Νέο Μέλος για maltesse

vassilis

New Member
25 Αυγούστου 2010
3
0
Γειά σε όλους. Είμαι νέο μέλος και επειδή μάλλον είμαι άσχετος και πάρα πολύ μπερδεμένος σχετικά με την αγορά ενός Maltesse,θα ήθελα τις συμβουλές σας από που να αγοράσω ένα σκυλάκι αυτής της ράτσας. Μου έχουν πει για μια εκτροφέα στη Χίο-αλλά δεν γνωρίζω όνομα. Μου έχουν πει όχι στα petshop, ότι δεν υπάρχουν αξιόπιστοι εκτροφείς στα maltesse κλπ.....

eve1

Well-Known Member
7 Ιουνίου 2010
221
0
Αθήνα
Καλως ήρθες! Η εκτροφέας της Χίου έχει West Highland White Terriers ή αλλιώς Westies και όχι maltese. Η μία φυλή από την αλλή εκτός από το μοναδικό κοινό τους χαρακτηριστικό που είναι το άσπρο χρώμα, δεν έχουν καμία σχεση σε ''χαρακτήρα '' την περιποίηση τις αναλογίες και τις ανάγκες τους. Μπορείς να διαβάσεις και στο forum για τα χαρακτηριστικά τους μιας και είναι ράτσες που έχουν αναλυθεί αρκετά.
Σχετικά με εκτροφείς της συγκεκριμένης φυλής(maltese) δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελλάδα αλλά θα σε ενημερώσουν τα πιο έμπειρα μέλη!
Εννοείται να μην πάρεις απο Pet Shop..

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.793
20.106
Vassilli καλώς ήρθες στο φόρουμ.
Θέλεις να μας πεις γιατί κατέληξες στα maltesse;

vassilis

New Member
25 Αυγούστου 2010
3
0
Ναι! Είναι καταρχήν πανέμορφο σκυλάκι. Μου το πρότειναν ως καταλληλότερο για τη ζωή σε διαμέρισμα, ( θα μένει μόνο του κάποιες ώρες το πρωί), λατρεύει τα παιδιά είναι κοινωνικό και αρκετά παιχνιδιάρικο , δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις για άσκηση και δεν '' μαδάει''. Ξέρω ότι το τρίχωμά του θέλει καθημερινή περιποίηση αλλά οκ. Πρέπει να σου πω επίσης ότι πάντα είχα σκυλί, και στο πατρικό μου έχω αφήσει το αγαπημένο μου σκυλί ένα Ντόπερμαν...

kango1

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2007
11.313
16
ATHENS
Eναι αλήθεια αξιόπιστα εκτροφεία δεν υπάρχουν στην Eλλάδα για maltese

Της Χίου όπως είπε και ο Eve 1 είναι για westie.

Kαλώς ήρθες!!:)

kango1

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2007
11.313
16
ATHENS