Αυτά είναι ωραία και καλά όταν έχεις να τα μεταδώσεις σε παιδί που έχει βιώσει περιβάλλον δουλεμπορίου και εφόσον υπάρχει η γλωσσική ευχέρια.
Διαφορετικά μου θυμίζουν εκπαίδευση σκύλων στην Γερμανία της δεκαετίας του 1950.
Το "διαφορετικά τι θα γίνει?" δεν είχε σκοπό να υπογραμμίσει τη μορφή τελεσιγράφου που προσπαθείς να περάσεις, αλλά να σου δείξει την δυσκολία του τρόπου κατανόησης των όσον τόσο εξανθρωπισμένα προσπαθείς να πεις.
Ναι δεν διαφωνώ. Δεν είμαι ειδικός και συγνώμη εάν δεν έγινα κατανοητός.
Πιστεύεις αρκεί το να μάθει ο σκύλος την εκτέλεση των εντολών.
Και αν όχι τι άλλο χρειάζεται;
Είναι κάτι που μπορεί να το κάνει ο εκπαιδευτής;
Ο ιδιοκτήτης;
Πρέπει να το έχει ο σκύλος;
Νομίζω χρήσιμα θα είναι τα όσα θα μας πεις.
Το ζήτημα ήταν οι φοβίες, αλλά και ο τρόπος διάγνωσής των... και πρέπει να πω πως μάλλον αισιόδοξος ήμουν στην εκτίμησή για το ποσοστό των εκπαιδευτών (στην Ελλάδα?!) που θα μπορούσαν να διαγνώσουν με ασφάλεια την ύπαρξη ή μη φοβιών.
Νομίζω ότι το ζήτημα ήταν πιο γενικό αλλά, όταν λες ύπαρξη φοβιών εννοείς κάποια συγκεκριμένη φοβία (πχ κροτοφοβία, υψοφοβία, κλειστοφοβία, αγοραφοβία) ή γενικώς φοβικός σκύλος.
Το δεύτερο μου φαίνεται πιο εύκολο στην διάγνωση. Εμένα δύο κουτάβια μου έτυχαν και δεν χρειάστηκε μία μέρα για να καταλάβω ότι είναι φοβικά.
Το πρώτο τι να σου πω πρέπει να τεσταριστεί ο σκύλος σε πάρα πολλές διαφορετικές συνθήκες.
Εσύ έβγαλες κάποιο ασφαλή συμπέρασμα στην συγκεκριμένη περίπτωση;