οπως ειπε κ ο μεγας μπιλ,ειναι το πως θα το δεις...τι θες να κανεις κ μεχρι που θες να φτασεις.τι σκυλι εχεις,τι χαρακτηρας ειναι,ποσο γερα νευρα εχει,με τι τσιμπαει,με τι ειναι αδιαφορος ,ποιον εκπαιδευτη εχεις κτλ κτλ κτλ ....σε ενα πετ,λιγο "φουσκωμενο" ,που φυλαει λιγο χωρο,λιγο σωματοφυλακη κτλ,που ειναι κ γενικα σε καλες ισορροπιες κ εχει λυσει τα υπαρξιακα του,εισαι πιο ανετος,αν κ παλι πρεπει να εχεις το νου σου.γενικα ομως το σκυλι θα εχει την φυσικη του εξελιξη σαν χαρακτηρας,αυτη δλδ που θα ειχε χωρις την εκπαιδευση του. σε ενα σκυλι που ειναι καχυποπτο,με αυτοπεποιθηση τσακ νορις κ εχει κ ολοκληρωμενη εκπαιδευση φυλαξης(παλι αναλογα τον εκπαιδευτη κ τι αφησε να περασει),δεν εχεις πολλα περιθωρια.
εχει να κανει με το τι φυλαξη θες.σε τετοια περιπτωση ομως το σκυλι αλλαζει.ολοι αλλαζουν.ακομη κ εμεις.δεν μπορεις να εχεις τον ιδιο χαρακτηρα ,αν θες τετοιο σκυλο,η μαλλον καλυτερα,δεν μπορεις να ρισκαρεις προς τους γυρο σου,με τα στοιχεια του χαρακτηρα σου να ειναι κατι αλλο απο σοβαρα,επιμελη κ υπευθυνα..
επισης,αναλογα την περιπτωση ,το σκυλι εχει την αυτοπεποιθηση να ενεργησει απο μονο του,οπως αυτο θα κρινει.κ αυτο εχει να κανει με την εκπαιδευση ομως.το ποσες πρωτοβουλιες θα παρει η αν θα παρει δλδ.οι ανοχες παιζουν,οπως επισης κ η αμυνα σε σχεση με την επιθεση.εχουμε καταστολη κ στις δυο περιπτωσεις,αλλα με διαφορετικο τροπο.