Tο κυριότερο πρόβλημα είναι να δεχόμαστε την πληροφορία και να μην είμαστε αρνητικoί με αυτήν επειδή δεν μας αρέσει ή επειδή ερχόμαστε με αυτήν σε δύσκολη θέση..την οποια συγκριση με κωτσοβολο κλπ την θεωρω το λιγοτερο αστοχη γιατι επαναλαμβανω το πετ σοπ ειναι μονοδρομος.
1. Οποιος δεν κατάλαβε το παράδειγμα με τον κοτσοβολο και τον υπολογιστή..
2. Το παράδειγμα με το φαγητό και τα goodies..
3. Το παράδειγμα με την σκηνη και το Carrefour...
Δηλαδή..
1. Τι θα σου έχουν βάλει μέσα.., τι εγγύηση θα έχεις, τι προγράμματα, ποια windows..κλπ
2. Αν πιστεύεις πως το καλύτερο φαγητό που μπορούσες να φας είναι τα goodys..και ας έχεις πρόβλημα με το στομάχι σου..
3. Oταν θα σκάσεις ή θα ξεπαγιάσεις μέσα στην σκηνη..
Τότε θα φταίει ο πωλητής, το μαγαζί, ο ξάδερφος που είχε την ιδέα αλλα ποτε εσύ..
Εγώ δεν δέχομαι πως δεν υπάρχει η επιλογή να μάθεις ή να πληροφορηθείς..
Υπάρχει έχω βάλει παρωπίδες και δεν ακούω και δεν βλέπω τίποτα..
Ο κάθε σωστός κτηνίατρος αν τον ρωτήσεις θα σου πει μακριά από τα pet shop.., πολλοί φέρνουν σκυλιά αλλα το μακριά από pet shop στοιχιώδη νοημοσύνη να έχεις καταλαβαίνεις πως και ο γιατρός εννοεί πως θα σου φέρει από κάποιον εκτροφέα..
Αν θες κανεις μονος σου τα "κουμάντα" και από εκεί και πέρα ψάχνεσαι..
Σίγουρα η ξερολιαση υπάρχει σε όλους τους τομείς σε μεγάλο βαθμό..
Εμείς όμως επεξεργαζόμαστε την κάθε πληροφορία, εμείς την αναλύουμε και εμείς πράττουμε..
Εμείς στο σούπερ μαρκετ θα κοιτάξουμε τα μικρά γραμματάκια πίσω από τα προϊόντα και παρότι θα είμαστε βομβαρδισμένοι από παραπληροφόρηση προς εξυπηρέτηση του marketing, τα μικρά γράμματα θα μας σώσουν..
Μικρά γράμματα είναι παντού στην ζωή..
Εμείς είναι το θέμα αν εχουμε την διάθεση να τα δούμε πέρα από τις ταμπέλες που φωνάζουν pet shop.., πέρα από την προβολή μεγάλων ονομάτων, πέρα από τα δεδομένα μας μέχρι εκείνη την στιγμή..
Προσωπικά δέχομαι τα λάθη γιατί όλοι κάποια στιγμή κάναμε..
Δεν δέχομαι την άρνηση στην γνώση..και το κλείσιμο των πατζουριων για νέες πληροφορίες..
Last edited: