Έτσι που το έγραψες δεν το κατάλαβα.Σου λέω πως δουλεύει το δίκαιο!!
Έτσι που το έγραψες δεν το κατάλαβα.Σου λέω πως δουλεύει το δίκαιο!!
περνάμε δύσκολη εβδομάδα...Έτσι που το έγραψες δεν το κατάλαβα.
Ναι, αλλά γιατί θα γίνει μόδα (αν γίνει; ). Γιατί μερικοί είναι αποβλακωμένοι, διακρίνονται από πλήρη απουσία κριτικής σκέψης και έχουν ταυτίσει την διασημότητα με την σημασία (δηλ. ό,τι κάνει ένας διάσημος είναι σημαντικό και σούπερ). Ψυχολογία του όχλου και δε συμμαζεύεται δηλαδης!!Αυτό που εννοώ είναι ότι αν ο τάδε VIP βγει και πει "παιδιά εγώ κτηνοβατώ" (πως λέμε ακροβατώ!) θα υπάρξουν υποστηριχτές, μιμητές, "ρε συ να το δοκιμάσω - κι εμένα τα μανιτάρια παλιά δεν μου άρεσαν - αλλά τώρα τρελλαίνομαι" κλπ.
Βάλε κανα τέτοιο υπονοούμενο σε βιντεοκλιπ της lady gaga να δεις τι έχει να γίνει...
Μην ξεχνάμε πως έγιναν μόδα και οι λολίτες... νά ναι καλά τα "εναλλακτικά/ποικίλης ύλης/τρεντουριάρικα" περιοδικά...
Εμένα θα μου πεις;;; Παραδίδω και πτυχιακή σε 10 μέρες, το μυαλό έχει φυράνει!!περνάμε δύσκολη εβδομάδα...
Σχετικά με την πρώτη παράγραφο,θα σου απαντήσω με ένα άρθρο της αγγλικής guardian που καλύπτει σχεδόν όλη την υπόθεση του συγκεκριμένου κόμματος τόσο σε δικαστικό επίπεδο,όσο κ εκτός,αντιδράσεις κ τα σχετικά.Δεν ξέρω τι γράφει η wikipedia.Μεταξύ μας αυτό το κόμμα που όλοι χρησιμοποιούν ως παράδειγμα κατάντιας και ηθικής παρακμής αυτής της χώρας, διαβάζω τώρα στην wiki ότι δεν κατάφερε να συμμετάσχει ποτέ σε εκλογές, 3 τύποι το δημιούργησαν και δεν υπάρχει πια. Οπότε δε φαντάζομαι ότι είναι αξιόλογο επιχείρημα. Στα red districts θα συμφωνήσουμε - δεν ταιριάζουν στην αισθητική μου αλλά δεν μπορώ να πω κάτι από τη στιγμή που μεγάλοι άνθρωποι είναι και κανείς δεν είναι εκεί με το ζόρι. Kαι νομίζω ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να διαθέσει το σώμα του με όποιο τρόπο θέλει χωρίς να δώσει λόγο σε κανένα.
Αν έφερνες παράδειγμα την Ταιλάνδη που μικρά παιδιά ψωνίζονται στον δρόμο, τότε θα σου έλεγα ότι έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά στην Ολλανδία, όσο κι αν δε μας αρέσει, δε γίνεται κάτι παράνομο. Ή έστω ό, τι γίνεται δε γίνεται με νομιμοποίηση. Αλλά το ίδιο μπορείς να πεις και για την Ελλάδα. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι δεν έχω κάποιο παράδειγμα σαφές που να δείχνει ότι η ανοχή στην ιδιαιτερότητα οδηγεί μαθηματικά στη χαλάρωση των ηθών. Αν πάρουμε το παράδειγμα της Ταιλάνδης, η φτώχεια είναι πολύ πιο ισχυρός παράγοντας..
+1 !!Nfeel, συγγνώμη που επιμένω αλλά αν διαβάσεις καλύτερα, το κόμμα αυτό είχε 3 ιδρυτικά μέλη. Έκανε αίτηση ίδρυσης και έγινε δεκτή παρ όλες τις διαφωνίες γιατί το δικαστήριο αποφάσισε ότι το να εκφράζεις μια άποψη όσο τρελή κι αν είναι, αν είναι μονο λόγια, δεν είναι παράνομο. (Κι εγώ μπορώ να παρουσιάσω σαν ιδέα το να απαγορεύεται η είσοδος στο σινεμά των ατόμων πάνω από 1.85 γιατί ειμαι κοντή και δεν βλέπω. Και να κάνω κόμμα που η βασική του θέση θα ναι αυτή. Δε σημαίνει ότι κάποιος θα με πάρει στα σοβαρά.)
Όμως για να κατέβει στις εκλογές χρειαζόταν 30 (!) μόνο υπογραφές υποστηρικτών, τις οποίες προφανώς δε βρήκε οπότε δεν κατέβηκε ποτέ και στη συνέχεια διαλύθηκε. Έχει δηλαδή γίνει τόσος χαμός για 3 τρελούς. Των οποίων τις απόψεις μου παρουσιάζεις ως ένα γενικευμένο ρεύμα και μια νοοτροπία του λαού ολόκληρου. Ενώ, αντίθετα, η επόμενη παράγραφος από αυτή που αναφέρεις λέει ότι ο κόσμος αντέδρασε και δεχθηκαν μέχρι και απειλές. Η συζήτηση που είχε γίνει τοτε ήταν για το κατά πόσο ήταν σωστή η απόφαση του δικαστηρίου να επιτρέψει ένα τέτοιο κόμμα με τέτοιες απόψεις και όχι για το αν οι θέσεις του κόμματος είχαν κάποια βάση ή για το αν οι νόμοι για την παιδοφιλία χρειάζονται αναθεώρηση. Η ολλανδική κοινωνία δηλαδή που θεωρείς τόσο ηθικά αλλοτριωμένη αντέδρασε σωστά τελικά.
Υπάρχουν άνθρωποι, φαντάζομαι, που θα κάτσουν με επιχειρήματα και σθένος θα υποστηρίξουν το δικαίωμα τους στην παιδεραστία και στην κτηνοβασία και σε όποια άλλη παραφιλία τους έκατσε. Ή αυτό θα κάνουν ή θα παραδεχτούν την αρρώστια τους. Το δεύτερο όμως είναι πολύ πιο δύσκολο από το πρώτο. Άλλοι πάλι θα προσπαθήσουν με επιχειρήματα να αποδείξουν την ανωτερότητα μιας φυλής ή ενός πολιτισμού σε σχέση με άλλους. Ορισμένοι άνθρωποι με συγκεκριμένες απόψεις οι οποίες διαψεύδονται στο αψε σβήσε. Το να παίρνουμε τις απόψεις μιας ομάδας και να τις ανάγουμε ως απόψεις λαών ολόκληρων ή κρατών είναι και ανακριβές και άδικο.
Καλά, οι Ολλανδοί είναι γνωστοί βλαμένοι που το παίζουν και φιλελεύθεροι. Κι εδώ στην Αμερική προσπαθήσανε αυτές τις μαλακίες, αλλά εδώ δεν έχει αστεία. Εδώ πέφτει το FBI και τους τσαταλιάζει αλύπητα πού σε πονεί και πού σε σφάζει. Για την κτηνοβασία τσαταλιάζει η αστυνομία της πολιτείας διότι απαγορεύεται δια ροπάλου.Κάπου στη μέση του άνωθι άρθρου,αναφέρεται πως ανάμεσα στους αντικειμενικούς σκοπούς της ιδρύσεως του κόμματος των παιδοφίλων,ήταν να πάψει η παιδοφιλία να αντιμετωπίζεται ως taboo!Για δες τι ωραία λέξη...taboo.Σύμφωνα με τους παιδόφιλους δηλαδή,όλοι εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε αντίθετοι στο όλο θέμα της παιδοφιλίας έχουμε ...taboo.Το ίδιο ακριβώς θα μπορεί να συμβαίνει σε λίγα χρόνια,αν δεν συμβαίνει ήδη στις εθρωπαικές χώρες που αναφέρθηκαν,και με την κτηνοβασία.Άν δεν αντιβαίνει κάποιο νόμο δηλαδή,κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί κ αυτό ένα taboo.
Μπορεί να το βλέπω στραβά αλλά όχι δε θεωρώ εκφυλισμένο κάποιον που θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει ελευθερία της έκφρασης. Γιατί ποια θα ήταν η εναλλακτική; Ποιός κρινει τελικά ποιές απόψεις πρέπει να ακούγονται και ποιες απαγορεύονται και με ποια κριτηρια; Υπάρχουν κάποια κριτήρια κοινά σε όλους για το τι είναι σωστό ή λάθος; Ηθικό ή ανήθικο; Μπορεί στο συγκεκριμένο θέμα να ναι ξεκάθαρο αλλά το δκαστήριο αποφάσισε πάνω σε μια αρχή. Η αρχή πάνω στην οποία αποφάσισε με βρίσκει σύμφωνη. Το δικαστήριο μπορεί να κρίνει αν έχει γίνει παράνομη πράξη ή προώθηση παράνομης πράξης. Αυτό μόνο.Ότι δηλαδή θεωρείται μοντερνισμός και προοδευτισμός να λέει ο καθένας ότι αρλούμπα του κατέβει στο κεφάλι κ να έχει από κάτω ένα εκφυλισμένο πλήθος,οπαδούς του δόγματος "όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται",να τον σιγοντάρει.
