Δε διαφωνώ σε καμία περίπτωση πως πολλοί ιδιοκτήτες πιστεύουν πως βρίσκονται σπίτι τους και φέρονται απαράδεκτα, αλλά επέτρεψε μου να πω δυο πράγματα και δεν έχω σκοπό να σε προσβάλω μήτε να υποβαθμίσω τη δουλειά σου.
Αναφέρθηκες σε ένα περιστατικό (πολύ άσκημο αυτό με τη βρεφική πισίνα δεν αντιλέγω καθόλου) με ένα συγκεκριμένο πελάτη και πως ύστερα απ' αυτόν πάψατε να δέχεστε πελάτες με σκύλο. Επομένως η εύλογη ερώτηση είναι: πριν απ' αυτόν πόσοι είχαν έρθει που σεβάστηκαν τα όρια που θέσατε; Γιατί αν για έναν απορρίψατε τόσους και τόσους που ήταν εντάξει τότε είναι μάλλον λάθος το σκεπτικό.
Μπορείς να παραδεχτείς αν το γνωρίζεις πως ο λόγος που η διεύθυνση αποφάσισε να ξαναδεχτεί σκύλους στο ξενοδοχείο δεν έχει να κάνει με τίποτε άλλο πέραν του ότι δεν πιστεύει πως σε καμία περίπτωση θα έχει και φέτος πληρότητα. Αναρωτιέσαι τί σημασία έχει αυτό; Θα σου εξηγήσω ένα και μόνο ένα ατυχές περιστατικό βάσει των λεγόμενων σου ήταν αρκετό για να θεωρηθεί από το ξενοδοχείο σας πως τα λεφτά του Έλληνα με σκύλο που δεν κλείνει μέσω booking.com ήταν ασήμαντα σε σχέση με το 35% του μισθίου που πληρώνουν τα γκρουπ απ' την αλλοδαπή ή που έχουν κλείσει μέσω αλλοδαπών site.
Last edited: