Σοφια, η εξηγηση εχει δοθει εδώ και πολλα χρονια με την παρατηρηση των «αγριων» λυκοειδων.
Τα σκυλια στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουν καμια δουλεια σε μια ξενη αγελη. Ξενη αγελη θεωρειται ο ξενος σκυλος με τον ιδιοκτητη του.
Κοινωνικες επισκεψεις δεν υπαρχουν στον σκυλοκοσμο με την εννοια που υπαρχουν σε μας.
«Επισκεψη» σε άλλη αγελη εχει το νοημα της διεκδικησης καποιου πραγματος, συνηθως φαγητου, ή κυριαρχικου χωρου.
Απο την άλλη, ο σκυλος εχει μεν εμας για αγελη του αλλά δεν ειμαστε ομοιοι του και εχει αναγκη από την «παρεα» με τους ομοιους του.
Το κυριο επιχειρημα των υποστηρικτων της θεωριας του Κωστα είναι ότι από τις συναναστροφες με ξενα σκυλια προκυπτουν προβληματα ιεραρχιας μεσα στην δικη μας αγελη, ο σκυλος γινεται συχνα ανυπακουος και παυει να βλεπει τον ιδιοκτητη σαν το κεντρο του κοσμου.
Τα σκυλια στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουν καμια δουλεια σε μια ξενη αγελη. Ξενη αγελη θεωρειται ο ξενος σκυλος με τον ιδιοκτητη του.
Κοινωνικες επισκεψεις δεν υπαρχουν στον σκυλοκοσμο με την εννοια που υπαρχουν σε μας.
«Επισκεψη» σε άλλη αγελη εχει το νοημα της διεκδικησης καποιου πραγματος, συνηθως φαγητου, ή κυριαρχικου χωρου.
Απο την άλλη, ο σκυλος εχει μεν εμας για αγελη του αλλά δεν ειμαστε ομοιοι του και εχει αναγκη από την «παρεα» με τους ομοιους του.
Το κυριο επιχειρημα των υποστηρικτων της θεωριας του Κωστα είναι ότι από τις συναναστροφες με ξενα σκυλια προκυπτουν προβληματα ιεραρχιας μεσα στην δικη μας αγελη, ο σκυλος γινεται συχνα ανυπακουος και παυει να βλεπει τον ιδιοκτητη σαν το κεντρο του κοσμου.