Δεν χρειάζεται καμία συγγνώμη,μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις.Όπως εσύ υποστηρίζεις την ανοχή που λες κ μάλιστα φανατικά,έτσι κ εγώ βλέπω τους φανατικούς υπερασπιστές σαν εσένα ηθικούς αυτουργούς στην φυσική παρέκκλιση.
Από τη στιγμή που η ανωμαλία η δική μου προβάλλεται ως διαφορετικότητα και μάλιστα βρίσκει κ "φανατικούς" υποστηρικτές,τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την "ιδιαιτερότητα" αυτού που γουστάρει να πάει με ζώα!Είναι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα όλα.
Τώρα η ανωμαλία η τα φετίχ δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να εξαφανίσει από τον κόσμο αλλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.Γνωρίζω ότι η λεγόμενη "ιδιαιτερότητά" μου (ήτε αυτή είναι να πηγαίνω με παιδάκια ήτε με σκύλους ήτε με το αντίθετο φύλο κλπ),είναι κάτι που αντιβαίνει τους φυσικούς νόμους και ΔΕΝ επιζητώ να γίνει αποδεκτή,ούτε επιζητώ αυτόκλητους υπερασπιστές της ιδιαιτερότητας αυτής!
Είμαι ανώμαλος και το κρατάω για την πάρτυ μου,ξέρω ότι η ορμή αυτή με κάνει μίζερο και δεν ψάχνω απενοχοποίηση από πουθενά!Τόσο απλά είναι για εμένα!
Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο γιατί δεν κάνω συγκεκριμένη αναφορά,μην παρεξηγηθεί κανείς.
Επίσης κάτι τελευταίο σχετικά με τα δικαιώματα του ενός που θα πρέπει να σταματάνε στα δικαιώματα του άλλου.Αυτό στη θεωρία καλό ακούγεται αλλά στην πράξη πως εφαρμόζεται?Στην προκειμένη περίπτωση με την κτηνοβασία που σταματάει το δικαίωμα του κτηνοβάτη?Στην άλλη άκρη υπάρχει ο σκύλος και όχι τα δικαιώματα κάποιου συνανθρώπου μας.Όπως έγραψε κάποιος σε μια ανάρτηση στις προηγούμενες σελίδες,υπάρχει το λεγόμενο παραθυράκι που σου λέει πως αν δεν έχουμε "κακοποίηση" του σκύλου,η κτηνοβασία αν μη τι άλλο δεν μπορεί να διωχθεί ποινικά (τουλάχιστον για τις χώρες που αναφέρθηκε).
Τέλος να κάνω έναν ακόμα παραλληλισμό ..αν εγώ που διακατέχομαι από την χ,ψ αφύσικη ορμή,προσπαθώ να παρουσιάσω στο κοινωνικό σύνολο την ορμή αυτή σαν μια απλή ιδιαιτερότητα και μάλιστα να επιζητώ να την κάνει κ αποδεκτή,τότε αυτή η ιδιαιτερότητα με μαθηματική ακρίβεια (και αφού έχει απενοχοποιηθεί στα μάτια του κόσμου),θα αρχίσει να αποκτά κ καινούριους θαυμαστές και βεβαίως μεγαλύτερο κοινό κόσμου,ικανό που θα του επιτρέπει κ οργανωμένα πια να επιζητά την νομιμοποίηση της άνωθι χ ή ψ,αφύσικης παρόρμησης.
Από τη στιγμή που η ανωμαλία η δική μου προβάλλεται ως διαφορετικότητα και μάλιστα βρίσκει κ "φανατικούς" υποστηρικτές,τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την "ιδιαιτερότητα" αυτού που γουστάρει να πάει με ζώα!Είναι μετρήσεις στην ίδια κλίμακα όλα.
Τώρα η ανωμαλία η τα φετίχ δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να εξαφανίσει από τον κόσμο αλλά υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά.Γνωρίζω ότι η λεγόμενη "ιδιαιτερότητά" μου (ήτε αυτή είναι να πηγαίνω με παιδάκια ήτε με σκύλους ήτε με το αντίθετο φύλο κλπ),είναι κάτι που αντιβαίνει τους φυσικούς νόμους και ΔΕΝ επιζητώ να γίνει αποδεκτή,ούτε επιζητώ αυτόκλητους υπερασπιστές της ιδιαιτερότητας αυτής!
Είμαι ανώμαλος και το κρατάω για την πάρτυ μου,ξέρω ότι η ορμή αυτή με κάνει μίζερο και δεν ψάχνω απενοχοποίηση από πουθενά!Τόσο απλά είναι για εμένα!
Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο γιατί δεν κάνω συγκεκριμένη αναφορά,μην παρεξηγηθεί κανείς.
Επίσης κάτι τελευταίο σχετικά με τα δικαιώματα του ενός που θα πρέπει να σταματάνε στα δικαιώματα του άλλου.Αυτό στη θεωρία καλό ακούγεται αλλά στην πράξη πως εφαρμόζεται?Στην προκειμένη περίπτωση με την κτηνοβασία που σταματάει το δικαίωμα του κτηνοβάτη?Στην άλλη άκρη υπάρχει ο σκύλος και όχι τα δικαιώματα κάποιου συνανθρώπου μας.Όπως έγραψε κάποιος σε μια ανάρτηση στις προηγούμενες σελίδες,υπάρχει το λεγόμενο παραθυράκι που σου λέει πως αν δεν έχουμε "κακοποίηση" του σκύλου,η κτηνοβασία αν μη τι άλλο δεν μπορεί να διωχθεί ποινικά (τουλάχιστον για τις χώρες που αναφέρθηκε).
Τέλος να κάνω έναν ακόμα παραλληλισμό ..αν εγώ που διακατέχομαι από την χ,ψ αφύσικη ορμή,προσπαθώ να παρουσιάσω στο κοινωνικό σύνολο την ορμή αυτή σαν μια απλή ιδιαιτερότητα και μάλιστα να επιζητώ να την κάνει κ αποδεκτή,τότε αυτή η ιδιαιτερότητα με μαθηματική ακρίβεια (και αφού έχει απενοχοποιηθεί στα μάτια του κόσμου),θα αρχίσει να αποκτά κ καινούριους θαυμαστές και βεβαίως μεγαλύτερο κοινό κόσμου,ικανό που θα του επιτρέπει κ οργανωμένα πια να επιζητά την νομιμοποίηση της άνωθι χ ή ψ,αφύσικης παρόρμησης.