Κτηνοβασία - Νόμιμη στην Ευρώπη ?


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Δεν χρειάζεται καμία συγγνώμη,μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις.Όπως εσύ υποστηρίζεις την ανοχή που λες κ μάλιστα φανατικά,έτσι κ εγώ βλέπω τους φανατικούς υπερασπιστές σαν εσένα ηθικούς αυτουργούς στην φυσική παρέκκλιση.

Από τη στιγμή που η ανωμαλία η δική μου προβάλλεται ως διαφορετικότητα και μάλιστα βρίσκει κ "φανατικούς" υποστηρικτές,τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την "ιδιαιτερότητα" αυτού που γουστάρει να πάει με ζώα!Είναι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα όλα.

Τώρα η ανωμαλία η τα φετίχ δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να εξαφανίσει από τον κόσμο αλλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.Γνωρίζω ότι η λεγόμενη "ιδιαιτερότητά" μου (ήτε αυτή είναι να πηγαίνω με παιδάκια ήτε με σκύλους ήτε με το αντίθετο φύλο κλπ),είναι κάτι που αντιβαίνει τους φυσικούς νόμους και ΔΕΝ επιζητώ να γίνει αποδεκτή,ούτε επιζητώ αυτόκλητους υπερασπιστές της ιδιαιτερότητας αυτής!
Είμαι ανώμαλος και το κρατάω για την πάρτυ μου,ξέρω ότι η ορμή αυτή με κάνει μίζερο και δεν ψάχνω απενοχοποίηση από πουθενά!Τόσο απλά είναι για εμένα!
Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο γιατί δεν κάνω συγκεκριμένη αναφορά,μην παρεξηγηθεί κανείς.

Επίσης κάτι τελευταίο σχετικά με τα δικαιώματα του ενός που θα πρέπει να σταματάνε στα δικαιώματα του άλλου.Αυτό στη θεωρία καλό ακούγεται αλλά στην πράξη πως εφαρμόζεται?Στην προκειμένη περίπτωση με την κτηνοβασία που σταματάει το δικαίωμα του κτηνοβάτη?Στην άλλη άκρη υπάρχει ο σκύλος και όχι τα δικαιώματα κάποιου συνανθρώπου μας.Όπως έγραψε κάποιος σε μια ανάρτηση στις προηγούμενες σελίδες,υπάρχει το λεγόμενο παραθυράκι που σου λέει πως αν δεν έχουμε "κακοποίηση" του σκύλου,η κτηνοβασία αν μη τι άλλο δεν μπορεί να διωχθεί ποινικά (τουλάχιστον για τις χώρες που αναφέρθηκε).

Τέλος να κάνω έναν ακόμα παραλληλισμό ..αν εγώ που διακατέχομαι από την χ,ψ αφύσικη ορμή,προσπαθώ να παρουσιάσω στο κοινωνικό σύνολο την ορμή αυτή σαν μια απλή ιδιαιτερότητα και μάλιστα να επιζητώ να την κάνει κ αποδεκτή,τότε αυτή η ιδιαιτερότητα με μαθηματική ακρίβεια (και αφού έχει απενοχοποιηθεί στα μάτια του κόσμου),θα αρχίσει να αποκτά κ καινούριους θαυμαστές και βεβαίως μεγαλύτερο κοινό κόσμου,ικανό που θα του επιτρέπει κ οργανωμένα πια να επιζητά την νομιμοποίηση της άνωθι χ ή ψ,αφύσικης παρόρμησης.
 


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Δεν χρειάζεται καμία συγγνώμη,μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις.Όπως εσύ υποστηρίζεις την ανοχή που λες κ μάλιστα φανατικά,έτσι κ εγώ βλέπω τους φανατικούς υπερασπιστές σαν εσένα ηθικούς αυτουργούς στην φυσική παρέκκλιση.

Από τη στιγμή που η ανωμαλία η δική μου προβάλλεται ως διαφορετικότητα και μάλιστα βρίσκει κ "φανατικούς" υποστηρικτές,τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την "ιδιαιτερότητα" αυτού που γουστάρει να πάει με ζώα!Είναι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα όλα.

Τώρα η ανωμαλία η τα φετίχ δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να εξαφανίσει από τον κόσμο αλλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.Γνωρίζω ότι η λεγόμενη "ιδιαιτερότητά" μου (ήτε αυτή είναι να πηγαίνω με παιδάκια ήτε με σκύλους ήτε με το αντίθετο φύλο κλπ),είναι κάτι που αντιβαίνει τους φυσικούς νόμους και ΔΕΝ επιζητώ να γίνει αποδεκτή,ούτε επιζητώ αυτόκλητους υπερασπιστές της ιδιαιτερότητας αυτής!
Είμαι ανώμαλος και το κρατάω για την πάρτυ μου,ξέρω ότι η ορμή αυτή με κάνει μίζερο και δεν ψάχνω απενοχοποίηση από πουθενά!Τόσο απλά είναι για εμένα!
Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο γιατί δεν κάνω συγκεκριμένη αναφορά,μην παρεξηγηθεί κανείς.

Επίσης κάτι τελευταίο σχετικά με τα δικαιώματα του ενός που θα πρέπει να σταματάνε στα δικαιώματα του άλλου.Αυτό στη θεωρία καλό ακούγεται αλλά στην πράξη πως εφαρμόζεται?Στην προκειμένη περίπτωση με την κτηνοβασία που σταματάει το δικαίωμα του κτηνοβάτη?Στην άλλη άκρη υπάρχει ο σκύλος και όχι τα δικαιώματα κάποιου συνανθρώπου μας.Όπως έγραψε κάποιος σε μια ανάρτηση στις προηγούμενες σελίδες,υπάρχει το λεγόμενο παραθυράκι που σου λέει πως αν δεν έχουμε "κακοποίηση" του σκύλου,η κτηνοβασία αν μη τι άλλο δεν μπορεί να διωχθεί ποινικά (τουλάχιστον για τις χώρες που αναφέρθηκε).

Τέλος να κάνω έναν ακόμα παραλληλισμό ..αν εγώ που διακατέχομαι από την χ,ψ αφύσικη ορμή,προσπαθώ να παρουσιάσω στο κοινωνικό σύνολο την ορμή αυτή σαν μια απλή ιδιαιτερότητα και μάλιστα να επιζητώ να την κάνει κ αποδεκτή,τότε αυτή η ιδιαιτερότητα με μαθηματική ακρίβεια (και αφού έχει απενοχοποιηθεί στα μάτια του κόσμου),θα αρχίσει να αποκτά κ καινούριους θαυμαστές και βεβαίως μεγαλύτερο κοινό κόσμου,ικανό που θα του επιτρέπει κ οργανωμένα πια να επιζητά την νομιμοποίηση της άνωθι χ ή ψ,αφύσικης παρόρμησης.
Συγγνώμη, εσύ δηλαδή συμφωνείς με αυτούς που κακοποιούν σεξουαλικά τα σκυλιά; Γιατί από αυτά που γράφεις εγώ αυτό καταλαβαίνω!! Όσο για την τελευταία σου παράγραφο, το ότι κάποιος ή κάποιοι διακατέχονται από συγκεκριμένη ορμή δεν σημαίνει μαθηματικά πως θα βρει υποστηρικτικές και σε άλλα πρόσωπο, σε τέτοιο βαθμό που θα καταφέρει να νομιμοποιήσει την ορμή αυτή, όταν είναι παράλογη (βλέπε παιδεραστές. Το ότι στην Ολλανδία μπορεί να υπάρχει οργάνωση νόμιμα, αν δεν κάνω λάθος, που υπερασπίζεται τα δικαιώματά τους δεν σημαίνει απολύτως τίποτα! Το συγκεκριμένο δεν είναι μόνο άρρωστο, αλλά είναι και διαταραχή!! Το αυτό και με τα σκυλιά!)
 


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
Πόσο πιό ξεκάθαρα να γράψει ο άνθρωπος ότι είναι εναντίον κάθε παρέκκλισης? Κι ότι πιστεύει ότι αν κάποιος παρεκλίνει να το κρατήσει για τον εαυτό του... Αυτό καταλαβαινω εγώ... Βέβαια, πολλά αλλ'αντ'άλλων διαβαζω και καταλαβαίνω (αυτό είναι κατάλοιπο από άλλο θέμα)
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Δεν είναι οργάνωση,είναι πολιτικό κόμα αναγνωρισμένο από τις αρμόδιες αρχές και τα δικαστήρια της χώρας.Είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο κόμα υπάρχει στην Ολλανδία?Στην Ολλανδία που φημίζεται για την ανοχή στις "ιδιαιτερότητες"?Στην Ολλανδία των red light districts,της απελευθέρωσης των ηθών και των καταστημάτων κάναβης?Στην Ολλανδία που προωθεί τον απελευθερωμένο σεξουαλικό τουρισμό?Δεν πιστεύω στις τυχαίες καταστάσεις,αντίθετα πιστεύω στην αλληλουχία καταστάσεων και φυσικά στην κλιμακούμενη αλληλουχία.Αυτό σαν απάντηση σε αυτό:



Το ότι στην Ολλανδία μπορεί να υπάρχει οργάνωση νόμιμα, αν δεν κάνω λάθος, που υπερασπίζεται τα δικαιώματά τους δεν σημαίνει απολύτως τίποτα!
 


l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.759
7.918
Πόσο πιό ξεκάθαρα να γράψει ο άνθρωπος ότι είναι εναντίον κάθε παρέκκλισης? Κι ότι πιστεύει ότι αν κάποιος παρεκλίνει να το κρατήσει για τον εαυτό του... Αυτό καταλαβαινω εγώ...
Έλα ντε..
 


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Δεν είναι οργάνωση,είναι πολιτικό κόμα αναγνωρισμένο από τις αρμόδιες αρχές και τα δικαστήρια της χώρας.Είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο κόμα υπάρχει στην Ολλανδία?Στην Ολλανδία που φημίζεται για την ανοχή στις "ιδιαιτερότητες"?Στην Ολλανδία των red light districts,της απελευθέρωσης των ηθών και των καταστημάτων κάναβης?Στην Ολλανδία που προωθεί τον απελευθερωμένο σεξουαλικό τουρισμό?Δεν πιστεύω στις τυχαίες καταστάσεις,αντίθετα πιστεύω στην αλληλουχία καταστάσεων και φυσικά στην κλιμακούμενη αλληλουχία.Αυτό σαν απάντηση σε αυτό:
Ωραία, λάθος μου για την οργάνωση (ούτως ή άλλως δεν ήμουν σίγουρη ακριβώς) αλλά έτσι που το λες είναι ακόμα χειρότερο! Γιατί η παιδοφιλία είναι διαταραχή!! Όσο για όλα τα υπόλοιπα που είναι νόμιμα στην Ολλανδία, τα υπόλοιπα δεν βλάπτουν κανέναν χωρίς τη θέλησή του (δεν υποχρεώνουν κανέναν να κάνει ναρκωτικά, ούτε να πάει σε εκείνα τα σπίτια). Δε μου απάντησες όμως, εσύ συμφωνείς; Γιατί πες ότι είμαι χαζή και από το κείμενό σου δεν κατανοώ ακριβώς τι λες, αλλά έχω την αίσθηση πως δεν το καταδικάζεις. Πάντα αναφέρομαι στα σκυλιά.
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Sorry αλλά δεν απαντάω.
Προσπαθώ να αναπτύξω ένα σύνθετο συλλογισμό και να θέσω τους προβληματισμούς μου κ εσύ με ρωτάς αν καταδικάζω την κτηνοβασία!Είναι σαν να βρίσκομαι στη μέση της αλφαβήτου,προσπαθώντας να φτάσω στο τέλος κ εσύ να μου ζητάς να πάω στο Άλφα ξανά..
 


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Sorry αλλά δεν απαντάω.
Προσπαθώ να αναπτύξω ένα σύνθετο συλλογισμό και να θέσω τους προβληματισμούς μου κ εσύ με ρωτάς αν καταδικάζω την κτηνοβασία!Είναι σαν να βρίσκομαι στη μέση της αλφαβήτου,προσπαθώντας να φτάσω στο τέλος κ εσύ να μου ζητάς να πάω στο Άλφα ξανά..
Δικαίωμά σου είναι να μην απαντήσεις, βέβαια θεωρώ πως όταν ο άλλος σου λέω πως δεν έχει αποσαφηνίσει κάποια σημεία του λόγου σου, ούτε κοστίζει κάτι και είναι απλά ευγενικό να απαντήσεις. Γιατί ειδικά η δεύτερή σου παράγραφος με μπερδεύει και με προβληματίζει πολύ! Αλλά το δέχομαι...
 


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
nfeel, χωρίς να ξέρω από ιατρική το παραμικρό, και στηριζόμενη μόνο στη λογική μου, η κάθε "παρέκκλιση" μπορεί να είναι επικίνδυνη ή ακίνδυνη για το περιβάλλον του παρεκκλίνοντα είτε το έμψυχο είτε το άψυχο(καλά, λέμε τώρα για το άψυχο). Θεωρώ αδύνατο να καταδικαστούν όλες οι παρεκκλίσεις καθώς έτσι θα πρέπει να μπουν σαφείς ορισμοί για το τί είναι ορθό και τι παρέκκλιση, κάτι που θεωρώ σχεδόν αδύνατο, πέρα από τα πασιφανή ή τα αδιανόητα.

Avraki αντιλαμβάνομαι τον nfeel ενάντιο σε κάθε παρέκκλιση, άρα και ενάντιο στην κτηνοβασία. Όπως και όλοι όσοι συμμετέχουμε στο θέμα, απ'ότι έχω καταλάβει
 
Last edited:


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
nfeel, χωρίς να ξέρω από ιατρική το παραμικρό, και στηριζόμενη μόνο στη λογική μου, η κάθε "παρέκκλιση" μπορεί να είναι επικίνδυνη ή ακίνδυνη για το περιβάλλον του παρεκκλίνοντα είτε το έμψυχο είτε το άψυχο(καλά, λέμε τώρα για το άψυχο). Θεωρώ αδύνατο να καταδικαστούν όλες οι παρεκκλίσεις καθώς έτσι θα πρέπει να μπουν σαφείς ορισμοί για το τί είναι ορθό και τι παρέκκλιση, κάτι που θεωρώ σχεδόν αδύνατο, πέρα από τα πασιφανή ή τα αδιανόητα.

Avraki αντιλαμβάνομαι τον nfeel ενάντιο σε κάθε παρέκκλιση, άρα και ενάντιο στην κτηνοβασία. Όπως και όλοι όσοι συμμετέχουμε στο θέμα, απ'ότι έχω καταλάβει
Θα σου απαντήσω ως προς το πρώτο σκέλος της απάντησής σου, γιατί το δεύτερο αφορά τον συγκεκριμένο χρήστη, ο οποίος όπως είπε δεν θα μου εξηγήσει. Εσύ μπορεί να έχεις καταλάβει το χ, αλλά εμένα κάποια πράγματα σε αυτά που γράφει με προβληματίζουν και με μπερδεύουν!

Τώρα ως προς την παρέκκλιση, άλλο πράγμα η παρέκκλιση και άλλο πράγμα η διαταραχή! Το άψυχο δεν το καταλαβαίνω πώς το εννοείς (δεν πιστεύω να εννοείς τα ζώα, ε!!). Η παραβατική συμπεριφορά ενός ατόμου που κλέβει θεωρείται παρέκκλιση, αλλά δεν είναι διαταραχή! Είναι όροι που ίσως στην καθομιλουμένη τους χρησιμοποιούμε αδιακρίτως, αλλά όταν μιλάμε κλινικά, πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί, γι' αυτό και έχω τονίσει πολλές φορές σε αυτό το θέμα, πώς αν όντως υπάρχουν αυτοί οι οίκοι, η πολιτεία, πέρα από όλα τα υπόλοιπα, ενισχύει και διαταραγμένες συμπεριφορές!!
 


ICE

Well-Known Member
9 Νοεμβρίου 2010
6.410
421
ΑΘΗΝΑ
Avraki, το οτι μιλαει σε πρωτο προσωπο δεν σημαινει οτι τα εννοει αυτα για τον εαυτο του, αλλα δινει τον συλογισμο ενος τετοιου ατομου απο "μεσα". Κακως βεβαια δεν χρησιμοποιησε τριτο προσωπο.

Σε περιπτωση που εχω καταλαβει σωστα, ο nfeel προχωραει πιο βαθια στο προβλημα ξεπερνωντας την συμπτωματολογια του καθε περιστατικου και σημειωνοντας και την ευθυνη της ηθικης αυτουργιας ή παραδοχης τριτων, ακομα και αν οι ιδιοι δεν πραττουν αναλογες πραξεις. Εαν ειναι ετσι, συμφωνω γενικα μαζι του. Εαν εχω καταλαβει λαθος, θα ηθελα μια διευκρινηση απο τον ιδιο. Επισης θα ηθελα να γραψω καποια πραγματα σε αυτο το μηκος κυματος, αλλα οχι απο το κινητο. Θα φαω κανα ban στο τελος! :p

Sent from my Galaxy SII using Tapatalk 2
 
Last edited:


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
Κι εγώ με τη σειρά μου να διευκρινίσω ότι έβαλα τη λέξη μέσα σε εισαγωγικά ακριβως γιατί αγνοώ την ιατρική ορολογία και σιγουρα δεν θέλω να δώσω ιατρικες ερμηνίες. Ξεκαθαρίζω (για άλλη μια φορά) ότι οι εξηγησεις ειναι βάσει της λογικης μου... ίσως κακώς δεν έβαλα εισαγωγικά παντού

edit: Θεωρώ τους ανθρώπους και τα ζώα έμψυχα όντα. Σύμφωνα με ότι έχω διαβάσει, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι και τα φυτά είναι έμψυχα. Ακόμα ζορίζομαι να καταλάβω τι θα αποφασίσω για το νερό (Η2​Ο). Προς το παρόν το τοποθετώ στα άψυχα.
 
Last edited:


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Κι εγώ με τη σειρά μου να διευκρινίσω ότι έβαλα τη λέξη μέσα σε εισαγωγικά ακριβως γιατί αγνοώ την ιατρική ορολογία και σιγουρα δεν θέλω να δώσω ιατρικες ερμηνίες. Ξεκαθαρίζω (για άλλη μια φορά) ότι οι εξηγησεις ειναι βάσει της λογικης μου... ίσως κακώς δεν έβαλα εισαγωγικά παντού

edit: Θεωρώ τους ανθρώπους και τα ζώα έμψυχα όντα. Σύμφωνα με ότι έχω διαβάσει, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι και τα φυτά είναι έμψυχα. Ακόμα ζορίζομαι να καταλάβω τι θα αποφασίσω για το νερό (Η2​Ο). Προς το παρόν το τοποθετώ στα άψυχα.
Tη διευκρίνιση την έκανα μόνο και μόνο για να σε βοηθήσω να έχεις μία καλύτερη εικόνα, κατάλαβα απόλυτα πώς χρησιμοποίησες τις λέξεις που επέλεξες να βάλεις στην απάντησή σου.
 


