Το ξύλο της αρκούδας


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
Όσο για τη διαμάχη των... κιλών...
Όταν συζητιέται το πως θα αντιμετωπίσω σώμα με σώμα έναν σκύλο, τότε θα ακούσω αυτόν που έχει τον πιο επικίνδυνο σκυλί. Και θέλω να ελπίζω ότι κανείς από τους εδώ γράφοντες δεν έχει μεγαλώσει το σκύλο του ώστε να είναι επικίνδυνος. Ιδανικός θα ήταν, Πακιστανός που χειρίζεται ακοινώνητο bully kuta (ή όπως αλλιώς γράφεται). Γιατί; Διότι ο τρόπος που "κατεβάζεις" ένα ανήμερο θηρίο 90 κιλών είναι σίγουρα αποτελεσματικός και για ένα 40κιλο και για ένα 20κιλο και για 5κιλο. Και είναι αυτό που θα χρειαστεί να ξέρει ο καθένας μας αν γυρίσει εναντίον του, το σκυλί ΤΟΥ, ανεξαρτήτως κιλών.

Κυρίως, όμως, με ενδιαφέρει πως γίνεται να ΜΗΝ φτάσει κανείς το σκυλί του σε τέτοιο σημείο ώστε να χρειαστεί η μάχη σώμα με σώμα, και τότε θα ακούσω αυτόν με το πιο καλότροπο σκύλο. Κι αυτό μπορεί να το μάθω εξίσου καλά από ιδιοκτήτη εναμισάκιλου όσο κι από ιδιοκτήτη ενενηντάκιλου. Γιατί; Γιατί δεν εξαρτάται από τα κιλά του σκύλου που έχει αλλά από το ταμπεραμέντο του σκύλου του και πως χειρίστηκε το ταμπεραμέντο αυτό ώστε να βγει ισορροπημένος σκύλος.
 


l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.762
7.925
Ε μα δεν μπορω...

...σχόλια με υποβόσκουσα υποτίμηση σε όποιον έχει σκυλο κατω των 20 κιλών, δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνω... και συνακόλουθη υπερτίμηση ικανοτητων των εχόντων μεγαλόσωμες φυλες.
Και ειδικά από χτές που διαρκώς παραποιούνταν το ότι μιλάγαμε για "σαπιζω στο ξύλο" και απαντουσαν για διορθώσεις λες και ειμαστε εξωγήινοι όσοι διαφωνούσαμε με την αντιμετώπιση.
Καταλαβαίνω τι εννοείς.
Εγώ πάλι , και δεν αποτελεί αυτό υπαινιγμό εννοείται αφού προσωπικά δεν σας έχω γνωρίσει με το νίντζα και από τα γραφόμενα σου συμπεραίνω το αντίθετο, οι χειρότεροι χειριστές που έχω γνωρίσει είναι μικρόσωμων και ο λόγος είναι το αυτονόητο, ότι λόγω μεγέθους δεν έκαναν ποτέ ιδιαίτερη προσπάθεια να κοινωνικοποιήσουν και να ελέγξουν τον σκύλο τους. Οπότε αυτοί πρώτοι υποτιμούν τον σκύλο που έχουν.
 


Elrandir

Well-Known Member
15 Ιουλίου 2013
468
1.340
Δυστυχώς το πιο σύνηθες με τα μικρόσωμα σκυλιά ειναι να μην περνούν μια στοιχειώδη εκπαίδευση ΒΥ. Κι αυτο γιατι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επαναπαύονται στο οτι δεν μπορει να κανει καποια ιδιαίτερη ζημιά ή κατι τέτοιο. Επίσης παραχαιδεύονται συνηθως παραπάνω. Ενώ εκ των πραγμάτων, ενα μεγαλόσωμο σκυλο αναγκάζεται να τον ψιλοδουλέψεις εστω και στο ελάχιστο, ώστε να μην εχεις πολλα προβλήματα. Αυτο δεν εχει να κανει με την ικανότητα του χειριστή. Ενας χειριστής μικρόσωμου σκύλου μπορει να ειναι πιο ικανός απο ενα χειριστή μεγαλόσωμου. Εξαρτάται ποιος θα κατσει να ασχοληθεί με το σκύλο του παραπάνω. Δεν ειναι λίγες οι φορές που βλέπω μπρατσωμένους πιτσιρικάδες με πιτ μπουλ στο δρόμο να τους πηγαίνουν καρότσι κι εγώ που ειμαι 50 κιλά να χειρίζομαι αρκετά καλα το 30κιλο σκυλι μου..
 




l.Kyveli

Well-Known Member
12 Φεβρουαρίου 2011
15.762
7.925
Το θέμα είναι ότι "ακυρώθηκαν" γνώμες λόγω κιλών και όχι λόγω ικανότητας χειρισμού ή διάθεσης για ενασχόληση.
Ναι αυτό δεν το δέχομαι σε καμία περίπτωση για να είμαι ειλικρηνης. Μπορεί να είναι σπάνιο αλλά δεν είναι αδύνατο να υπάρχει χειριστής μικρόσωμου πολύ πιο ικανός και αποτελεσματικός από πολλών μεγαλόσωμων. Υπάρχει και μέλος του φόρουμ τρανταχτό τέτοιο παράδειγμα.
 


Orilis

Well-Known Member
3 Μαρτίου 2011
7.881
6.979
Πάτρα
Υπάρχουν παραπάνω του ενός μέλη του φόρουμ, όπως και υπάρχουν, εκεί έξω, και άτομα που δεν είναι μέλη του φόρουμ. Τη γνώμη μου για τα τσιουάουα μου την άλλαξε κυρία που δεν είναι μέλος. Είχε ένα από τα πιο καλότροπα, όχι απλά τσίου, αλλά γενικότερα σκυλία που έχω δει.
 
  • Like
Reactions: l.Kyveli


Chris K.A.

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2014
566
1.037
42
Aθήνα
1. To θέμα ΔΕΝ είναι τα κιλά,είναι ο χρόνος που επενδύει ο άνθρωπος στη συμβίωσή του με το σκύλο του.Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψε ο/η φίλος/η @Elrandir

"Δυστυχώς το πιο σύνηθες με τα μικρόσωμα σκυλιά ειναι να μην περνούν μια στοιχειώδη εκπαίδευση ΒΥ. Κι αυτο γιατι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επαναπαύονται στο οτι δεν μπορει να κανει καποια ιδιαίτερη ζημιά ή κατι τέτοιο. Επίσης παραχαιδεύονται συνηθως παραπάνω"

To αποτέλεσμα του παραπάνω είναι όχι να κινδυνεύεις να δαγκωθείς από τσιουαουα αλλά να γαυγίζει ασταμάτητα καλοκαιριάτικα στο απέναντι μπαλκόνι από το πρωί έως το βράδυ,με αποτέλεσμα βέβαια να φέρει την έκρηξη του γράφοντος και τα ανάλογα γαλλικά στην κοπέλα που ούτε καν ασχολείται...

2. Ο Γιάννης έγραψε κάτι που πέρασε έτσι για τον Κάσπερ.Είπε ότι ενίοτε του τις έχει ρίξει,αλλά δεν είναι ότι κατάλαβε και κάτι...Συνεπώς,όταν μιλάμε για τέτοιου μεγέθους σκυλιά,η λύση ΠΡΕΠΕΙ να είναι άλλη,η επιβολή και ο σεβασμός στην ιεραρχία που θέλουμε να έχουμε στη συμβίωσή μας αναγκαστικά πρέπει να απορρέει από άλλου είδους μεθόδους,γιατί πολύ απλά μια "τυπική" σφαλιάρα δε λέει τίποτα στο ζωντανό,αφού το πολύ πολύ να το ξαφνιάσει.

3. @Orilis έτσι γράφονται τα bully kutta,μια χαρά το έγραψες.Δεν είναι και τόσο τραγικά όμως τα πράγματα,είναι εξίσου δύσκολα με άλλα σκυλιά ίδιων κιλών.Υποσχέθηκα να ανοίξω θεμα όταν μπορέσω ;)
 


yasemin

Well-Known Member
21 Οκτωβρίου 2009
2.789
5.380
Ας μου εξηγησει καποιος....αυτη η τυπικη σφαλιαρα η σαπισμα η παντοφλιες η οτι αλλο θελετε,δεν προερχεται απο το ιδιο χερι που προσφερει φαγητο,που χαιδευει που κραταει το λουρι?

Το θεμα ειναι αν ποναει το σκυλο λογω κυβικων η οχι?
 


Chris K.A.

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2014
566
1.037
42
Aθήνα
Ναι,η "τυπική σφαλιάρα" προέρχεται απο το ίδιο χέρι,γιαυτό και καλό είναι να αποφεύγεται ως βάση για "μάθηση"
 


Yorkaddict

Well-Known Member
24 Ιανουαρίου 2011
5.456
12.894
Aθήνα
Στην αρχη έγραψα οτι πολλές φορές ενα άσχημο μάλωμα ειναι
χειρότερο και απο τις φάπες ανάλογα με την εβεστιςια του σκυλου

Και να διευκρινίσω οτι μηλάμε για φάπες και οχι περνώ την μαγκούρα
μου και του σπάζω την μέση. Και με αυτο το σκεπτικό ναι ειναι
ενα άσχημο μάλωμα ίσο με ξυλο. Για αυτο μην επικεντρωνόμαστε
σε αυτον που έριξε την φάπα η οποια έπεσε στον σκυλο που
πρεπει αλλα στο ενδεχόμενος τραμπούκισμα(και οχι μπουλινγκ)
εκει που δεν πρεπει.

Υπάρχουν σκυλια που με το επόμενο χάδι τα ξεχνάνε άμεσος(και
τα δύο) και υπάρχουν σκυλια που οταν υπερβάλεις δεν το
ξεχνάνε ποτε άσχετα αν δεν το δείχνουν και άσχετα αν δεν γυρίσουν
ποτε πάνω σου.
Αγαπητέ Βόρειε Βουνίσιε :), το ερώτημα που τίθεται δεν είναι ο τρόπος που θα επιβληθείς, αλλά κατά πόσο είναι αναγκαίο η ίδια η μάθηση να γίνεται μέσω της επιβολής.

Θα απαντήσει κάποιος πως αυτή είναι η γλώσσα τους, έτσι επικοινωνούν μεταξύ τους, κατ'επέκταση φαντάζει ο ιδανικός τρόπος. Και όπως είπε και ο φίλος μου ο Ιστ, δουλεύει, έχει αποτέλεσμα. Κάτι με το οποίο δεν θα διαφωνήσω. Σαφέστατα και έχει αποτέλεσμα.
Το έχω δει με τα μάτια μου.


Εκεί όμως που θα σταθώ είναι στην γλώσσα τους και το πόσα ξέρουμε για αυτήν.
Γιατί από κει ξεκινάνε όλα.
Αυτή είναι η βάση - που έγραψα στο προηγούμενό μου μήνυμα. Και παρά τις διαφορές στα μεγέθη και τις ιδιοσυγκρασίες, νομίζω όλοι μας συμφωνούμε πως η γλώσσα επικοινωνίας είναι η ίδια.
Είτε μιλάμε για ένα Κανγάλ είτε για ένα γιόρκι.

Πολλοί λένε πως για να μάθουμε όσα ξέρουμε για τον σκύλο, μελετούσαμε για χρόνια το λάθος ζώο (τον λύκο). Και μάλιστα μόλις πριν μερικά χρόνια ο ίδιος που τους μελετούσε πήρε πίσω κάποιες από τις παραδοχές του.

Πόσα ξέρουμε εν τέλει για τους σκύλους, την γλώσσα τους, το πως οργανώνουν τις αγέλες τους; Υπάρχει αρχηγός; Και αν ναι ποιος είναι; Πως παίρνει τη θέση του; Με τη βία;
Υπάρχουν αναρριχητές ;
Και σε όλα αυτά εμείς οι άνθρωποι που κολλάμε; Τι ρόλο έχουμε;

Ολα αυτά τα ερωτήματα ερευνώνται στις μέρες μας, μελετώντας όμως τον ίδιο τον σκύλο.
Είχα παραθέσει πριν κάτι χρόνια τις μελέτες του Μπονάνι αναφορικά με την κοινωνική δομή των σκύλων και την ύπαρξη ή όχι ιεραρχίας, κυριαρχίας , αρχηγού κλπ κλπ.
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτές τις 2 μελέτες έχουν τρομερό ενδιαφέρον και θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξουν και άλλες.


Υπάρχει όμως κάτι που νομίζω είναι σημαντικό να αναφέρω

Οι όροι "υποταγή" και "κυριαρχία" είναι μέρος της γλώσσας των λύκων που δόθηκε από τον Σενκελ. Τους όρους αυτούς τους χρησιμοποίησε και ο Μεχ και όπως ήταν μεταφέρθηκαν αυτούσιοι στον σκύλο.
Οι όροι λοιπόν αυτοί περιγράφουν συγκεκριμένες στάσεις σώματος και επιστρατεύονται για την ΑΠΟΦΥΓΗ της βίας.
Ενα βλέμμα, ένα νεύμα είναι αρκετά για να γίνει σαφής η πρόθεση.
Η βία, η μάχη, είναι κάτι που ο σκύλος δεν αποζητά. Είναι η έσχατη λύση.
Και αυτό γιατί υπάρχει τεράστιο ρίσκο στην έκβαση. Είναι θέμα ζωής και θανάτου.

Ο Χρήστος έγραψε κάτι πάρα πολύ σωστό και σημαντικό κατά τη γνώμη μου, που έχει άμεση σχέση με τους όρους που χρησιμοποιούνται και πως εμείς οι άνθρωποι τους ερμηνεύουμε:

οι όροι που περιγράφουν ανθρώπινες συμπεριφορές δεν μεταφέρονται στη φύση,γιατί διαφέρουν στο κίνητρο,προυποθέτουν μια λειτουργία και μια αλληλουχία στη σκέψη σύνθετη,που τα ζώα δε μπορούν να κάνουν
Στην προκειμένη περίπτωση, οι όροι "υποταγή - κυριαρχία" που περιγράφουν στάσεις σώματος, ερμηνεύονται με την ανθρώπινη έννοια, περιγράφοντας ανθρώπινη συμπεριφορά. Κάτι που όπως είναι φυσικό μας οδηγεί σε μια διαφορετική αντιμετώπιση εξαρχής.

Επιπρόσθετα είναι απορίας άξιο, πως είναι δυνατόν αυτοί οι όροι να χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν ιδιοσυγκρασίες (άτομα) αλλά και φυλές ολόκληρες.
Υποτακτικός - Κυριαρχικός.
Κάθε στιγμή είναι διαφορετική και ένας σκύλος που την μια φορά θα χρησιμοποιήσει την μια στάση σώματος, σε μια άλλη φάση μπορεί να χρησιμοποιήσει την άλλη.


Ο Ντούλης έγραψε κάτι επίσης πολύ σημαντικό
αυτά είναι αντίθετα προς την δεοντολογία και την ηθική μου, και στον χαρακτήρα μου και στον τρόπο σκέψης μου
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να διανοηθούν την ΕΠΙΒΟΛΗ και τη ΒΙΑ σε άλλα όντα. Ανάμεσα σε αυτούς - πλέον - συγκαταλέγομαι και εγώ.
Προτιμώ να δείξω, να κατευθύνω, να διδάξω με όμορφο τρόπο χωρίς να επιβάλλομαι.

Προτιμώ να έρθει ένας σκύλος σε εμένα όταν του φωνάξω "έλα" με χαρά και ανιδιοτέλεια, παρά επειδή αν δεν το κάνει θα υποστεί τις συνέπειες.
Και αυτό διδάσκεται.
Είναι πακέτο, δεν είναι απλό.
Θέλει χρόνο, επαναλήψεις, τσεκάρισμα σε συνθήκες με αντιπερισπασμούς κλπ κλπ.
Δεν είμαι ειδικός και μπορεί να τα έχω κάνει και λάθος.
ή σίγουρα έχω κάνει και πράγματα λάθος.
Για παράδειγμα δεν γούσταρα ποτέ το κλίκερ. Δεν μου άρεσε.
Αντί για κλίκερ επαινούσα με τον απλό παραδοσιακό τρόπο, απλά τη στιγμή που έπρεπε.
Παρόλα αυτά είχε αποτέλεσμα.

Σαφώς μιλάμε για μικρόσωμα σκυλιά (terriers), και ένα ημίαιμο 25κιλο, αλλά δεν παύουν να είναι σκυλιά.
Και επίσης αναφέρομαι σε απλές βασικές εντολές που κάνουν την ζωή μας ευκολότερη.

Το αν όλα αυτά έχουν εφαρμογή σε όλους τους σκύλους, όλων των ομάδων (ακόμα και στη 2), δεν το ξέρω.
Οπως επίσης δεν γνωρίζω σε πιο προχωρημένες απαιτήσεις (φύλαξη πχ) τι κάνουν.


Ενα εξαιρετικό άρθρο είχε γράψει πριν πολλά πολλά χρόνια το μέλος liajoe
Αν θέλετε διαβάστε το

http://www.dogforum.gr/community/threads/Η-Ψυχολογία-στην-Εκπαίδευση-του-Σκύλου.4170/

Ηταν από τα πρώτα που με επηρέασαν και με έκαναν να προβληματιστώ.

