Λοιπόν, δεν πρόκειται να μ' αφήσετε σήμερα να κάνω δουλειά, οπότε γράφω πέντε πράματα:
Εβελύνα, άσε τις μαλακίες και συγκεντρώσου. Σου τα λένε ωραία τα παιδιά και ελληνικά, άκου τα όμως και αμερικάνικα: στη ζωή πρέπει να είμαστε πρακτικοί και ψύχραιμοι. Αλλιώς τέτοια melt-downs δεν ωφελούν κανέναν. Κάτσε λοιπόν κάτω και σκέψου και γράψε τις απαντήσεις στις παρακάτω "ερωτήσεις" που βασίζονται στους νόμους του marketing. Διότι στη ζωή όλα είναι marketing, είτε πρόκειται για δουλειά, είτε για φιλία, είτε να πείσεις τους γονείς σου ως βρέφος να σου αγοράσουνε τη Barbie, είτε να βρεις σύντροφο. Και όχι, δεν στα λέω ψυχρά, στα λέω πρακτικά και ρεαλιστικά που κανονικά θα πρέπει να σε καθησυχάζει αφού δεν μπαίνει μέσα στην εξίσωση τίποτα βλακώδες όπως "αυτά είναι τυχερά" (ΟΥΡΑΝΟΜΗΚΗΣ μπούρδα) ή "αυτά έχουν να κάνουν με αισθήματα" διότι ναι μεν καλά τα αισθήματα, αν όμως δε μάθουμε να τα ελέγχουμε, θα γίνουμε emotional basketcases and nuttier than a fruitcake. Το bottomline λοιπόν, ως λένε σοφότατα και οι ντόπιοι ιθαγενείς που είναι ατσίδες έμποροι, απείρως καλύτεροι από τους Ευρωπαίους και άλλους τινές, είναι:
1) Who am I?
Ποια είσαι? Τι προϊόν πουλάς? Γράψτα πάνω σ' ένα χαρτί για τον εαυτό σου αναλυτικά. Με λεπτομέρειες. Και όχι αρλούμπες τύπου "είμαι ένας συναισθηματικός, ωραίος τύπος" διότι κάτι τέτοιο δε λέει ντιπ! Σκέψου λίγο ότι είσαι ένα καταπληκτικό καθαριστικό που ψεκάζει, σκουπίζει και τελειώνει και έχει και μπλε και πράσινους κόκκους άμα λάχει να 'ουμ. Ποιο είναι αυτό το προϊόν? Ποια είναι τα συστατικά του? Τι μπορεί να κάνει? Ποια τα πλεονεκτήματά του? Ποια τα μειονεκτήματά του?
Εδώ, όπως καταλαβαίνεις, χωράνε πολλές απαντήσεις τις οποίες ξέρεις εσύ και αν τις απαντήσεις με ψυχραιμία θα είναι και ακριβείς, άρα πρακτικώς χρήσιμες. Απαντήσεις του τύπου "είμαι ένα μηδενικό και ένα ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη"
ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΛΑΘΟΣ!
2) Who needs to know?
Πρόσεξε τη διατύπωση. NEEDS to know. Γράψε κάτω τι ακριβώς θέλεις. Σε ποιον απευθύνεσαι.
3) Why should they care?
Τι είναι αυτό που χρειάζονται αυτοί που ΕΣΥ θέλεις και μπορείς ΕΣΥ να προσφέρεις? Και τι θα κάνεις για να το προωθήσεις?
4) How do they find out?
Απάντηση: marketing, marketing, marketing! Άκου με και μένα που έγραψα το manual, δηλαδή διατριβή πάνω στο self-promotion & public image. Των Ατταλιδών, θα μου πεις, αλλά θα το βλέπεις μυωπικά το θέμα αν το πεις. Διότι στο δρόμο έγινα πολιτική ψυχολόγος. Από τις πολύ καλές και διεθνώς γνωστές. Επομένως, cut the crap και συγκεντρώσου να απαντήσεις αυτά τα καυτά ερωτήματα. Θα είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις στη ζωή σου.
Όσο για τις σκυλίτσες σου: άριστες παρέες και άνευ προηγουμένου γκομενοπαγίδες. Από τις φωτογραφίες που σας βλέπω είσαστε τουλάχιστον αξιοπρόσεχτες, στην πραγματικότητα striking. Αν έχεις ψυχραιμία και ξέρεις τι θέλεις, θα το βρεις. Αν σε πιάνουνε οι μαύρες σου, τότε δε θα το βρεις. Πολύ εύκολο.
Τέλος (μακρύ μου βγήκε πάλι), άκου και δυο πολύ σοφά ρητά που θα πρέπει να τα τυπώσεις με μεγάλα γράμματα και να τα βάλεις απέναντι από το κρεβάτι σου, ώστε να τα βλέπεις μόλις ξυπνάς, στον καθρέφτη του μπάνιου σου και στην πόρτα του ψυγείου σου:
1) Luck is the residue of planning and design.
2) Scars show us where we've been. They don't have to dictate where we are going.
Πολλές αμερικάνικες αγκαλιές.