Καταστημα πετ σοπ στο ιντερνετ








FrenchieFan

Well-Known Member
26 Ιουλίου 2006
5.001
1.510
Athens
www.frenchieworld.de.vu
Παραγειλά στης 14 του μηνα 2-15κιλα Bosch adult, ενα sensitivity Control 3kg γατας kai ενα κουτακι φακελακια sensitivity control γατας (σε τιμες περιπου μισες απω οτι εχω βρει εδω) και παρελαβα μολις τωρα!
Ημερομηνιες ληξεος ( αρχες του 17 η Bosch και 11ος του 17 η Royal) και αρρηθμοι παρτιδας μια χαρα!
Σιγουρα θα ξαναπαραγειλω!

Επειδη ταιζουμε 10-15 αδεσποτα- κοιταμε και το ενα ευρω!
 
  • Like
Reactions: GRDANE


ferozasea

Well-Known Member
19 Σεπτεμβρίου 2012
1.961
124
Παραγειλά στης 14 του μηνα 2-15κιλα Bosch adult, ενα sensitivity Control 3kg γατας kai ενα κουτακι φακελακια sensitivity control γατας (σε τιμες περιπου μισες απω οτι εχω βρει εδω) και παρελαβα μολις τωρα!
Ημερομηνιες ληξεος ( αρχες του 17 η Bosch και 11ος του 17 η Royal) και αρρηθμοι παρτιδας μια χαρα!
Σιγουρα θα ξαναπαραγειλω!

Επειδη ταιζουμε 10-15 αδεσποτα- κοιταμε και το ενα ευρω!
....
στο zoofast τα παραγγειλες???? μεταφορικα τι χρεωνουν..???
 




FrenchieFan

Well-Known Member
26 Ιουλίου 2006
5.001
1.510
Athens
www.frenchieworld.de.vu
Οπος τα λέει ο Στελιος!
Και επειδη φοβηθηκα λιγο με την αξιοπιστια του μαγαζιου, επελεξα σαν τροπος πληρομης την αντικαταβολη- που την χρεωσαν 2.5 ευρω. Ετσι ημουν εντελος ησυχη ( δε με ενοιαζε εαν θα ερθει η οχι)- και παλι πληρωσα λιγοτερα απο οτι θα πρληρωνα αλλου.
 


tryphon13

Well-Known Member
29 Ιουνίου 2015
180
334
ATHENS
ναι αλλά εγώ παράγγειλα στις 16/12 και ακόμα δεν με έχουν καλέσει και αρχίσς και εκνευρίζομαι. ξερει κανεις το τηλέφωνο επικοινωνίας?
 


Elrandir

Well-Known Member
15 Ιουλίου 2013
468
1.340
Έχε υπόψη σου οτι γενικά σε περίοδο γιορτών είναι πιεσμένα τα πράγματα και πολλές παραδόσεις αργούν. Γενικά συμβαίνει αυτό πόσο μάλλον στο zoofast που νομίζω έρχεται από Πολωνία. Δεν είναι περίεργο που εχουν καθυστερήσει. Αν είχες κάνει την παραγγελία 16/11 και δεν σου είχε παραδοθεί 4/12 θα σου έλεγα ότι παρουσιάζει ίσως αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Νομίζω το τηλ αναγράφεται στο site. Θα έμπαινα να το βρω αλλά είμαι από κινητό και με σήμα τραγικό..
 
  • Like
Reactions: spyv and GRDANE


tryphon13

Well-Known Member
29 Ιουνίου 2015
180
334
ATHENS
Έχε υπόψη σου οτι γενικά σε περίοδο γιορτών είναι πιεσμένα τα πράγματα και πολλές παραδόσεις αργούν. Γενικά συμβαίνει αυτό πόσο μάλλον στο zoofast που νομίζω έρχεται από Πολωνία. Δεν είναι περίεργο που εχουν καθυστερήσει. Αν είχες κάνει την παραγγελία 16/11 και δεν σου είχε παραδοθεί 4/12 θα σου έλεγα ότι παρουσιάζει ίσως αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Νομίζω το τηλ αναγράφεται στο site. Θα έμπαινα να το βρω αλλά είμαι από κινητό και με σήμα τραγικό..
Ευχαριστώ, είπαν σήμερα, αύριο θα είναι εδώ
 


Kostlag

Member
20 Ιανουαρίου 2016
6
0
34
Καλησπερα σας. Παρηγγειλα και εγω χθες απο την zoofast πρωτη φορα με χρηση της καρτας αναληψεων μου που ειναι και debit. Ισως εκανα βλακεια που δεν προτιμησα την αντικαταβολη. Η ερωτηση μου ειναι οτι στο ιστορικο παραγγελιας εμφανιζει την ενδειξη "αναμονη για πληρωμη". Απο το e-banking μου φαινεται οτι το ποσο αυτο της παραγγελιας εχει δεσμευτει (σχεση διαθεσιμου υπολοιπου με λογιστικο υπολοιπο) αλλα δεν εχει αφαιρεθει. Απο την τραπεζα μου ειπαν οτι ο πωλητης δεν εχει αποδεχτει την πληρωμη ακομη. Εχει τυχει κατι παρομοιο σε αλλον; Θα υπαρξει με βαση την εμπειρια σας καποιο προβλημα;
 


Kostlag

Member
20 Ιανουαρίου 2016
6
0
34
Η κατασταση παραγγελιας γραφει οτι ειναι πληρωμενο. Στις πληροφοριες παραγγελιας γραφει "Παραγγελια αρ #1234567 (πληρωμενο)" αλλα στο ιστορικο "αναμονη πληρωμης"
 


filefi

Well-Known Member
21 Ιουνίου 2015
99
198
47
Καβαλα
Λογικά, η χρέωση θα γίνει μόλις αποσταλεί η παραγγελία.Πολλές εταιρείες έχουν αυτήν την πολιτική.
 




filefi

Well-Known Member
21 Ιουνίου 2015
99
198
47
Καβαλα
Φαντάζομαι πως ναι!Το amazon ας πούμε, που το χρησιμοποιώ συχνά, χρεώνει την στιγμή που θα στείλει τα προιόντα.Ποτέ νωρίτερα.
 




Aslan

Well-Known Member
12 Μαϊου 2014
1.024
1.882
Αθήνα, Φλύα
Να ενημερώσω και εγώ για την έκβαση της δικής μου υπόθεσης.
Μόλις ενημέρωσα την αντιπρόσωπο τους στην Ελλάδα για το πρόβλημα με την ημερομηνία της τροφής, μου πρότεινε να της δώσω την διεύθυνση από την οποία μπορεί να την παραλάβει το courier καθώς και να της στείλω με email τον λογαριασμό μου στην τράπεζα για να μπορέσει να γίνει η επιστροφή των χρημάτων.
Μέσα σε δυό μέρες με πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία courier για το πότε μπορούν να έρθουν να πάρουν την τροφή όπου και έγινε ακριβώς το επόμενο πρωί!
Τα χρήματα μέχρι 2 Νόεμβριου δεν είχαν μπεί στον λογαριασμό, οπότε έστειλα νέο email και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και η υπέθυνη μου απάντησε την ίδια κιόλας μέρα πως θα επικοινωνούσε με το λογιστήριο. Τελικά τα χρήματα μπήκαν στον λογαριασμό 20 Νοεμβρίου από αρχές Οκτωβρίου[4-5] που είχε γίνει η επιστροφή.

Τα αρνητικά της υπόθεσης:
  • Με την παραλαβή της τροφής δεν μου δόθηκε κάποιο χαρτί που να αποδεικνύει ότι παρέλαβαν την τροφή και μου χρωστούν το χ-ψ ποσό.
  • Αν και τελικά επιστράφηκαν τα χρήματα η τράπεζα κράτησε προμήθεια 8 ευρώ[4 από εμένα και 4 από το zoofast] λόγω της συναλλαγής με τράπεζα έξωτερικού, οπότε το ποσό που παρέλαβα ήταν 4 ευρώ λιγότερο! -Έτσι λοιπόν σας προτείνω, αν στο μέλλον έχετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο προϊόν να ζητήσετε αντικατάσταση σε είδος και ΟΧΙ επιστροφή χρημάτων!-
 
  • Like
Reactions: mareco and LaCat


FrenchieFan

Well-Known Member
26 Ιουλίου 2006
5.001
1.510
Athens
www.frenchieworld.de.vu
Για να αποφυγω τετοια προβληματα παντα πληρονω με αντικαταβολη!
Ειναι μολις 2.50 ευρω- και εχω το κεφαλι μου ησυχο εαν ερθει η παραγελεια που πληρωσα- και εαν θα μου επιστραφουν χρηματα κλπ.κλπ.

Οταν παραγειλω τροφες για 100 ευρω και ανω- ακομα και με τα 2.50 της αντικαταβολης βγαινω ακομα πιο οικονομικα απο οτι θα τα επαιρνα εδω περα.
 
  • Like
Reactions: mareco and east49


tryphon13

Well-Known Member
29 Ιουνίου 2015
180
334
ATHENS
Καλησπερα σας. Παρηγγειλα και εγω χθες απο την zoofast πρωτη φορα με χρηση της καρτας αναληψεων μου που ειναι και debit. Ισως εκανα βλακεια που δεν προτιμησα την αντικαταβολη. Η ερωτηση μου ειναι οτι στο ιστορικο παραγγελιας εμφανιζει την ενδειξη "αναμονη για πληρωμη". Απο το e-banking μου φαινεται οτι το ποσο αυτο της παραγγελιας εχει δεσμευτει (σχεση διαθεσιμου υπολοιπου με λογιστικο υπολοιπο) αλλα δεν εχει αφαιρεθει. Απο την τραπεζα μου ειπαν οτι ο πωλητης δεν εχει αποδεχτει την πληρωμη ακομη. Εχει τυχει κατι παρομοιο σε αλλον; Θα υπαρξει με βαση την εμπειρια σας καποιο προβλημα;
Μην αγχώνεσαι καθόλου. Δεν τα χάνεις τα λεφτά σου. Εχω παραγγείλει 4 φορές με debit. Ολα κομπλέ
 


Kostlag

Member
20 Ιανουαρίου 2016
6
0
34
Αυτο ειδα κι εγω σημερα χρεωθηκαν στο λογαριασμο μου τα χρηματα και η κατασταση παραγγελιας οπως με ενημερωσαν με email αλλαξε στο "ετοιμο προς αποστολη". Οποτε ολα κομπλε θα σας ενημερωσω μολις παρω την παραγγελια για την τελικη εκβαση. Παρηγγειλα 2Χ15 +5 royal maxi adult, 1X15 bosch adult lamb and rice, 1X15 fish and kartoffel και 2Χ15 bosch active.