To όργανο/αντικείμενο/εργαλείο δεν κάνει αυτή την μετατροπή (κινητική ενέργεια=μηχανική ενέργεια=ψυχολογική δυσφορία).DJ, θα ήθελα να μου απαντήσεις στο τελευταίο μου ερώτημα σχετικά με την ψυχολογική δυσφορία και θα επανέλθω το βράδυ. Έχουμε μάθημα
Όσο για το πώς ένα όργανο που μετατρέπει την κινητική σε μηχανική ενέργεια ασκεί "ψυχολογική δυσφορία", επέτρεψέ μου να μην το καταλαβαίνω.
Επίσης δεν κάνει και την παρακάτω μετατροπή:
κινητική ενέργεια=μηχανική ενέργεια=πόνος και βασανισμός
Η ψυχολογική δυσφορία (stress, αντίληψη ή κατανόηση του "απαγορευμένου", κλπ.) θα έρθει από τα παρακάτω, που το κολλάρο εκπαίδευσης βοηθά να παραγματοποιηθούν (μαζί με άλλα μέσα, όπως φωνή, χτάση σώματος, αδιαφορία, κλπ.):
Ξάφνιασμα ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ, όπως με την φωνή, μέσω επαφής και ήχου, πάντα σε συνδυασμό με φωνή και επιβράβευση.
Περιορισμός ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ, όπως με έναν απλό οδηγό που δεν αφήνει το σκύλο να κάνει ότι θέλει πάντα, σε συνδυασμό με φωνή και επιβράβευση.
Επαφή ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ, όπως ένα ακούμπηγμα ή ένα τράνταγμα, πάντα σε συνδυασμό με φωνή και επιβράβευση.
Υπενθύμιση ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟ, όπως και παραπάνω.
Ίσως (μη πω σίγουρα) και άλλα που μου διαφεύγουν.Όπως λοιπόν "ψυχολογική δυσφορία" θα νιώσει μόνο με μια λεκτική διόρθωση ή με την αφαίρεση του παιχνιδιού του.
Υ.Γ. Χαιρετισμούς στα παιδιά στο Καματερό και θα ήθελα, αν επιτρέπετε και αν θέλεις/θέλετε, τις γνώμες και άλλων μελών και "βοηθών" (εκπαιδευτών, ερεθιστών) στο θέμα (όχι λεπτομερός, απλά αν συζητάτε ανάλογα θέματα και τι "τάσεις" υπάρχουν).
@ harryf3
Άρη σε "κατέταξα" εδώ:
...αν έχω καταλάβει σωστά και πάντα βάση αυτoύ:3-4 ιδιώτες με αρκετές ή όχι εμπειρίες, που υποστηρίζουν πως στην εκπαίδευση καλό είναι να χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα και η χρήση παίζει ρόλο, όχι το μέσω (prong, e-collar. etc.).
«ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΛΑΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ή ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥ, ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ!»
Εξ αρχής να δηλώσω πως δεν προσβάλλομαι με τίποτα (διατηρώ κάθε δικαίωμα βέβαια)!Ξεκινας τις τελευταιες σου σκεψεις με το γνωστο επικοινωνιακο τρικ του πολιτισμενου διαλογου
«παρακαλώ να μην την εκλάβετε ως προσβολή ή ειρωνεία»
ώστε να προκαταβαλεις τον αναγνωστη που δεχεται την προσβολη που θα πλανηθεί στην ατμοσφαιρα αμεσως μετα και να ματαιωθει η αναμενομενη αντιδραση.
Φιλε Θαναση, ως ψυχρα τεχνοκρατικο και οπορτουνιστικό οπως ο σκυλος ατομο, δεν ηρθα εδώ για να κανω φροντιστηριο σε κανεναν. Ηρθα για να μαθω από αυτους που ξερουν, κοινως να ξεστραβωθω.
Αυτό επραξα με τον τροπο μου και στο συγκεκριμένο θεμα και ως συνηθως το καταφερα σε ικανοποιητικο βαθμο.
Ωστοσο, εισπραττω το μηνυμα ότι ειμαι ένα παιδακι που εχει το θράσος να συμμετεχει σε συζητήσεις των μεγαλων. Οντως όμως καπως ετσι είναι και δεν μου βγηκε σε κακο μεχρι τωρα.
Αν το θεωρεις αδικο όπως λες στο τελος ή ακομα και προσβλητικο (όπως θα ελεγε πιθανον κάποιος άλλος), ζητω ταπεινα συγνωμη.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι σχήμα οξύμωρο κάποιος να λέει "Δεν έχω πολλές γνώσεις, αλλά πιστεύω πως..." και να λαμβάνει εξηγήσεις και επιχειρήματα για το αντίθετο, από γνώστες και μη, αλλά μέρες μετά και "x" posts αργότερα να επαναλαμβάνει "Ακόμα δεν έχω πειστεί και δε μπορώ να δεχτώ πως...".
Last edited: