Δηλαδή αποφεύγεις το πρόβλημα.
Καλησπερα Nικο διάβασε αυτόκαταρχην δεν θελω να ερθω σε καμια κοντρα με κανεναν και για κανεναν λογο απλα θελω 1ον να καταλαβω γιατι να εκπαιδευσω εναν σκυλο με κλικερ για αγωνεσ μιας και στουσ αγωνεσ δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω λογο κανονισμων 2ον ποιοσ μου εγγυαται ειδικα στο βιντεακι που καποιος ανεβασε εδω με ενα μαλινουα οτι η διαδικασια ειναι με κλικερ γιατι η ουριτσα δεν ειναι και τοσο πανω ενω υπαρχουνε βιντεο με σκυλους χωρισ κλικερ με καλυτερα αποτελεσματα.το θεμα δεν ειναι να φτασει καποιοσ να εκπαιδευσει τον σκυλο του επειδη ειναι αγριος και επιθετικος αλλα να τον εκπαιδευση για να προλαβει κατι τετοιο.και στην τελικη γιατι καθε φορα που ο σκυλοσ μου θα κανει κατι καλο αντι να του λεο μπραβω να ακουει ενα κλικ κλικ και αν ξεχασω να το παρω μαζι μου στο παρκο τι κανω περνω κουτακι κοκακολας για το κλικ κλικ?
balaso, συζήτηση κάνουμε. Έχεις καταλάβει πλέον ότι δεν πιστεύω ότι υπάρχει σωστή εκπαίδευση μόνο με θετική, ούτε αποκλειστικά με αρνητική. Αν θες να έχεις σοβαρό αποτέλεσμα όλα χρειάζονται την στιγμή που χρειάζονται και πάντα ανάλογα το σκυλί.
Στο παράδειγμα μου τι λένε τελικά τα βιβλία που έχεις διαβάσει?
Λένε πως να εκπαιδεύεις σκυλιά που έχουν ανάγκη απο εκπαίδευση ή απλά εξηγούν πως να κάθονται και να ξαπλώνουν?
Καλό είναι να διαβάζουμε κάποια πράγματα και να μιλάμε με ανθρώπους που τα κατέχουν απο κοντά για κάποια συγκεκριμένα θέματα και όχι να βγάζουμε συμπεράσματα επειδη καποιος άσχετος με το θέμα μας το είπε.
Και εγώ δεν πολυσυμφώνω με τη χρήση του κλικερ συνέχεια. Χάνεται όλη η ουσία του bravo και του τόνου της φωνής με την οποία μπορείς να μεταδώσεις πολύ περισσότερα. Καλό εργαλείο αλλά όχι πάντα. Υπάρχει και το ταλέντο του εκπαιδευτή που μπορεί να μεταδώσει πολύ περισσότερα με τη φωνή του.
Το κλίκερ είναι για να πιάσεις την συμπεριφορά και χρησιμοποιείται μονο στα αρχικά στάδια,επιβάλεται να φυγει γρηγορα, για να μη κάνει συσχετισμο της εντολής μονο με κλίκερ.Και εγώ δεν πολυσυμφώνω με τη χρήση του κλικερ συνέχεια. Χάνεται όλη η ουσία του bravo και του τόνου της φωνής με την οποία μπορείς να μεταδώσεις πολύ περισσότερα. Καλό εργαλείο αλλά όχι πάντα. Υπάρχει και το ταλέντο του εκπαιδευτή που μπορεί να μεταδώσει πολύ περισσότερα με τη φωνή του.