Όχι,όλες οι απόψεις δεν πρέπει να ακούγονται.Ορισμένες απόψεις κ πεποιθήσεις πρέπει να μένουν στα μπουντρούμια του μυαλού των δημιουργών τους,πως να το κάνουμε.Δεν είναι μοντερνισμός να δίνεις δικαίωμα σε ένα παιδεραστή να εκφράζεται,είναι ο απόλυτος εκφυλισμός!
Επίσης σχετικά με την ολλανδική κοινωνία,όπως όλες οι κοινωνίες,έχει κ αυτή τα χαρακτηριστικά της.Διαφορές εντιπίζονται ακόμη κ σε τοπικιστικό επίπεδο - άλλη νοοτροπία έχει αυτός που ζει στο Amsterdaam κ άλλη ο ψαράς του Spaarndam.Σε γενικές γραμμές όμως είναι πιο ανεκτικοί σαν κοινωνία και δέχονται νέα πράγματα με μεγαλύτερη ευκολία από τη Σερβία λόγου χάρη,που όταν δοκιμάζουν να κάνουν gay parades πάει η ντομάτα και οι σφαλιάρες σύννεφο.
Για εσένα σαν υπέρμαχος της διαφορετικότητας που είσαι,φαντάζομαι η μη ανεκτική κοινωνία της Σερβίας θα φαντάζει οπισθοδρομική.Σε ποια από τις δύο χώρες έχει πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης όμως,μια διαταραχή σαν την κτηνοβασία που συζητάμε?Η απάντηση είναι προφανής αλλά οι λόγοι είναι αυτοί που θα έπρεπε να μας προβληματίζουν περισσότερο από την απάντηση.
Εγω δεν θα σου απαντησω με κανα σεντονι γιατι πιστευω οτι ειναι πολυ απλα τα πραγματα. Δεν γνωριζω αν εχεις παιδια και σκυλια.Μπορεί να το βλέπω στραβά αλλά όχι δε θεωρώ εκφυλισμένο κάποιον που θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει ελευθερία της έκφρασης. Γιατί ποια θα ήταν η εναλλακτική; Ποιός κρινει τελικά ποιές απόψεις πρέπει να ακούγονται και ποιες απαγορεύονται και με ποια κριτηρια; Υπάρχουν κάποια κριτήρια κοινά σε όλους για το τι είναι σωστό ή λάθος; Ηθικό ή ανήθικο; Μπορεί στο συγκεκριμένο θέμα να ναι ξεκάθαρο αλλά το δκαστήριο αποφάσισε πάνω σε μια αρχή. Η αρχή πάνω στην οποία αποφάσισε με βρίσκει σύμφωνη. Το δικαστήριο μπορεί να κρίνει αν έχει γίνει παράνομη πράξη ή προώθηση παράνομης πράξης. Αυτό μόνο.
Με ενοχλούν πάρα πολύ οι απόψεις αυτών των τύπων και μου σφίγγεται το στομάχι μου όταν διαβάζω για κατέβασμα του ορίου ηλικίας συναίνεσης στα 12(!) ή κάτι άλλα σιχαμερά που διάβασα σε site για κτηνοβάτες. Από την άλλη, δε βρίσκω σωστό να απαγορεύω ό, τι με ενοχλεί.
Πιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχουν λιγότεροι κτηνοβάτες στη Σερβία επειδή η κοινωνία είναι πιο συντηρητική και πετάνε ντομάτες στα gay parades; Πως προκύπτει αυτό; Δεν είμαι ειδική αλλά δε νομίζω ότι οι παραφιλίες ακολουθούν τη μόδα!
Για αυτο το σημειο γραφτηκαν πολλα στα προηγουμενα ποστ και δεν θα ηθελα ναΠάνο, συμφωνώ μαζί σου. Δεν προσπάθησα ποτέ να δικαιολογήσω ή να μπω στη θέση ενός κτηνοβάτη ή παιδόφιλου. Ούτε σε κάποιο ποστ μου έχω υποστηρίξει ότι έχουν το δικαίωμα ή την ελευθερία να ασελγούν. Αυτό μας έλειπε. Είναι άνθρωποι άρρωστοι και θα έπρεπε είτε να απομακρυνθούν από την κοινωνία, είτε να γίνουν ακίνδυνοι.
Πέρα από τους ίδιους, δεν έχω καταλάβει ακόμα τόσες σελίδες μετά ποιός θεωρείτε ότι δείχνει ανοχή, ούτε ποιός υποστηρίζει το δικαίωμα τους και τις ελευθερίες τους στην ασέλγεια.Δεν υπάρχει ευρωπαική χώρα απ όσο ξέρω που να είναι νόμιμοι. Αλλά ούτε κοινωνία που να είναι αποδεκτοί.