Να ενημερώσω και εγώ για την έκβαση της δικής μου υπόθεσης.
Μόλις ενημέρωσα την αντιπρόσωπο τους στην Ελλάδα για το πρόβλημα με την ημερομηνία της τροφής, μου πρότεινε να της δώσω την διεύθυνση από την οποία μπορεί να την παραλάβει το courier καθώς και να της στείλω με email τον λογαριασμό μου στην τράπεζα για να μπορέσει να γίνει η επιστροφή των χρημάτων.
Μέσα σε δυό μέρες με πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία courier για το πότε μπορούν να έρθουν να πάρουν την τροφή όπου και έγινε ακριβώς το επόμενο πρωί!
Τα χρήματα μέχρι 2 Νόεμβριου δεν είχαν μπεί στον λογαριασμό, οπότε έστειλα νέο email και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και η υπέθυνη μου απάντησε την ίδια κιόλας μέρα πως θα επικοινωνούσε με το λογιστήριο. Τελικά τα χρήματα μπήκαν στον λογαριασμό 20 Νοεμβρίου από αρχές Οκτωβρίου[4-5] που είχε γίνει η επιστροφή.
Τα αρνητικά της υπόθεσης:
- Με την παραλαβή της τροφής δεν μου δόθηκε κάποιο χαρτί που να αποδεικνύει ότι παρέλαβαν την τροφή και μου χρωστούν το χ-ψ ποσό.
- Αν και τελικά επιστράφηκαν τα χρήματα η τράπεζα κράτησε προμήθεια 8 ευρώ[4 από εμένα και 4 από το zoofast] λόγω της συναλλαγής με τράπεζα έξωτερικού, οπότε το ποσό που παρέλαβα ήταν 4 ευρώ λιγότερο! -Έτσι λοιπόν σας προτείνω, αν στο μέλλον έχετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο προϊόν να ζητήσετε αντικατάσταση σε είδος και ΟΧΙ επιστροφή χρημάτων!-