Νέος στο φόρουμ!

Lafx

Member
12 Ιουνίου 2010
7
0
Καλησπέρα σε όλους! καταρχάς λέγομαι Γιώργος και είμαι από Κομοτηνή! Δεν έχω κάποιο κατοικίδιο αυτή τη στιγμή αλλά επειδή σκέφτομαι σοβαρά να αποκτήσω σκύλο θα ήθελα να ξέρω τα πάντα γι'αυτούς και με τις συμβουλές σας να βρω ποιά ράτσα μου ταιριάζει (αφενός διότι είμαι αρχάριος και αφεταίρου διότι ψάχνω σκύλο για μικρό φοιτητικό διαμέρισμα, με όλη την απαραίτητη άσκηση φυσικά). Προτίστως ενδιαφέρομαι για μπόξερ αλλά είδα ότι έχουν έντονη σιελόροια κ αυτό με απέτρεψε. Μετά σκέφτηκα το Δανό αλλά το ίδιο... Ελπίζω λοιπόν με τη βοήθειά σας να βρω τη "ράτσα μου"..! :p

spyrou

Well-Known Member
13 Νοεμβρίου 2008
858
6
αφου σου αρεσουν αυτες οι φυλες κοιτα και το αμερικαν σταφφορντσαιρ

George A

Well-Known Member
6 Αυγούστου 2008
3.215
239
τα μποξερ σαλιώνουν
τα ροτβαιλερ δαγκώνουν
τα λαμπραντορ χάνουν πολλές τρίχες και είναι τούρμπο
τα μικρόσωμα είναι πολύ νευρικά

...αστα δύσκολα τα πράγματα

johnk

Well-Known Member
15 Ιανουαρίου 2010
10.176
5.601
ΑΘΗΝΑ
Καλωσήρθες φίλε Lafx,
Εϊμαι σίγουρος ότι τα έμπειρα μέλη του forum θα σου απαντήσουν για το ποιές φυλές σου ταιριάζουν και ποιές όχι τόσο. ΕΠίσης, ότι θα σε καθοδηγήσουν για το ΠΩΣ θα επιλέξεις και θα αποκτήσεις ένα κουτάβι.
Σε σχέση, όμως, με το μικρό φοιτητικό διαμέρισμα και σαφώς το χρόνο που έχεις διαθέσιμο, η έντονη σιελόροια του boxer δεν είναι τόσο απαγορευτική (πίστεψέ με, έχω σκύλο με ...υψηλή σιελόροια), όσο η τεράστια ενεργητικότητα του boxer. Ο δε μεγάλος Δανός χρειάζεται μεγάλο χώρο (όπως λέει και το όνομά του)...
Τέλος, πολύ περιληπτικά, πρέπει να υπολογίσεις τα κόστη που συνεπάγεται η απόκτηση οποιουδήποτε σκύλου (εκ των οποίων, το κόστος κτήσης είναι το ελάχιστο, από όποια πλευρά και να το δεις). Το λέω αυτό, γιατί σαν φοιτητής που είσαι, μπορεί να μην έχεις ιδιαίτερα υψηλό εισόδημα, αν δεν έχεις βοήθεια από το σπίτι...
Αναμένουμε τους πιό έμπειρους να τοποθετηθούν:)

Υ.Γ. Ηδη βλέπω ότι πολύ έμπειρα μέλη άρχισαν να ...τοποθετούνται:D

Tonini