Καλημέρα (y)
 






sea-mol

Well-Known Member
18 Μαρτίου 2011
6.882
8.847
Πρέβεζα
Τα περί λύκων, κυνίδων, αγελών ελεύθερων ή εξαναγκασμένων κλπ, όταν μεταφέρονται σε θέματα εκπαίδευσης των σημερινών σκύλων, μπορούν να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα, καθώς παραγνωρίζουν και τον βαθμό εξέλιξης του σημερινού σκύλου, όσο και την μονομερή και ανισόρροπη ανάπτυξη των ενστίκτων πολλών φυλών.
 


epial

Well-Known Member
24 Ιουλίου 2011
3.026
5.276
66
Aθήνα
Θα γραψω την γνωμη μου, μιας και μεγαλωσα σε μια εποχή που το «ξυλο» ως μέθοδος σοφρωνισμού ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, οπότε το τομάρι μου το ξέρει απ έξω κι ανακατωτά γιατι ήμουνα ...καλό παιδι!
Στο δημοτικο τρωγαμε ξυλο απ το δάσκαλο με τον χάρακα. Στην πλειοψηφία των κοριτσιών, αν και πιό ηπιο σε ενταση και διάρκεια, μάλλον λειτουργούσε αποτρεπτικά. Στα περισσότερα αγορια όχι, παρα μόνο σαν αναμενόμενη ποινή! Τις διαολιες συνεχίζαμε να τις κάνουμε σωρηδόν!
Στο σπίτι αυτος που με έδερνε τακτικότατα ήταν η μητερα μου. Ο πατερας μου όχι, αλλά γνωριζα ότι δεν ηταν ιδεολογικό το θεμα! Μια χαρα αν ήθελε ή αν ξεπερνουσα τα ορια θα μου τις εβρεχε! (το εφαρμοσε δυο φορες που ανησυχησε ότι είχε κινδυνεψει η σωματικη μου ακεραιότητα, μία φορα τεσσαρων που ειχα παρει μια συνομηλικη και για πολλες ώρες ειχαμε χωθει σε ένα χωραφι με σταχια, ειχαμε φτιαξει ενα κενό και το παιζαμε ζευγαρι ενω μας εψαχνε για ώρες όλο το χωριό και αλλη μία όταν γυρω στα 13-14 γυρισα από «παιχνιδι» πετροπολέμου και χρειαζόμουν ράμματα)
Παρατηρήσεις εκ των εσω:
Η αποτροπή σε όλες τις ποινές είναι ο φόβος της ποινής μεχρι να την υποστείς.
Οταν την υποστείς μερικές φορες, συνηθίζεις τι περιμένεις, αξιολογείς αν η διαβολιά σου προσφέρει μεγαλύτερη ευχαρίστηση και συνήθως η αξιολογηση είναι υπερ της, οπότε την διαπραττεις κι ας υποστεις τις συνεπειες.
Την μητέρα μου την αγαπούσα μεν, αλλά δεν την υπολόγιζα και εκανα συνηθως τα δικά μου δε κι ας τρωγα το «ξυλο της αρκούδας»!
Τον πατέρα μου τον αγαπούσα, αλλά και τον υπολόγιζα.
Ηταν καθαρα θεμα σεβασμου που προηλθε απο την «κυριαρχία» της ηγεσίας του!
Η μητερα μου επειδη δεν «τοχε» το της ηγεσίας, είχε να επιλέξει τρία τινα! α) να κανει την αδυναμία της να μου ηγηθεί, ιδεολογία, βαφτίζοντάς την «αγάπη», «λύπηση» ή «αντίθεση με την βία» β) να προσπαθησει να μαζεψει τα ασυμάζευτα με την υπερ το δέον χρηση της. γ) να μου θετει άλλες τιμωριες!
Το τομάρι μου θυμαται ότι επέλεξε το δευτερο! (με την ιδια αποτυχία που θα είχε και το πρώτο ή το τριτο αφου δεν ειχε την ικανότητα να μπορέσει να τηρηθούν οι όποιες τιμωρίες)
Στο γυμνάσιο (εξατάξιο τότε) ειχαμε καμπόσους καθηγητες που εφαρμοζαν ακόμα τον κόλαφο (χαστουκι) ως ποινη σοφρωνισμου!
Επειδη το χαστουκι εχει από τη φύση του κυρίως προσβλητική εφαρμογή, έπιανε μόνο αν μας είχε «εφαρμοστεί» από καθηγητή που τον σεβόμαστε. Οι λοιποί...«δεν πα να βάραγαν», τα δικα μας εμείς!


Και μη μου πειτε ότι είναι off topik, γιατι θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου!
 




Estranged

Well-Known Member
10 Ιουλίου 2012
5.747
7.268
Οφφ τόπικ.
γυρισα από «παιχνιδι» πετροπολέμου και χρειαζόμουν ράμματα
Ήταν σε εξαιρετική περίπτωση και όχι από αυτόν που "ξύλιαζε" συχνά στην περίπτωσή σου, αλλά γελάω πολύ γιατί μου θυμίζει την υπερατάκα της ελληνίδας μάνας "πρόσεχεεε μη χτυπήσεις! Αν σκοτωθείς, θα σε σπάσω στο ξύλο"! :ROFLMAO: (παρόλο που τυχαίως η μάνα μου δεν ενέπιπτε σε αυτή την κατηγορία, γύρω μου το άκουγα παντού)

Ον τόπικ, ναι συμφωνώ, εντελώς μες στο θέμα είσαι.
 


east49

Well-Known Member
6 Δεκεμβρίου 2012
3.743
5.061
@yasemin
Φυσικα κ προερχεται απο το ιδιο ακριβως χερι, και φυσικα ο σκοπος δεν ειναι να πονεσεις σωματικα το σκυλο (πραγμα ανεφικτο σε πολλες περιπτωσεις) αλλα να τον σοκαρεις.

Οποτε....;
 






east49

Well-Known Member
6 Δεκεμβρίου 2012
3.743
5.061
Offtopic

@Orilis

Μεταξυ σοβαρου κι αστειου μιας κ ως αγροτικη περιοχη εδω, εχουμε αρκετους Ινδοπακιστανους, ετυχε να εχω εναν Πακιστανο για το κτημα για αρκετα χρονια.
Πιασαμε λοιπον την κουβεντα περι σκυλων, kuta=σκυλος στα Πακιστανικα, κ μου ειπε δυο τρεια πραγματα που εγκυκλοπαιδικα ειχαν ενδιαφερον.

Υποστηριζει οτι αυτα τα σκυλια γνωριζουνε ως αφεντικο αυτον που ειναι πισω απο το λουρι, τον εκαστοτε, επειδη ετσι τα εμαθαν.
Μεταφραση: Οτι κραταει το λουρι ειναι αφεντικο, τους αλλους του τρωμε.
Καμια φορα ακομα αν "ειναι μεγαλο σκυλο, μπορει πολλα παιδια κραταει, σκυλο οχι φαει" κατα την διηγηση παντα.
Δεν ειναι δλδ εκπαιδευση οσο ειναι μυικη δυναμη οπου κ χρειαζονται αρκετοι ανθρωποι για το αποτελεσμα.
Προσπαθοντας να οπτικοποιησω το σκηνικο φανταζομουνα μανιασμενο σκυλο να τρεχει κ ανθρωπο να τρεχει οχι αντιθετα αλλα κατα πανω του για να πιασει το λουρι......
Δεν τα κοινωνικοποιουν, τα ταιζουνε απο αποσταση "παει κοντα φαι, σκυλι φαει παιδι" (οπου παιδι βαλε Πακιστανος) και "αμα σκυλο βγαλει λουρι, μεγααααλο προβλημα"
Κοινως μεταφραση τρεξε να κρυφτεις.....
Επισης απ οσο κταλαβα το inbreeding ειναι σε επιπεδα 100%, η αναπαραγωγη σχεδον φυσικη επιλογη και λοιπα κ λοιπα.....
Πλακα ειχε η απαντηση στην ερωτηση "και γιατι τα εχετε ρε συ τα σκυλια;" "αυτο εχει μεγαλο σπιτι, βραδυ παει υπνο, βγαλει λουρι"

Καιρο μετα απο την συζητηση μας αυτη οταν εφυγε να παει να παντρευτει στο Πακισταν με ρωτησε αν θελω να μου φερει σκυλο οταν γυρισει.
"Φερει καλο σκυλο Πακισταν" τον ευχαριστησα ευγενικοτατα κ του ειπα οτι δεν χρειαζεται αν κ δεν νομιζω να το εννοουσε πραγματικα........