Επανερχομαι στο θεμα της αφισας.
To project αυτο ειχε καποιες δυσκολιες για μενα για εναν απλο λογο: Δεν υπήρχε πελάτης. Γιατι οταν υπάρχει πελάτης υπάρχει ενα brief, μια ερευνα αγοράς, ενα target group και πολλά αλλα που βοηθαν και "κατευθυνουν" τον σχεδιαστη εστι ωστε να μη βγει εκτος θεματος.
Τωρα, εδω, δεν γνωριζα -πχ- σε ποιες ηλικιές απευθυνομαστε οταν προτεινουμε "μην αγοραζεις κουταβια απο pet shops" . Eτσι επρεπε να προσδιορισω εγω ενα target group. Θεωρησα λοιπον οτι θα πρεπει να απευθυνομαστε σε νεους ανθρωπους. Αυτοι ειναι το μελλον. Προσδιορισα λοιπον μια ηλικια (15-55). Η ηλικια βγηκε απο εναν προχειρο υπολογισμο με κατωτερο οριο την εφηβεια ενος παιδιου (που αρχιζει να θελει και να πιστευει οτι μπορει ν' αποκτησει ενα σκυλακι) και με ανωτερο οριο την ηλικία καποιου γονιου που μπορει να εχει ενα παιδι στην ηλικια του κατωτερου οριου. Και φυσικά και ολα τα ενδιαμεσα ηλικιακα σταδια.
Αφου προσδιορισα τις ηλικιες αρχισα να σκεφτομαι ποια θα ηταν η κεντρικη ιδεα που θα μπορουσε να συγκινουσε ολο αυτο το μακρυ ηλικιακο πεδιο απο 15 ετων έως 55ετων. Ετσι κατεληξα στο προφανες: Στο διαδυκτιο και συγκεκριμενα στην Google.
Σχεδιαζοντας ουσιαστικα μια αναπαρασταση της αναζητησης, βαζοντας απο πριν τις λεξεις κλειδια που θελω να τονισω, βαζω το θεατη θελει, δε θελει, στο παιχνιδι. Δηλαδη τον κανω να σχηματισει στο μυαλο του την εικονα της στιγμης της αναζητησης προτρέποντάς τον να ψαξει.
Φυσικα οι καταλληλες εικονες* απο κατω ενισχυουν ολα τα παραπάνω προκαλοντας ευαισθησια στον θεατη και προετοιμαζοντας τον για το τι θα δει αν πληκτρολογισει καποιες απο τις λεξεις κλειδια.
*Τα γκρι κουτακια που δεν εχουν εικονες προοριζονται γι' αυτο το λογο.
Ελπιζω να πετυχαινει το σκοπο της. Τα σχολια δικά σας.