εχουμε ένα κουτάβι , που ο εκπαιδευτής δεν θεωρεί ότι έχει θέμα και ότι θα στρώσει με τον καιρό , έχει κάνει 2-3 μαθήματα και έχει άλλα τόσα μόνη της και μετά ομαδικά.
Αν υποθέσουμε οι ο εκπαιδευτής δεν ειναι άχρηστος (υπάρχει και αυτή η περίπτωση
) και απλώς βλέπει ένα δραστήριο κουτάβι που του χρειάζεται χρόνος γιατί πρέπει να απαιτήσουμε θαύματα σε 2 μαθήματα ?
Τώρα για τα καρφιά, εγω δεν θα τα έβαζα σε ένα κουτάβι , αλλά δεν είμαι 50 κιλά
μπορώ να κάνω αν θέλω τον δικαστή 2 βόλτες στον αέρα και με το δερμάτινο κολάρο άρα δεν μπορώ να είμαι απόλυτη σε αυτό ...
Από το να κάνω 3000 διορθώσεις που δεν έχουν κανένα νόημα στον σκύλο μου και απλώς κάθε φορά να του δείχνω πόσο αδύναμη είμαι, προτιμώ να κάνω μια και να τελειώσω.
Εξάλλου και με το κολάρο μια χαρά ζημιά μπορώ να κάνω στον λαιμό του σκύλου μου.
Το θεμα είναι αν η Στέλλα έχει σκοπό να διορθώσει τον σκύλο η όχι γιατί αν δεν ειναι έτοιμη απλώς θα κάψει και τα καρφιά.
Εγώ Στέλλα στην θέση σου θα μίλαγα με τον εκπαιδευτή μου, θα "απαιτούσα" να μου καλύψει όλες τις απορίες μου και να μου εξηγήσει γιατί δεν ανησυχεί, θα του ζητούσα να μου πει τα λάθη μου και να με βοηθηση να τα διορθώσω αν δεν σε καλύψει σε αυτά από το να ακούσεις έμενα η τον κάθε έναν (που μπορει να ειναι ο καλύτερος ή ο πιο άσχετος ) που δεν ξέρει ούτε εσένα ούτε τον σκύλο σου τότε ψαξου για άλλον εκπαιδευτή.
Αλλά να ξέρεις η εκπαίδευση θέλει χρόνο πολύ χρόνο , πολλές επαναλήψεις και πολλές φορές δεν θα μας βγει ένας τρόπος και θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω να τον αλλάξουμε .