Αυτή θα είναι η τελευταια φορα που σας κουραζω με τοση φλυαρια. Εξαλλου μαλλον δεν εχω και τιποτα άλλο να πω ή να ρωτησω, εκτος αν παρουσιαστει κατι περιστασιακο ή ζητησω συμβουλη για κατι συγκεκριμενο.
Πηγαμε χθες στον εκπαιδευτή. Μας οδηγησε στον χωρο εκπαιδευσης και μας ειπε να καθησουμε και να περιμενουμε.
Το εκπαιδευτηριο είναι ενας αδειος χωρος τυπου κλειστου γυμναστηριου, 60τμ.
Στον τοιχο οπου είναι η εισοδος είναι δυο καρεκλες, δεξια αδειος τοιχος, αριστερα γραφειο και απεναντι μια μεγαλη σιδερενια πορτα.
Με το που πλησιασαμε στον χωρο, αρχισαν ένα σωρο γαυγισματα.
Καθησαμε και ο εκπαιδευτης πηγε στην σιδερενια πορτα, μπηκε μεσα και την εκλεισε.
Τα γαυγισματα ενταθηκαν, γρηγορα μετατραπηκαν σε ουρλιαχτα και αγρια κλαματα και στο τελος βγηκε φερνοντας έναν ΓΠ 10 χρονων.
Τον εβαλε στη μεση του αδειου τοιχου σε θεση ξαπλα, οπου εμεινε ακινητος και ηρεμος για μια ολόκληρη ωρα. Place το ειπε.
Ηρθε στην Ηρα και προσπαθησε να της βαλει πνιχτη. Η Ηρα αντισταθηκε και τον εδωσε σε μενα.
Μετα αρχισε η συνεντευξη και κρατουσε σημειωσεις.
Ζητησε ολο το ιστορικο καταγωγης, πού ζουσε πριν, πού και πώς ζει μαζι μας, την σχεση με την οικογενεια και την πινσερινα, τι της εχω μαθει μεχρι τωρα, δειγματα επιθετικοτητας σε εμας, σε σκυλους και ανθρωπους κλπ.
Με ρωτησε πώς την τιμωρω όταν τραβαει στη βολτα ή όταν πηδαει πανω μου και του απαντησα ότι δεν τιμωρω.
Στη βολτα διορθωνω και στο πηδημα αδιαφορω και γυρναω πλατη ή την σπρωχνω ελαφρα.
Δεν του αρεσε που χρησιμοποιησα φαγητο στην εκπαιδευση.
Στη συνεχεια την πηρε και αρχισε τις βολτες γυρω γυρω στο χωρο.
Η Ηρα ακολουθουσε σαν χε$μενη, περπατουσε με το ζορι, με την ουρα συνεχεια κατω από τα σκελια και τα αυτια τσιτα προς τα πισω και όχι ορθια και συνεχεια κοιτουσε εμενα σαν κλαμένη.
Χρειαζόταν πάντα καποιο ελαφρυ τραβηγμα με το λουρι για να ακολουθησει.
Ο εκπαιδευτης συνεχως την κοιτουσε ή την ωρα που περπατουσε ή όταν ηταν σταματημενη.
Της ψυθιριζε συνεχεια λεξεις που δεν μπορεσα να ακουσω.
Την εβαλε αρκετες φορες στο «κατσε» για το οποιο χρειαστηκε δυνατο σηκωμα του λουριου και ενίοτε καποια πιεση στον πισινο.
Από σταση προσπαθησε πολλες φοιρες να την κανει να ερθει αλλά τελικα ηρθε μονο με τραβηγμα.
Μετα την πηγε ακριβως απεναντι από τον ΓΠ (2 μετρα) και τους εβαλε να κοιτιουνται για ωρα.
Ο ΓΠ ηρεμος, η Ηρα στην αρχη τον κοιτουσε και μετα αρχισε να γρυλίζει.
Παλι περπατημα, αυτή τη φορα με κερασμα σαλαμι. Καπως καλυτερα.
Εκει που περπατουσανε, πηγε να της χτυπησει το αυτι, η Ηρα καταλαβε την κινηση και γυρισε και την εφαγε στο ματι.
Κλαμα και αγριεμα μαζι και πηγε να του ορμηξει αλλά την κρατησε με το λουρι.
Σε μια φαση που ηταν σταματημενη, την ακουμπησε στον πισινο με το δαχτυλο και η Ηρα πεταχτηκε.
Εκει τελειωσε η δοκιμασια της Ηρας και αρχισε ο απολογισμος:
Πηγαμε χθες στον εκπαιδευτή. Μας οδηγησε στον χωρο εκπαιδευσης και μας ειπε να καθησουμε και να περιμενουμε.
Το εκπαιδευτηριο είναι ενας αδειος χωρος τυπου κλειστου γυμναστηριου, 60τμ.
Στον τοιχο οπου είναι η εισοδος είναι δυο καρεκλες, δεξια αδειος τοιχος, αριστερα γραφειο και απεναντι μια μεγαλη σιδερενια πορτα.
Με το που πλησιασαμε στον χωρο, αρχισαν ένα σωρο γαυγισματα.
Καθησαμε και ο εκπαιδευτης πηγε στην σιδερενια πορτα, μπηκε μεσα και την εκλεισε.
Τα γαυγισματα ενταθηκαν, γρηγορα μετατραπηκαν σε ουρλιαχτα και αγρια κλαματα και στο τελος βγηκε φερνοντας έναν ΓΠ 10 χρονων.
Τον εβαλε στη μεση του αδειου τοιχου σε θεση ξαπλα, οπου εμεινε ακινητος και ηρεμος για μια ολόκληρη ωρα. Place το ειπε.
Ηρθε στην Ηρα και προσπαθησε να της βαλει πνιχτη. Η Ηρα αντισταθηκε και τον εδωσε σε μενα.
Μετα αρχισε η συνεντευξη και κρατουσε σημειωσεις.
Ζητησε ολο το ιστορικο καταγωγης, πού ζουσε πριν, πού και πώς ζει μαζι μας, την σχεση με την οικογενεια και την πινσερινα, τι της εχω μαθει μεχρι τωρα, δειγματα επιθετικοτητας σε εμας, σε σκυλους και ανθρωπους κλπ.
Με ρωτησε πώς την τιμωρω όταν τραβαει στη βολτα ή όταν πηδαει πανω μου και του απαντησα ότι δεν τιμωρω.
Στη βολτα διορθωνω και στο πηδημα αδιαφορω και γυρναω πλατη ή την σπρωχνω ελαφρα.
Δεν του αρεσε που χρησιμοποιησα φαγητο στην εκπαιδευση.
Στη συνεχεια την πηρε και αρχισε τις βολτες γυρω γυρω στο χωρο.
Η Ηρα ακολουθουσε σαν χε$μενη, περπατουσε με το ζορι, με την ουρα συνεχεια κατω από τα σκελια και τα αυτια τσιτα προς τα πισω και όχι ορθια και συνεχεια κοιτουσε εμενα σαν κλαμένη.
Χρειαζόταν πάντα καποιο ελαφρυ τραβηγμα με το λουρι για να ακολουθησει.
Ο εκπαιδευτης συνεχως την κοιτουσε ή την ωρα που περπατουσε ή όταν ηταν σταματημενη.
Της ψυθιριζε συνεχεια λεξεις που δεν μπορεσα να ακουσω.
Την εβαλε αρκετες φορες στο «κατσε» για το οποιο χρειαστηκε δυνατο σηκωμα του λουριου και ενίοτε καποια πιεση στον πισινο.
Από σταση προσπαθησε πολλες φοιρες να την κανει να ερθει αλλά τελικα ηρθε μονο με τραβηγμα.
Μετα την πηγε ακριβως απεναντι από τον ΓΠ (2 μετρα) και τους εβαλε να κοιτιουνται για ωρα.
Ο ΓΠ ηρεμος, η Ηρα στην αρχη τον κοιτουσε και μετα αρχισε να γρυλίζει.
Παλι περπατημα, αυτή τη φορα με κερασμα σαλαμι. Καπως καλυτερα.
Εκει που περπατουσανε, πηγε να της χτυπησει το αυτι, η Ηρα καταλαβε την κινηση και γυρισε και την εφαγε στο ματι.
Κλαμα και αγριεμα μαζι και πηγε να του ορμηξει αλλά την κρατησε με το λουρι.
Σε μια φαση που ηταν σταματημενη, την ακουμπησε στον πισινο με το δαχτυλο και η Ηρα πεταχτηκε.
Εκει τελειωσε η δοκιμασια της Ηρας και αρχισε ο απολογισμος: