Κτηνοβασία - Νόμιμη στην Ευρώπη ?






Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν ο τάδε VIP βγει και πει "παιδιά εγώ κτηνοβατώ" (πως λέμε ακροβατώ!) θα υπάρξουν υποστηριχτές, μιμητές, "ρε συ να το δοκιμάσω - κι εμένα τα μανιτάρια παλιά δεν μου άρεσαν - αλλά τώρα τρελλαίνομαι" κλπ.

Βάλε κανα τέτοιο υπονοούμενο σε βιντεοκλιπ της lady gaga να δεις τι έχει να γίνει... :D

Μην ξεχνάμε πως έγιναν μόδα και οι λολίτες... νά ναι καλά τα "εναλλακτικά/ποικίλης ύλης/τρεντουριάρικα" περιοδικά...
Ναι, αλλά γιατί θα γίνει μόδα (αν γίνει; ). Γιατί μερικοί είναι αποβλακωμένοι, διακρίνονται από πλήρη απουσία κριτικής σκέψης και έχουν ταυτίσει την διασημότητα με την σημασία (δηλ. ό,τι κάνει ένας διάσημος είναι σημαντικό και σούπερ). Ψυχολογία του όχλου και δε συμμαζεύεται δηλαδης!!
 




nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Μεταξύ μας αυτό το κόμμα που όλοι χρησιμοποιούν ως παράδειγμα κατάντιας και ηθικής παρακμής αυτής της χώρας, διαβάζω τώρα στην wiki ότι δεν κατάφερε να συμμετάσχει ποτέ σε εκλογές, 3 τύποι το δημιούργησαν και δεν υπάρχει πια. Οπότε δε φαντάζομαι ότι είναι αξιόλογο επιχείρημα. Στα red districts θα συμφωνήσουμε - δεν ταιριάζουν στην αισθητική μου αλλά δεν μπορώ να πω κάτι από τη στιγμή που μεγάλοι άνθρωποι είναι και κανείς δεν είναι εκεί με το ζόρι. Kαι νομίζω ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να διαθέσει το σώμα του με όποιο τρόπο θέλει χωρίς να δώσει λόγο σε κανένα.

Αν έφερνες παράδειγμα την Ταιλάνδη που μικρά παιδιά ψωνίζονται στον δρόμο, τότε θα σου έλεγα ότι έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά στην Ολλανδία, όσο κι αν δε μας αρέσει, δε γίνεται κάτι παράνομο. Ή έστω ό, τι γίνεται δε γίνεται με νομιμοποίηση. Αλλά το ίδιο μπορείς να πεις και για την Ελλάδα. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι δεν έχω κάποιο παράδειγμα σαφές που να δείχνει ότι η ανοχή στην ιδιαιτερότητα οδηγεί μαθηματικά στη χαλάρωση των ηθών. Αν πάρουμε το παράδειγμα της Ταιλάνδης, η φτώχεια είναι πολύ πιο ισχυρός παράγοντας..
Σχετικά με την πρώτη παράγραφο,θα σου απαντήσω με ένα άρθρο της αγγλικής guardian που καλύπτει σχεδόν όλη την υπόθεση του συγκεκριμένου κόμματος τόσο σε δικαστικό επίπεδο,όσο κ εκτός,αντιδράσεις κ τα σχετικά.Δεν ξέρω τι γράφει η wikipedia.

Dutch court lets paedophile party contest country's general election | World news | The Guardian

Κάπου στη μέση του άνωθι άρθρου,αναφέρεται πως ανάμεσα στους αντικειμενικούς σκοπούς της ιδρύσεως του κόμματος των παιδοφίλων,ήταν να πάψει η παιδοφιλία να αντιμετωπίζεται ως taboo!Για δες τι ωραία λέξη...taboo.Σύμφωνα με τους παιδόφιλους δηλαδή,όλοι εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε αντίθετοι στο όλο θέμα της παιδοφιλίας έχουμε ...taboo.Το ίδιο ακριβώς θα μπορεί να συμβαίνει σε λίγα χρόνια,αν δεν συμβαίνει ήδη στις εθρωπαικές χώρες που αναφέρθηκαν,και με την κτηνοβασία.Άν δεν αντιβαίνει κάποιο νόμο δηλαδή,κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί κ αυτό ένα taboo.

Αυτό που συμβαίνει εδώ ουσιαστικά είναι το εξής.Έχουμε μετακύληση της ευθύνης από τον ανώμαλο,που επειδή δεν κάνει κάτι παράνομο,θεωρεί ότι η ιδιαιτερότητά του θα πρέπει να γίνεται αποδεκτή και φυσικά η ευθύνη καταλήγει στο πρόσωπο που παρουσιάζεται να έχει ...taboo!Δεν φταίει ο ανώμαλος δηλαδή,αλλά αυτός που δεν κάνει δεκτή την ανωμαλία.

Το παράδειγμα της ανεκτικής Ολλανδίας για εμένα είναι το καλλύτερο που θα μπορούσε να μελετήσει κανείς και να βγάλει συμπεράσματα,σχετικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ της ανεκτικότητας και της πλήρους κατάρευσης των ηθών.
Η Ταιλάνδη είναι εντελώς άστοχο παράδειγμα για το συγκεκριμένο θέμα,αφού όπως κ εσύ ανέφερες,οι λόγοι είναι εντελώς διαφορετικοί και φυσικά δε βοηθούν ούτε στο ελάχιστο για την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την κτηνοβασία.
 


betty coltrane

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2011
3.972
9.756
48
Ηράκλειο, Αττική
goodcopbadcop6.blogspot.gr
Nfeel, συγγνώμη που επιμένω αλλά αν διαβάσεις καλύτερα, το κόμμα αυτό είχε 3 ιδρυτικά μέλη. Έκανε αίτηση ίδρυσης και έγινε δεκτή παρ όλες τις διαφωνίες γιατί το δικαστήριο αποφάσισε ότι το να εκφράζεις μια άποψη όσο τρελή κι αν είναι, αν είναι μονο λόγια, δεν είναι παράνομο. (Κι εγώ μπορώ να παρουσιάσω σαν ιδέα το να απαγορεύεται η είσοδος στο σινεμά των ατόμων πάνω από 1.85 γιατί ειμαι κοντή και δεν βλέπω. Και να κάνω κόμμα που η βασική του θέση θα ναι αυτή. Δε σημαίνει ότι κάποιος θα με πάρει στα σοβαρά.)
Όμως για να κατέβει στις εκλογές χρειαζόταν 30 (!) μόνο υπογραφές υποστηρικτών, τις οποίες προφανώς δε βρήκε οπότε δεν κατέβηκε ποτέ και στη συνέχεια διαλύθηκε. Έχει δηλαδή γίνει τόσος χαμός για 3 τρελούς. Των οποίων τις απόψεις μου παρουσιάζεις ως ένα γενικευμένο ρεύμα και μια νοοτροπία του λαού ολόκληρου. Ενώ, αντίθετα, η επόμενη παράγραφος από αυτή που αναφέρεις λέει ότι ο κόσμος αντέδρασε και δεχθηκαν μέχρι και απειλές. Η συζήτηση που είχε γίνει τοτε ήταν για το κατά πόσο ήταν σωστή η απόφαση του δικαστηρίου να επιτρέψει ένα τέτοιο κόμμα με τέτοιες απόψεις και όχι για το αν οι θέσεις του κόμματος είχαν κάποια βάση ή για το αν οι νόμοι για την παιδοφιλία χρειάζονται αναθεώρηση. Η ολλανδική κοινωνία δηλαδή που θεωρείς τόσο ηθικά αλλοτριωμένη αντέδρασε σωστά τελικά.

Υπάρχουν άνθρωποι, φαντάζομαι, που θα κάτσουν με επιχειρήματα και σθένος θα υποστηρίξουν το δικαίωμα τους στην παιδεραστία και στην κτηνοβασία και σε όποια άλλη παραφιλία τους έκατσε. Ή αυτό θα κάνουν ή θα παραδεχτούν την αρρώστια τους. Το δεύτερο όμως είναι πολύ πιο δύσκολο από το πρώτο. Άλλοι πάλι θα προσπαθήσουν με επιχειρήματα να αποδείξουν την ανωτερότητα μιας φυλής ή ενός πολιτισμού σε σχέση με άλλους. Ορισμένοι άνθρωποι με συγκεκριμένες απόψεις οι οποίες διαψεύδονται στο αψε σβήσε. Το να παίρνουμε τις απόψεις μιας ομάδας και να τις ανάγουμε ως απόψεις λαών ολόκληρων ή κρατών είναι και ανακριβές και άδικο.
 


Avraki

Well-Known Member
22 Αυγούστου 2011
938
5
Αθήνα
Nfeel, συγγνώμη που επιμένω αλλά αν διαβάσεις καλύτερα, το κόμμα αυτό είχε 3 ιδρυτικά μέλη. Έκανε αίτηση ίδρυσης και έγινε δεκτή παρ όλες τις διαφωνίες γιατί το δικαστήριο αποφάσισε ότι το να εκφράζεις μια άποψη όσο τρελή κι αν είναι, αν είναι μονο λόγια, δεν είναι παράνομο. (Κι εγώ μπορώ να παρουσιάσω σαν ιδέα το να απαγορεύεται η είσοδος στο σινεμά των ατόμων πάνω από 1.85 γιατί ειμαι κοντή και δεν βλέπω. Και να κάνω κόμμα που η βασική του θέση θα ναι αυτή. Δε σημαίνει ότι κάποιος θα με πάρει στα σοβαρά.)
Όμως για να κατέβει στις εκλογές χρειαζόταν 30 (!) μόνο υπογραφές υποστηρικτών, τις οποίες προφανώς δε βρήκε οπότε δεν κατέβηκε ποτέ και στη συνέχεια διαλύθηκε. Έχει δηλαδή γίνει τόσος χαμός για 3 τρελούς. Των οποίων τις απόψεις μου παρουσιάζεις ως ένα γενικευμένο ρεύμα και μια νοοτροπία του λαού ολόκληρου. Ενώ, αντίθετα, η επόμενη παράγραφος από αυτή που αναφέρεις λέει ότι ο κόσμος αντέδρασε και δεχθηκαν μέχρι και απειλές. Η συζήτηση που είχε γίνει τοτε ήταν για το κατά πόσο ήταν σωστή η απόφαση του δικαστηρίου να επιτρέψει ένα τέτοιο κόμμα με τέτοιες απόψεις και όχι για το αν οι θέσεις του κόμματος είχαν κάποια βάση ή για το αν οι νόμοι για την παιδοφιλία χρειάζονται αναθεώρηση. Η ολλανδική κοινωνία δηλαδή που θεωρείς τόσο ηθικά αλλοτριωμένη αντέδρασε σωστά τελικά.

Υπάρχουν άνθρωποι, φαντάζομαι, που θα κάτσουν με επιχειρήματα και σθένος θα υποστηρίξουν το δικαίωμα τους στην παιδεραστία και στην κτηνοβασία και σε όποια άλλη παραφιλία τους έκατσε. Ή αυτό θα κάνουν ή θα παραδεχτούν την αρρώστια τους. Το δεύτερο όμως είναι πολύ πιο δύσκολο από το πρώτο. Άλλοι πάλι θα προσπαθήσουν με επιχειρήματα να αποδείξουν την ανωτερότητα μιας φυλής ή ενός πολιτισμού σε σχέση με άλλους. Ορισμένοι άνθρωποι με συγκεκριμένες απόψεις οι οποίες διαψεύδονται στο αψε σβήσε. Το να παίρνουμε τις απόψεις μιας ομάδας και να τις ανάγουμε ως απόψεις λαών ολόκληρων ή κρατών είναι και ανακριβές και άδικο.
+1 !!
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
@ betty coltrane

Ενδεχομένως να είχε μονάχα 3 υπογραφές κ όχι τις απαιτούμενες,αυτό όμως προφανώς συνέβει όχι γιατί δεν υπήρχαν άλλοι πέραν αυτών των τριών,αλλά επειδή τους συγκεκριμένους 3 τους κυνηγούσαν με σφαλιάρες στα πάρκα.Ο φόβος φυλάει τα έρμα.
Την έγκριση για συμμετοχή από το δικαστήριο την πήραν πάντως,ασχέτως εάν τελικά δεν συμμετείχαν για του δικούς του λόγους.Εγώ ακριβώς εκεί εντοπίζω την πηγή του προβλήματος.Ότι δηλαδή θεωρείται μοντερνισμός και προοδευτισμός να λέει ο καθένας ότι αρλούμπα του κατέβει στο κεφάλι κ να έχει από κάτω ένα εκφυλισμένο πλήθος,οπαδούς του δόγματος "όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται",να τον σιγοντάρει.

Όχι,όλες οι απόψεις δεν πρέπει να ακούγονται.Ορισμένες απόψεις κ πεποιθήσεις πρέπει να μένουν στα μπουντρούμια του μυαλού των δημιουργών τους,πως να το κάνουμε.Δεν είναι μοντερνισμός να δίνεις δικαίωμα σε ένα παιδεραστή να εκφράζεται,είναι ο απόλυτος εκφυλισμός!

Επίσης σχετικά με την ολλανδική κοινωνία,όπως όλες οι κοινωνίες,έχει κ αυτή τα χαρακτηριστικά της.Διαφορές εντιπίζονται ακόμη κ σε τοπικιστικό επίπεδο - άλλη νοοτροπία έχει αυτός που ζει στο Amsterdaam κ άλλη ο ψαράς του Spaarndam.Σε γενικές γραμμές όμως είναι πιο ανεκτικοί σαν κοινωνία και δέχονται νέα πράγματα με μεγαλύτερη ευκολία από τη Σερβία λόγου χάρη,που όταν δοκιμάζουν να κάνουν gay parades πάει η ντομάτα και οι σφαλιάρες σύννεφο.
Για εσένα σαν υπέρμαχος της διαφορετικότητας που είσαι,φαντάζομαι η μη ανεκτική κοινωνία της Σερβίας θα φαντάζει οπισθοδρομική.Σε ποια από τις δύο χώρες έχει πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης όμως,μια διαταραχή σαν την κτηνοβασία που συζητάμε?Η απάντηση είναι προφανής αλλά οι λόγοι είναι αυτοί που θα έπρεπε να μας προβληματίζουν περισσότερο από την απάντηση.
 


Sara

Well-Known Member
27 Δεκεμβρίου 2008
7.750
1.514
Illinois, USA
Κάπου στη μέση του άνωθι άρθρου,αναφέρεται πως ανάμεσα στους αντικειμενικούς σκοπούς της ιδρύσεως του κόμματος των παιδοφίλων,ήταν να πάψει η παιδοφιλία να αντιμετωπίζεται ως taboo!Για δες τι ωραία λέξη...taboo.Σύμφωνα με τους παιδόφιλους δηλαδή,όλοι εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε αντίθετοι στο όλο θέμα της παιδοφιλίας έχουμε ...taboo.Το ίδιο ακριβώς θα μπορεί να συμβαίνει σε λίγα χρόνια,αν δεν συμβαίνει ήδη στις εθρωπαικές χώρες που αναφέρθηκαν,και με την κτηνοβασία.Άν δεν αντιβαίνει κάποιο νόμο δηλαδή,κάλλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί κ αυτό ένα taboo.
Καλά, οι Ολλανδοί είναι γνωστοί βλαμένοι που το παίζουν και φιλελεύθεροι. Κι εδώ στην Αμερική προσπαθήσανε αυτές τις μαλακίες, αλλά εδώ δεν έχει αστεία. Εδώ πέφτει το FBI και τους τσαταλιάζει αλύπητα πού σε πονεί και πού σε σφάζει. Για την κτηνοβασία τσαταλιάζει η αστυνομία της πολιτείας διότι απαγορεύεται δια ροπάλου.
 


vrmode

Well-Known Member
27 Νοεμβρίου 2006
8.409
10.605
Athens
+1000 στον nfeel
Συμφωνώ απόλυτα, η λέξη-κλειδί είναι το "ταμπού"

Eπίσης να θυμίσω ότι μέχρι πέρυσι γελούσαμε με τη Χρυσή Αυγή και η είσοδός της στη Βουλή θεωρούνταν ανέκδοτο. Αυτό, για να μην θεωρούμε τίποτα σίγουρο...

Στο γεγονός ότι το PNVD δεν εγκρίθηκε, συνέβαλλαν πρωτίστως οργανώσεις όπως το χαμόγελο του παιδιού σε συνεργασία με αντίστοιχες άλλες ευρωπαϊκές που κινήθηκαν έντονα και οργανωμένα.

Τέλος, συνέντευξη του τύπου των PNVD εδώ εις την ελληνικήν:
Δημήτρης Αγγελίδης: PNVD: "Ο κόσμος έχει λανθασμένη εικόνα για τους παιδεραστές"

Πως σας φαίνεται; Μέχρι που τον "συμπαθείς" κιόλας... "τι ωραία που τα λέει ο καημένος". Το σωστό ύφος και η σωστή γλώσσα για "open minded" μυαλά...

Παρεμπιπτόντως ανέφερα το θέμα της κτηνοβασίας σε άσχετους ανθρώπους από το δικό μας σκυλο-κύκλο για να κόψω αντιδράσεις. Οι αντιδράσεις που είδα δεν μας αρέσουν καθόλου:

- Αδιαφορία
- Ερώτηση εάν ο σκύλος ανήκει στον κτηνοβάτη (περί ιδιοκτησίας δηλαδή)
- Εάν ο σκύλος κάθεται (το θέμα της συναίνεσης δηλαδή)
 




betty coltrane

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2011
3.972
9.756
48
Ηράκλειο, Αττική
goodcopbadcop6.blogspot.gr
Ότι δηλαδή θεωρείται μοντερνισμός και προοδευτισμός να λέει ο καθένας ότι αρλούμπα του κατέβει στο κεφάλι κ να έχει από κάτω ένα εκφυλισμένο πλήθος,οπαδούς του δόγματος "όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται",να τον σιγοντάρει.

Όχι,όλες οι απόψεις δεν πρέπει να ακούγονται.Ορισμένες απόψεις κ πεποιθήσεις πρέπει να μένουν στα μπουντρούμια του μυαλού των δημιουργών τους,πως να το κάνουμε.Δεν είναι μοντερνισμός να δίνεις δικαίωμα σε ένα παιδεραστή να εκφράζεται,είναι ο απόλυτος εκφυλισμός!

Επίσης σχετικά με την ολλανδική κοινωνία,όπως όλες οι κοινωνίες,έχει κ αυτή τα χαρακτηριστικά της.Διαφορές εντιπίζονται ακόμη κ σε τοπικιστικό επίπεδο - άλλη νοοτροπία έχει αυτός που ζει στο Amsterdaam κ άλλη ο ψαράς του Spaarndam.Σε γενικές γραμμές όμως είναι πιο ανεκτικοί σαν κοινωνία και δέχονται νέα πράγματα με μεγαλύτερη ευκολία από τη Σερβία λόγου χάρη,που όταν δοκιμάζουν να κάνουν gay parades πάει η ντομάτα και οι σφαλιάρες σύννεφο.
Για εσένα σαν υπέρμαχος της διαφορετικότητας που είσαι,φαντάζομαι η μη ανεκτική κοινωνία της Σερβίας θα φαντάζει οπισθοδρομική.Σε ποια από τις δύο χώρες έχει πρόσφορο έδαφος ανάπτυξης όμως,μια διαταραχή σαν την κτηνοβασία που συζητάμε?Η απάντηση είναι προφανής αλλά οι λόγοι είναι αυτοί που θα έπρεπε να μας προβληματίζουν περισσότερο από την απάντηση.
Μπορεί να το βλέπω στραβά αλλά όχι δε θεωρώ εκφυλισμένο κάποιον που θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει ελευθερία της έκφρασης. Γιατί ποια θα ήταν η εναλλακτική; Ποιός κρινει τελικά ποιές απόψεις πρέπει να ακούγονται και ποιες απαγορεύονται και με ποια κριτηρια; Υπάρχουν κάποια κριτήρια κοινά σε όλους για το τι είναι σωστό ή λάθος; Ηθικό ή ανήθικο; Μπορεί στο συγκεκριμένο θέμα να ναι ξεκάθαρο αλλά το δκαστήριο αποφάσισε πάνω σε μια αρχή. Η αρχή πάνω στην οποία αποφάσισε με βρίσκει σύμφωνη. Το δικαστήριο μπορεί να κρίνει αν έχει γίνει παράνομη πράξη ή προώθηση παράνομης πράξης. Αυτό μόνο.
Με ενοχλούν πάρα πολύ οι απόψεις αυτών των τύπων και μου σφίγγεται το στομάχι μου όταν διαβάζω για κατέβασμα του ορίου ηλικίας συναίνεσης στα 12(!) ή κάτι άλλα σιχαμερά που διάβασα σε site για κτηνοβάτες. Από την άλλη, δε βρίσκω σωστό να απαγορεύω ό, τι με ενοχλεί.

Πιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχουν λιγότεροι κτηνοβάτες στη Σερβία επειδή η κοινωνία είναι πιο συντηρητική και πετάνε ντομάτες στα gay parades; Πως προκύπτει αυτό; Δεν είμαι ειδική αλλά δε νομίζω ότι οι παραφιλίες ακολουθούν τη μόδα!
 


stamatia

Well-Known Member
6 Ιουνίου 2009
5.371
2.994
Άντε να πω και εγώ τα δικά μου...βασικά ένα copy paste έκανα κειμένου μου από αλλού όπου συζητούνταν το θέμα επίσης...
Ως "απόκλιση" στη προκειμένη περίπτωση χαρακτηρίζεται η ψυχοσεξουαλική δραστηριότητα που αποκλίνει σημαντικά απο την γενετήσια λειτουργία του ανθρώπινου είδους, όπως αυτή περιγράφεται από την φυσιολογία. Το κατά πόσον η απόκλιση είναι σημαντική εξαρτάται από την κοινωνική ευαισθησία ή ανοχή μάλλον παρά σπό την ψυχοπαθολογία του ατόμου, όπως αναφέρουν οι επιστήμονες. Όταν η πράξη αποβαίνει εις βάρους κάποιου είναι προβληματική..(στην αποσαφήνιση του "κάποιου" πρέπει να σταθούμε).
Επίσης να πω ότι βάση της Διεθνούς ταξινόμησης των παθήσεων ICD10 (είναι μια κωδικοποίηση των παθήσεων για κοινή γλώσσα μεταξύ των επιστημόνων) το συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε έχει κωδικό F65.8 όπου αναφέρεται το "sexual activity with animals" ....άρα κάτω από κάποιες προυποθέσεις θεωρείται ότι χρήζει αντιμετώπισης.
Επικεντρώνοντας στο σημείο της κοινωνικής ευαισθησίας ή ανοχής... θα συμφωνήσω με όλους όσους είναι κάθετα αντίθετοι στην υποστήριξη τέτοιων τύπου ελευθεριών. Δεν θέλουμε ..μάλλον δεν θέλω τέτοιες κοινωνίες που να ανέχονται όλα αυτά υπερμαχώμενοι την ελευθερία του ατόμου.
 


panosdog

Well-Known Member
22 Ιουνίου 2012
320
1
Μπορεί να το βλέπω στραβά αλλά όχι δε θεωρώ εκφυλισμένο κάποιον που θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει ελευθερία της έκφρασης. Γιατί ποια θα ήταν η εναλλακτική; Ποιός κρινει τελικά ποιές απόψεις πρέπει να ακούγονται και ποιες απαγορεύονται και με ποια κριτηρια; Υπάρχουν κάποια κριτήρια κοινά σε όλους για το τι είναι σωστό ή λάθος; Ηθικό ή ανήθικο; Μπορεί στο συγκεκριμένο θέμα να ναι ξεκάθαρο αλλά το δκαστήριο αποφάσισε πάνω σε μια αρχή. Η αρχή πάνω στην οποία αποφάσισε με βρίσκει σύμφωνη. Το δικαστήριο μπορεί να κρίνει αν έχει γίνει παράνομη πράξη ή προώθηση παράνομης πράξης. Αυτό μόνο.
Με ενοχλούν πάρα πολύ οι απόψεις αυτών των τύπων και μου σφίγγεται το στομάχι μου όταν διαβάζω για κατέβασμα του ορίου ηλικίας συναίνεσης στα 12(!) ή κάτι άλλα σιχαμερά που διάβασα σε site για κτηνοβάτες. Από την άλλη, δε βρίσκω σωστό να απαγορεύω ό, τι με ενοχλεί.

Πιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχουν λιγότεροι κτηνοβάτες στη Σερβία επειδή η κοινωνία είναι πιο συντηρητική και πετάνε ντομάτες στα gay parades; Πως προκύπτει αυτό; Δεν είμαι ειδική αλλά δε νομίζω ότι οι παραφιλίες ακολουθούν τη μόδα!
Εγω δεν θα σου απαντησω με κανα σεντονι γιατι πιστευω οτι ειναι πολυ απλα τα πραγματα. Δεν γνωριζω αν εχεις παιδια και σκυλια.
Εγω εχω και απο τα δυο.
Αν εχεις φερε στο μυαλο σου να συμμετεχουν τα σκυλια σου η τα παιδια σου σε κατι τετοιο ελεεινο
που συζηταμε.
Αν ψαχνεις για το ποιος κρινει τι ειναι σωστο η λαθος απλα ρωτα τον εαυτο σου η φερε
τον εαυτο σου στην κατασταση αυτη νοητικα και κοιτα μεσα σου πως θα νοιωσεις.
Οσο για το τι αποφασιζουν τα δικαστηρια κατα καιρους αστο γιατι δεν ειναι οδηγος πιστευω
για να καθοριζουμε τα προσωπικα μας κριτηρια και τις αρχες μας.
 


betty coltrane

Well-Known Member
7 Ιουλίου 2011
3.972
9.756
48
Ηράκλειο, Αττική
goodcopbadcop6.blogspot.gr
Πάνο, συμφωνώ μαζί σου. Δεν προσπάθησα ποτέ να δικαιολογήσω ή να μπω στη θέση ενός κτηνοβάτη ή παιδόφιλου. Ούτε σε κάποιο ποστ μου έχω υποστηρίξει ότι έχουν το δικαίωμα ή την ελευθερία να ασελγούν. Αυτό μας έλειπε. Είναι άνθρωποι άρρωστοι και θα έπρεπε είτε να απομακρυνθούν από την κοινωνία, είτε να γίνουν ακίνδυνοι.
Πέρα από τους ίδιους, δεν έχω καταλάβει ακόμα τόσες σελίδες μετά ποιός θεωρείτε ότι δείχνει ανοχή, ούτε ποιός υποστηρίζει το δικαίωμα τους και τις ελευθερίες τους στην ασέλγεια. Δεν υπάρχει ευρωπαική χώρα απ όσο ξέρω που να είναι νόμιμοι. Αλλά ούτε κοινωνία που να είναι αποδεκτοί.
 


panosdog

Well-Known Member
22 Ιουνίου 2012
320
1
Πάνο, συμφωνώ μαζί σου. Δεν προσπάθησα ποτέ να δικαιολογήσω ή να μπω στη θέση ενός κτηνοβάτη ή παιδόφιλου. Ούτε σε κάποιο ποστ μου έχω υποστηρίξει ότι έχουν το δικαίωμα ή την ελευθερία να ασελγούν. Αυτό μας έλειπε. Είναι άνθρωποι άρρωστοι και θα έπρεπε είτε να απομακρυνθούν από την κοινωνία, είτε να γίνουν ακίνδυνοι.
Πέρα από τους ίδιους, δεν έχω καταλάβει ακόμα τόσες σελίδες μετά ποιός θεωρείτε ότι δείχνει ανοχή, ούτε ποιός υποστηρίζει το δικαίωμα τους και τις ελευθερίες τους στην ασέλγεια.
Δεν υπάρχει ευρωπαική χώρα απ όσο ξέρω που να είναι νόμιμοι. Αλλά ούτε κοινωνία που να είναι αποδεκτοί.
Για αυτο το σημειο γραφτηκαν πολλα στα προηγουμενα ποστ και δεν θα ηθελα να
επανελθω. Για τα υπολοιπα που γραφεις χαιρομαι που το ξεκαθαριζεις, και εγω το ιδιο πιστευω.
 


ICE

Well-Known Member
9 Νοεμβρίου 2010
6.410
421
ΑΘΗΝΑ
Δεν νομιζω οτι θα επρεπε να κανουμε την ''χαρη'' στο θεμα της κτηνοβασιας να αναζητησουμε τεχνικους ορους για να ''δικαιολογησουμε'' σε ενα ''συγχρονο'' τροπο σκεψης την δραστηριοτητα αυτη, αλλα ολες οι αποψεις χρησιμες ειναι.

Επειδη εχουν ειπωθει σχεδον ολα, προτιμω να μην ασχοληθω αλλο με τα νομικα και τις διαφορες ερμηνειες αλλα με τον ανθρωπο βαθια μεσα στην υπαρξη του και στην πορεια του στην διαρκεια της πολυ συντομης ζωης του.

Η οποιαδηποτε ελευθερια οταν χρησιμοποιειται με λαθος τροπο, καποια στιγμη τον ''υποδουλώνει'' καπου. Ειτε το καταλαβει ειτε οχι, εχει υποστει τεραστια ηθικη(αρχικα) βλαβη, σταδιακη αφαιρεση της ορθης κρισης και μετα τις συνεπειες της πορειας του αν και οταν υπαρξουν.

Η ηθικη βλαβη και η αφαιρεση της ορθης κρισης ειναι αρκετα για να χαρακτηριστει ενας ανθρωπος ''ακαταλληλος'' για πολλα βασικα πραγματα(οχι να λιθοβοληθει ή να καει κλπ μεσαιωνικα).

Ο ''νεοφιλελευθερισμος'' οσον αφορα τα ήθη και την ηθικη μονο κακά αποτελεσματα μπορει να εχει(ήδη έχει) μακροπροθεσμα.

Οταν η ηθικη σταθεροτητα-καθαροτητα καποιου χαρακτηριζεται ως ταμπου απο καποιον που εχει μετακυλισει σε κατι ''διαφορετικο'' οπως η κτηνοβασια, η παιδεραστια, η ομοφυλοφιλια, σημαινει οτι το κακο εχει γινει και το μονο που εχουμε να περιμενουμε ειναι η μαθηματικη αυξηση και σταδιακα αυξανομενη αποδοχη και αναθεωρηση του ''σωστου'' και του ''λαθους'' απο γεννιά σε γεννιά.

Οταν οι αξιες χανονται και μιλαμε για τις ηθικες αξιες, ο ανθρωπος δεν εχει ενα πλαισιο και μπορει να στραφει-βρεθει οπουδηποτε και σε οτιδηποτε. Ακομα και εκει που φυσαει ο ''ανεμος'' της καθε εποχης, της καθε μοδας, του καθε περιγυρου...
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Ωραίο post με άποψη ICE.

Απλά επειδή με έχει απασχολήσει κ εμένα το ζήτημα της τιμωρίας,στο σημείο που λες για τους λιθοβολισμούς η το κάψιμο,δεν ξέρω το μυαλό που σταματάει κ σκέφτεται ...
Έχω καταλήξει τελικά πως σε ακραίες,φρικαλέες καταστάσεις,η αφαίρεση της ζωής του δράστη με συνοπτικές διαδικασίες,ίσως τελικά να αποτελεί εξιλέωση για το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο.

Άν μάλιστα λάβουμε υπόψη πως ο κάθε νόμος βασίζεται στην αρχή του λαικού αισθήματος,όταν το λαικό συναίσθημα επιζητεί τελικά την πιο σκληρή τιμωρία σε ειδεχθή εγκλήματα,αυτό θα πρέπει να περάσει κ στην πράξη.Όχι με λιθοβολισμούς φυσικά και άλλες τέτοιες μεθόδους που ουσιαστικά λειτουργούν σαν βασανισμοί,αλλά όπως είπα κ πιο πάνω με συνοπτικές διαδικασίες.

Στο μυαλό μου φέρνω μια περίπτωση που δεν έχω καταφέρει να ξεχάσω ποτέ απ'όταν την είχα διαβάσει.
Είναι η περίπτωση του Pogo the Clown για όσους θυμούνται (σε όσους είναι άγνωστη μπορούν να διαβάσουν το άρθρο στη wikipedia),έναν άνθρωπο που δούλευε ως...clown,σε παιδικά πάρτυ και άλλα παρόμοια events.Λόγω της δουλειάς του λοιπόν,ερχόταν σε άμεση επαφή με ανήλικα παιδιά.Αργότερα συνελήφθη επειδή είχε απαγάγει,βιάσει,σκοτώσει κ εν τέλη θάψει στο υπόγειο του σπιτιού του 33 αθώα,ανήλικα παιδάκια!
Καταδικάστηκε σε θάνατο φυσικά και εκτελέστηκε το 1994.

Το παραπάνω δεν έχει άμεση συνάρτηση με τη θεματολογία του thread,είναι ψιλό off αλλά το καταθέτω έτσι σαν σκόρπιες σκέψεις με αφορμή την ανάρτηση του ICE.

Σε αυτό που θέλω να καταλήξω είναι πως στην Ελλάδα των ονείρων μου,η θεσμοθέτηση αυστηρών ποινών κ η άμεση αναγωγή πράξεων όπως η κτηνοβασία σε κακούργημα,θα πρέπει να θεωρείται ως πράξη δικαίωσης του λαικού αισθήματος.

Και επειδή ακριβώς τα ζωντανά,δεν μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους από τον ανθρώπινο παράγντα,οφείλουν να το κάνουν οι εξελιγμένες κοινωνίες γι'αυτά,με την θεσμοθέτηση ΑΥΣΤΗΡΩΝ ποινών σε περιπτώσεις κακοποίησης ζώων και φυσικά για να κλείσω σε περιπτώσεις όπως την παραπάνω που ανέφερα θα πρέπει να επανέλθει στο νομικό μας σύστημα και η θανατική ποινή!