Pit-Bull Quiz II

DjSoukis

Banned
Banned
8 Ιουνίου 2006
1.998
744
Είχα ζηλέψει πολύ εκείνο το κουίζ και μια που το ανέφερε ο ΜΑΚΗΣ και είδα πως πια δεν υπάρχουν οι φωτογραφίες είπα να κάνω κι εγώ μια προσπάθεια.

Αρκετά πιο εύκολο από το προηγούμενο μια που τα APBT's είναι 5 σε σύνολο 12 σκύλων.

Για τα αποτελέσματα να περιμένετε από Chloe, harryf3 και sofiaklv που τα έχουν λάβει με π.μ. και ελπίζω να μη διαρρεύσουν μέχρι την ημέρα της ανακοίνωσης (09/06/09 καλά είναι πιστεύω) των απαντήσεων...:p :D

Πάμε λοιπόν:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12*

Είναι δύσκολο εώς αδύνατο να ορίσεις καθαροαιμία και ποιότητα από μια φωτογραφία, αλλά με ελάχιστες φυλές (με ή χωρίς εισαγωγικά) δεν μπορείς καν να κρίνεις (αφού λείπουν τα κριτήρια) και μάλλον αυτό είναι...θέμα.

Καλή διασκέδαση!

* Στην φωτογραφία 12 και τα 2 σκυλιά είναι της ίδιας φυλής.

Last edited:

scooby doo

Well-Known Member
25 Φεβρουαρίου 2009
612
3
Ναύπλιο-Αθήνα
Είμαι τελείως άσχετη απο φυλές αλλά λέω να πω και γω την βλακεία μου..
Λοιπόν ψηφίζω τα 3, 5, 8, 9..
Ελπίζω να πέσω μέσα τουλάχιστον σε ένα..:p:p

Promitheas

Well-Known Member
9 Ιουνίου 2008
2.554
2
Γέρακας
@djdoctor

συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σου, αλλά έχω μια ένσταση...
κακώς διαχωρίζεις τα APBT από τα AmStaff, αφού πρόκειται πρακτικά για την ίδια φυλή!

Ως εκ τούτου τα ζητούμενα σκυλιά είναι μάλλον 6 κι όχι 4.

DjSoukis

Banned
Banned
8 Ιουνίου 2006
1.998
744
κακώς διαχωρίζεις τα APBT από τα AmStaff, αφού πρόκειται πρακτικά για την ίδια φυλή!

Ως εκ τούτου τα ζητούμενα σκυλιά είναι μάλλον 6 κι όχι 4.
Με αυτή την "οπτική γωνιά" ψάχνετε για 6 στα 12 τότε, όντως γιατί και τα Pit Bulls τελικά που έβαλα είναι 5 (Συγνώμη...Μπερδεύτηκα κι εγώ...Διορθώθηκε!)...:D

Last edited:

Promitheas

Well-Known Member
9 Ιουνίου 2008
2.554
2
Γέρακας
Με αυτή την "οπτική γωνιά" ψάχνετε για 6 στα 12 τότε, όντως γιατί και τα Pit Bulls τελικά που έβαλα είναι 5 (Συγνώμη...Μπερδεύτηκα κι εγώ...Διορθώθηκε!)...:D
ΤΗΧ! ;)