συγνωμη αν απαντω για τη διορθωση ,η διορθωση γινεται με 3 τροπους αναλογα με την ηλικια και βεβαια αναλογα με το λαθος ,αν ειναι η 1η φορα στη συγκεκριμενη ασκηση ή 2η
στα κουταβια απλα δεν δινουμε επιβραβευση αν κανουν λαθος ,συνεχιζουμε την ασκηση και επιβραβευουμε οταν την κανουν σωστα
αν το κουταβι κανει κατι πιο εντονο απο πλευρας λαθους μπορει να χρεισιμοποιοισουμε λεκτικα "μη" ,να συνεχισουμε την ασκηση οταν την κανει σωστα λεκτικα "μπραβο" και λιχουδια και χαδι
σε ενηλικα κανουμε οτι και στο κουταβι στις δυο περιπτωσεις που ανεφερα ,υπαρχει ομως περιπτωση το λαθος που εχει κανει να ειναι καταεπαναληψη λαθος και οχι επειδη δεν κατανοει την ασκηση αλλα επειδη θελει να "περασει" το δικο του ,τοτε διορθωνουμε οπως ειπα πιο πανω αλλα αν επιμενει χρεισιμοποιουμε το πνιχτη με την επαναφορα του ,στην επομενη επαναλειψη της ασκησης που ο σκυλος δεν θα κανει τα δικα του και εκτελεσει σωστα τοτε λεκτικα "μπραβο" και χαδι και λιχουδια ή παιχνιδι ,μην βιαστει κανεις να πει πως συνδειαζετε ο πνιχτης και η θετικη εκπαιδευση,υπαρχουν θεματα που μπορουν να διαβασουν αυτοι που θα αναρωτηθουν ,για τον πνιχτη σαν εργαλειο και τη σωστη χρηση του