betty coltrane

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2011
3.972
9.756
48
Ηράκλειο, Αττική
goodcopbadcop6.blogspot.gr
Από τη στιγμή που η ανωμαλία η δική μου προβάλλεται ως διαφορετικότητα και μάλιστα βρίσκει κ "φανατικούς" υποστηρικτές,τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την "ιδιαιτερότητα" αυτού που γουστάρει να πάει με ζώα!Είναι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα όλα.
Πως δεν έχω δικαίωμα!! Το είπα και πριν, ενήλικες άνθρωποι που συναινούν! Αυτή είναι βασική προυπόθεση για να μην μπορώ να κρίνω τον άλλο και να θεωρώ ότι έχει αυτός και η παρέα του το δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν. Ό, τι άλλο είναι ηθικά καταδικαστέο και κυρίως παράνομο.

Μεταξύ μας αυτό το κόμμα που όλοι χρησιμοποιούν ως παράδειγμα κατάντιας και ηθικής παρακμής αυτής της χώρας, διαβάζω τώρα στην wiki ότι δεν κατάφερε να συμμετάσχει ποτέ σε εκλογές, 3 τύποι το δημιούργησαν και δεν υπάρχει πια. Οπότε δε φαντάζομαι ότι είναι αξιόλογο επιχείρημα. Στα red districts θα συμφωνήσουμε - δεν ταιριάζουν στην αισθητική μου αλλά δεν μπορώ να πω κάτι από τη στιγμή που μεγάλοι άνθρωποι είναι και κανείς δεν είναι εκεί με το ζόρι. Kαι νομίζω ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να διαθέσει το σώμα του με όποιο τρόπο θέλει χωρίς να δώσει λόγο σε κανένα.

Αν έφερνες παράδειγμα την Ταιλάνδη που μικρά παιδιά ψωνίζονται στον δρόμο, τότε θα σου έλεγα ότι έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά στην Ολλανδία, όσο κι αν δε μας αρέσει, δε γίνεται κάτι παράνομο. Ή έστω ό, τι γίνεται δε γίνεται με νομιμοποίηση. Αλλά το ίδιο μπορείς να πεις και για την Ελλάδα. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι δεν έχω κάποιο παράδειγμα σαφές που να δείχνει ότι η ανοχή στην ιδιαιτερότητα οδηγεί μαθηματικά στη χαλάρωση των ηθών. Αν πάρουμε το παράδειγμα της Ταιλάνδης, η φτώχεια είναι πολύ πιο ισχυρός παράγοντας.

Αλλά είμαι οφφτόπικ και σταματάω.
 


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.409
10.605
Athens
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι δεν έχω κάποιο παράδειγμα σαφές που να δείχνει ότι η ανοχή στην ιδιαιτερότητα οδηγεί μαθηματικά στη χαλάρωση των ηθών.
H ανοχή στην ιδιαιτερότητα όταν πάρει δημοσιότητα και "υποστηριχτεί" και από τα ΜΜΕ έστω και ως εναλλακτικό/ανατρεπτικό lifestyle μπορεί να γαλουχήσει γενιές ολόκληρες... ;-)
 


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
H ανοχή στην ιδιαιτερότητα όταν πάρει δημοσιότητα και "υποστηριχτεί" και από τα ΜΜΕ έστω και ως εναλλακτικό/ανατρεπτικό lifestyle μπορεί να γαλουχήσει γενιές ολόκληρες... ;-)
Π.χ. οι εξωσυζυγικές σχέσεις? Τι εννοούμε ιδιαιτερότητα? Να γιατί ζορίζομαι να καταλάβω πως μπορούν να οριστουν κάποια πραγματα... Όποτε το "οι ελευθερίες μου οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα του άλλου" με βοηθάει να βρω το μονοπάτι... Και τα ζώα έχουν δικαιώματα.. Άσχετα αν τα αναγνωρίζουμε ή όχι...
 


sea-mol

Well-Known Member
18 Μαρτίου 2011
6.883
8.847
Πρέβεζα
Τα ζώα έχουν τα δικαιώματα που τους παραχωρούμε...
Ουσιαστικά τα δικαιώματα που κέρδισαν ΓΙΑ τα ζώα κάποιοι άνθρωποι...
Το δίκαιο δεν αναγνωρίζει "ηθικά" δικαιώματα.
Αναγνωρίζει δικαιώματα ως δυνατότητες ή περιορισμό δυνατοτήτων των ατόμων.
 


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Π.χ. οι εξωσυζυγικές σχέσεις? Τι εννοούμε ιδιαιτερότητα? Να γιατί ζορίζομαι να καταλάβω πως μπορούν να οριστουν κάποια πραγματα... Όποτε το "οι ελευθερίες μου οφείλουν να σέβονται τα δικαιώματα του άλλου" με βοηθάει να βρω το μονοπάτι... Και τα ζώα έχουν δικαιώματα.. Άσχετα αν τα αναγνωρίζουμε ή όχι...
+1 !!

Τα ζώα έχουν τα δικαιώματα που τους παραχωρούμε...
Ουσιαστικά τα δικαιώματα που κέρδισαν ΓΙΑ τα ζώα κάποιοι άνθρωποι...
Το δίκαιο δεν αναγνωρίζει "ηθικά" δικαιώματα.
Αναγνωρίζει δικαιώματα ως δυνατότητες ή περιορισμό δυνατοτήτων των ατόμων.
Δηλαδή επειδή στις ανατολικές χώρες οι γυναίκες δεν έχουν αναγνωρισμένα δικαιώματα σημαίνει πως δεν έχουν καθόλου;; Κάθε πλάσμα, δίποδο ή τετράποδο (και όχι μόνο) έχει δικαιώματα, άσχετα αν εμείς τα αναγνωρίζουμε ή όχι! Το ότι μας δέρνει μια μεγαλομανία και ένας υπέρμετρος εγωισμός που μας κάνουν να πιστεύουμε πως έχουμε το δικαίωμα να αποφασίζουμε για όλους, είναι άλλο κομμάτι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν δικαιώματα!
 


sea-mol

Well-Known Member
18 Μαρτίου 2011
6.883
8.847
Πρέβεζα
Τι λες βρε Avraki????
Σου λέω πως δουλεύει το δίκαιο!!
Αν αύριο κάποιος θέλει να δώσει δικαιώματα στα σαλιγκάρια...ή στους Ιούς...αυτά θα είναι κατά παραχώρηση καθώς δεν υπάρχει κυρίαρχο άτομο που να τα διεκδικήσει!
Τα δικαιώματα των γυναικών είναι κάτι που μπορεί και πρέπει να διεκδικηθεί!
Το δίκαιο...για άλλη μια φορά...δεν είναι "ηθικό" δίκαιο...
Δεν κάνει...το "καλό"...ακόμα και αν υπερασπίζεται θέσεις ηθικής αυτών που τις ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ..ή ΕΦΤΙΑΞΑΝ το δίκαιο.
 


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.409
10.605
Athens
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν ο τάδε VIP βγει και πει "παιδιά εγώ κτηνοβατώ" (πως λέμε ακροβατώ!) θα υπάρξουν υποστηριχτές, μιμητές, "ρε συ να το δοκιμάσω - κι εμένα τα μανιτάρια παλιά δεν μου άρεσαν - αλλά τώρα τρελλαίνομαι" κλπ.

Βάλε κανα τέτοιο υπονοούμενο σε βιντεοκλιπ της lady gaga να δεις τι έχει να γίνει... :D

Μην ξεχνάμε πως έγιναν μόδα και οι λολίτες... νά ναι καλά τα "εναλλακτικά/ποικίλης ύλης/τρεντουριάρικα" περιοδικά...