@GRDANE
Εκπαιδευτικη αγωγη παντα υπαρχει απο την πρωτη μερα καθως οπως σωστα ειπες ακομα κ η μη-δραση παλι μεταφερει μνμ.
Για να μην παω σε δικα μου παραδειγματα αλλα μερικα θεωρητικα που θα εχουνε κ περισσοτερο ενδιαφερον σε εκεινον τον ανωνυμο αναγνωστη:
Παιρνει λοιπον τον μεζε απο κατω στο στομα του.
Του λες μη πχ η αστο κ σε γραφει συνεχιζοντας να μασουλαει.
Του τιναζεις το λουρι αποτομα για να συγκεντρωθει σε σενα; κι αν δεν το κανει κ συνεχιζει να μασουλαει; το αρπαζεις απο το σβερκο κ του χωνεις τα δαχτυλα στο στομα; του ριχνεις μια σφαλιαρα να το φτυσει παρ αυτα; το πλακωνεις στις κλωτσιες μεχρι να λυποθυμισει κ να σταματησει να μασαει;
Που αρχιζει κ που τελειωνει η διορθωση;
Που αρχιζει κ που τελειωνει η βια;
Μην μου λες τι ΔΕΝ ειναι γιατι θα μας παρει μερες.... Πες μου ΤΙ ΕΙΝΑΙ.
Υ. Γ. Σαφως κ γνωριζω οτι η σωστη χρηση του πνιχτη δεν ειναι να πνιξεις το σκυλο στην πρξη, απλα αρχισα να στερευω απο ιδεες σε συντομο χρονικο διαστημα.
Εκπαιδευτικη αγωγη παντα υπαρχει απο την πρωτη μερα καθως οπως σωστα ειπες ακομα κ η μη-δραση παλι μεταφερει μνμ.
Για να μην παω σε δικα μου παραδειγματα αλλα μερικα θεωρητικα που θα εχουνε κ περισσοτερο ενδιαφερον σε εκεινον τον ανωνυμο αναγνωστη:
Παιρνει λοιπον τον μεζε απο κατω στο στομα του.
Του λες μη πχ η αστο κ σε γραφει συνεχιζοντας να μασουλαει.
Του τιναζεις το λουρι αποτομα για να συγκεντρωθει σε σενα; κι αν δεν το κανει κ συνεχιζει να μασουλαει; το αρπαζεις απο το σβερκο κ του χωνεις τα δαχτυλα στο στομα; του ριχνεις μια σφαλιαρα να το φτυσει παρ αυτα; το πλακωνεις στις κλωτσιες μεχρι να λυποθυμισει κ να σταματησει να μασαει;
Που αρχιζει κ που τελειωνει η διορθωση;
Που αρχιζει κ που τελειωνει η βια;
Μην μου λες τι ΔΕΝ ειναι γιατι θα μας παρει μερες.... Πες μου ΤΙ ΕΙΝΑΙ.
Υ. Γ. Σαφως κ γνωριζω οτι η σωστη χρηση του πνιχτη δεν ειναι να πνιξεις το σκυλο στην πρξη, απλα αρχισα να στερευω απο ιδεες σε συντομο χρονικο διαστημα.