Αγορά τροφής μέσω του Amazon.co.uk και Amazon.de


veloutela

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2011
209
4
Δεν απαντάνε auto-replay αλλά υπάλληλοι που εργάζονται στο customer service. Θεωρώ ότι είναι έξυπνη εταιρεία και ότι το μέτρο είναι προσωρινό, παλιότερα είχαν "κόψει" την αποστολή για πάνες στην Ελλάδα, δεν κράτησε όμως πολύ είδαν την χασούρα τους και άρχισαν να ξαναστέλνουν. Μόλις κοπούν οι παραγγελίες από Ελλάδα, μάλλον τους καλομάθαμε και μας είχαν σιγουράκι, θα στρώσουν.
 




Eirini-Fontas

Well-Known Member
6 Μαϊου 2009
5.280
709
Θρακομακεδονες
αν εχεις λογαριασμο στο amazon.co.uk πληκτρολογεις contact us και
διαλεγεις μεσω e mail και εκει λες αυτα που θες να πεις!
Εγω ξαναεστειλα παρολο που δεν παραγγελνω πια αλλα δεν πειραζει.
Τα προνομια να μαθουν να μην τα κοβουν διοτι ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος.
 


aouimbae

Well-Known Member
7 Μαϊου 2011
1.753
26
Εν τω μεταξυ αν δε τους συνεφερε το οριο των 25λιρων μπορουσαν να το ανεβασουν λιγο, πχ στις 50. Αλλα μη το κοβεις τελειως ρε ανθρωπε...

Πηγα να παρω κατι λουρια απο το γερμανικο, και το λουρι εκανε πχ 10 και τα μεταφορικα 15...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 


maxinikol

Well-Known Member
17 Απριλίου 2012
1.091
87
τι γινεται ρε παιδια αυτο ειναι σοβαρο, ελπιζω να ξαναμπει το free postage .απο μενα θα χασουν αρκετα .αλλα δεν ειναι μονο αυτοι και το shutterstock που εχω συναλλαγες τοσα χρονια μας κοπανησε ενα vat 23% εδω και λιγες μερες.
 


nfeel

Well-Known Member
7 Οκτωβρίου 2011
1.491
514
UK
Πηγα να παρω κατι λουρια απο το γερμανικο, και το λουρι εκανε πχ 10 και τα μεταφορικα 15...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Το γερμανικό δεν είχε ποτέ free delivery.
 


aouimbae

Well-Known Member
7 Μαϊου 2011
1.753
26
Ναι, το ξερω! Το λεω για να δειξω ποσο δε συμφερει οταν τα μεταφορικα δεν ειναι φρι


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 


Thodoras

Well-Known Member
15 Αυγούστου 2012
662
303
Πάτρα
Παιδιά σε ποιό email στείλατε και τί είπατε, αν επιτρέπεται; (θα κάνω το ίδιο!)

Hello,

I understand your concern regarding the Free super saver delivery.

I'm sorry to hear that you're unhappy about this change.

Further I've forwarded your suggestion to the department concerned and will take appropriate action. Each suggestion will be read and taken into consideration by our business team.

If you have any further queries please write back to us replying this email.

We look forward to seeing you again soon.

Warmest regards,
Sandeep Magapu

έγραψα οτι εχω κάνει πολλές αγορές και οτι τώρα θα το γυρισω στο ebay. σαν εναλλακτικη τους πρότεινα να ανεβάσουν το ποσο στα 50pound για free delivery
 


dnassib

Well-Known Member
10 Μαϊου 2013
1.469
1.077
Παγκράτιους exoticus
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση παιδιά - και εγώ ψωνίζω διάφορα (ειδικά τα fish4dogs treats και το λάδι σολωμού είναι μισή τιμή+ από την Ελλάδα, άσε τα βιβλία και όλα τ' άλλα!) οπότε θα τους γράψω και εγώ: the more, the merrier! Μπορεί και να θορυβηθούν λίγο παραπάνω αν γράψουμε αρκετοί....
 


dnassib

Well-Known Member
10 Μαϊου 2013
1.469
1.077
Παγκράτιους exoticus
Ταχύτατοι στην απάντησή τους... Άιντε να δούμε!

Hello,

I would like to apologise, but FREE Super Saver Delivery to Greece has already ended last June 11, 2013.

As of the moment, we are not able to confirm if or when we would have this offer available once again but rest assured that I will raise this with the relevant department for proper considerations.

I understand that our FREE Super Saver Delivery really makes ordering outside of UK convenient and please be assured that we will do our best to serve you the best way possible.

You can find the details with our current international delivery rates through this link:

www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981

Customer feedback such as yours helps us to continue improving the selection and service we provide. We appreciate the time you've taken to write to us.

If you have any other suggestions for us or would like to make a comment at another time, simply send us an e-mail. To do this, you can visit our Help Desk at the following URL:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/contact-us/general-questions.html

I surely appreciate your patience and understanding.

We value your business and we look forward to seeing you again soon at Amazon.co.uk.

Warmest regards,
Ruffa G.