Στις 18 Αυγουστού βρήκα στις διακοπές ένα σκυλάκο παρατημένο, με το κολλάρο του, στην πλατεία του χωριού μου. Τον λυπήθηκα και τελικά τον πήρα μαζί μου. Την πρώτη εβδομάδα και ενώ γενικά ήταν ήρεμος και φιλικός, όταν έφευγα χαλούσε τον κόσμο. Με συμβούλεψαν λοιπόν να πάρω ένα κλουβί εκπαίδευσης να το μάθει σαν σπίτι του. Το πήρα στις 24/08/2018 και ξεκίνησα σιγά σιγά να τον ταίζω μέσα, να του αφήνω το μαξιλάρι του κλπ. Στις 29 τον άφησα πρώτη φορά μόνο του για 20 λεπτά για να κάνω ένα μπάνιο. Όταν βγήκα είδα ότι ο 8,7 κιλών σκύλος είχε καταφέρει να λυγίσει τα σίδερα της πόρτας. Μέχρι και την Κυριακή (02/09) δεν το έκλεισα ξανά, αν και ο σκύλος είχε μπει μόνος του τα προηγούμενα βράδια για να κοιμηθεί. Την Κυριακή που καθόμασταν στο σαλόνι, είχα φέρει το κλουβί και τότε το έκλεισα ξανά. Ο σκύλος απλά κοιμήθηκε. Την Κυριακή το βράδυ πάλι μπήκε στο κλουβί (που ήταν στο δωμάτιό μου), το έκλεισα και ο σκύλος κοιμήθηκε εκεί άνετα.
Την Δευτέρα 03/09 και εφόσον είχε δείξει άνεση, επειδή θα έλειπα για μισή με μία ώρα, είπα να τον αφήσω στο κλουβί. Όταν γύρισα - με το ζόρι να ήταν μία ώρα μετά - ο σκύλος είχε φάει τα -απίστευτα κακής ποιότητας σίδερα- και είχε βγει από το κλουβί. Μιλώντας με την Pet Camelot μου είπαν να το γυρίσω στο pet4u που το αγόρασα και θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί τους (03/09). Χτες λοιπόν (08/09) με ενημέρωσαν από το pet4u ότι η εταιρία δεν το δέχεται πίσω γιατί λέει ο σκύλος έμεινει πολλές ώρες στο κλουβί!!! Να επισημάνω εδώ, πέρα από το αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό συμπέρασμα, το κλουβί δεν περιείχε κανενός είδους οδηγίες για το πόσες ώρες μπορεί να μένει το σκυλί μέσα ή για το πόσο ανεκτικά είναι τα σίδερα τους.
Για αρχή έχω στείλει e-mail με το αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων στην Pet Camelot, αλλά δεν γνωρίζω αν έχει και ευθύνη το pet4u (το οποίο γενικά το έχω κάνει χρυσό τα τελευταία χρόνια). Σίγουρα θα απευθυνθώ και στο συνήγορο του καταναλωτή και θα συμβούλευα τους πάντες να μην αγοράσουν ποτέ αυτή την ψευτιά. (δυστυχώς εγώ την πάτησα γιατί δεν είχε ούτε μία κριτική στο google)
https://photos.app.goo.gl/PwcrBWRpca5ArvVU8
https://photos.app.goo.gl/2vp2niSNvMA5fiQK9
https://photos.app.goo.gl/EcDKUNzJUiySxtwa7
https://photos.app.goo.gl/oQr3NEVgqv7rPvv18
https://photos.app.goo.gl/QSe9wwJQ1zhbdabn6
Την Δευτέρα 03/09 και εφόσον είχε δείξει άνεση, επειδή θα έλειπα για μισή με μία ώρα, είπα να τον αφήσω στο κλουβί. Όταν γύρισα - με το ζόρι να ήταν μία ώρα μετά - ο σκύλος είχε φάει τα -απίστευτα κακής ποιότητας σίδερα- και είχε βγει από το κλουβί. Μιλώντας με την Pet Camelot μου είπαν να το γυρίσω στο pet4u που το αγόρασα και θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί τους (03/09). Χτες λοιπόν (08/09) με ενημέρωσαν από το pet4u ότι η εταιρία δεν το δέχεται πίσω γιατί λέει ο σκύλος έμεινει πολλές ώρες στο κλουβί!!! Να επισημάνω εδώ, πέρα από το αδιανόητο και απαράδεκτο αυτό συμπέρασμα, το κλουβί δεν περιείχε κανενός είδους οδηγίες για το πόσες ώρες μπορεί να μένει το σκυλί μέσα ή για το πόσο ανεκτικά είναι τα σίδερα τους.
Για αρχή έχω στείλει e-mail με το αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων στην Pet Camelot, αλλά δεν γνωρίζω αν έχει και ευθύνη το pet4u (το οποίο γενικά το έχω κάνει χρυσό τα τελευταία χρόνια). Σίγουρα θα απευθυνθώ και στο συνήγορο του καταναλωτή και θα συμβούλευα τους πάντες να μην αγοράσουν ποτέ αυτή την ψευτιά. (δυστυχώς εγώ την πάτησα γιατί δεν είχε ούτε μία κριτική στο google)
https://photos.app.goo.gl/PwcrBWRpca5ArvVU8
https://photos.app.goo.gl/2vp2niSNvMA5fiQK9
https://photos.app.goo.gl/EcDKUNzJUiySxtwa7
https://photos.app.goo.gl/oQr3NEVgqv7rPvv18
https://photos.app.goo.gl/QSe9wwJQ1zhbdabn6