Το επιχείρημα της οδηγικής ικανότητας είναι αστείο.
Ούτε οδηγοί formula δεν έχουν τέτοια έπαρση διότι στο δρόμο υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγοντας.
Άν κάτι σε κάνει καλό οδηγό,αυτό είναι ο υπολογισμός του απρόβλεπτου παράγοντα και επίσης επειδή κάτι δεν έχει γίνει ακόμα,δε σημαίνει ότι δε θα γίνει - ό μη γένειτο - στο μέλλον ..
Αστειο δεν ειναι, ειναι γεγονος!
Ενας επαγγελματιας οδηγος πχ που εχει γραψει χιλιαδες χλμ σε ολες τις συνθηκες και εχει συναντησει απειρους μαλακες στο δρομο, εχει εκπαιδευσει τα αντανακλαστικα του στο να ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ την μαλακια, η να την χειριζεται με καλυτερο τροπο απ οτι ενας οδηγος που οδηγει περιστασιακα, βγαινει βολτα ΣΚ κ εορτες η μολις εχει ξεκινησει να οδηγει!!
Τοσο απλο....
@Estranged
Κι εγώ πάντως οφείλω κατά την άποψη μου να του πω έστω να το βάλει πίσω, γιατί το μπροστά και κολλημένο στο ταμπλώ θα πιάσει, αν πιάσει, μόνο σε περίπτωση που έχει προδιαγεγραμμένο ότι θα είναι ξάπλα και δε θα σηκώσει κεφάλι σε όλη τη διαδρομή - δηλαδή μόνο αν το χει χαπακώσει.
Ο σκυλος να σου πω οτι ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ.
Μπορει ανετα να μενει ξαπλα οσο το αμαξι ειναι αναμενο η κινειται αν την εχεις εκπαιδευσει αναλογα!
Οποτε ουτε θα το χαπακωσουμε ουτε θα σηκωθει.
Αν κοντραρει κατα τον τροπο που το αναφερω, δεν κινδυνευει απο φρεναρισματα στροφες κ λοιπα ταρακουνηματα......
Επισης αν κανει οτι σηκωνεται ειναι διπλα σου, μολις μισο μετρο απο το χερι σου την αρπαζεις απο το λουρι κ εν αναγκη την καθιζεις κατω δια της βιας.
Πισω εκτος οτι εχει πολυ χωρο που πιθανον να μην μπορει να διαχειριστει, δεν βλεπεις τι κανει, πως ειναι αν σαλιωνει = ζεστενεται/αγχωνεται, αν γλυφεται =πιθανον διψαει, η στην τελικη αν εχει δυσανασχετισει με κατι.
Αν δεν ειναι δεμενη στους 30 ποντους αλλα στο μετρο (γιατι τοσο ειναι ο συνηθης οδηγος) πισω σηκωθει ορθια κ δεν το παρεις χαμπαρει στο πρωτο μικρο φρεναρισμα θα φαει τουμπα κ η θα σκασει με τα μουτρα στο καθισμα του συνοδηγου η του οδηγου χειροτερα η θα βρεθει στο σβερκο σου η θα φυγει αναμεσα στα καθισματα/ποδια πισω επιβατων......
Οπως κ να εχει το κρειτ μπορει οταν ειναι δεμενο στο πατωμα του αυτοκινητου να ειναι ο ασφαλεστερος τροπος μεταφορας αλλα δεν παυει να ειναι ο ποιο βασανιστικος κ η μεγιστη ταλαιπωρια για το σκυλο......