Όπως σου είχα πει πιο παλιά το πρώτο πράγμα που μαθαίνω στο κουτάβι είναι το "μη" και το όνομά του....Χρυσούλα, πριν ειπες ότι αν το εκανε η Νεφέλη, ακόμα θα το μετάνιωνε. Τίνι τρόπω εννοείς? Γιατι μετά το "μη" και το επιδεικτικό κατουρημα, σκέφτομαι τον περιορισμό εν είδη τιμωρίας ως λύση. Δεν μου ερχεται κάτι αλλο στο μυαλό, οπότε αν μπορείς ενα παραδειγματάκι... ε?
Όταν μαθαίνω το "μη" όπως φυσικά μου έχει δείξει ο εκπαιδευτής μου, πάντα έχει την έννοια του σου απαγορεύω να κάνεις κάτι.... και επιμένω σε μία συγκεκριμένη άσκηση ώστε να κατανοήσει ότι μονόδρομος είναι να βγάλει από το μυαλό του το ... αντικείμενο του πόθου. Είναι μία άσκηση με έντονη κυριαρχία δική σου πάνω σε κάτι που θέλει το κουτάβι.
Με τον τρόπο αυτό 1) μπαίνει κυριαρχία στο μη και 2) μαθαίνει την έννοιά του το κουτάβι.
Η Νεφέλη το ξέρει πολύ καλά το μη.... ξέρει πως την ώρα που θα ακουστεί* το μη ό,τι κάνει εκείνη τη στιγμή πρέπει να σταματήσει. (Σε ότι έχει να κάνει με άψυχα αντικείμενα πλέον το έχει 100%. Θέλει ακόμα δουλίτσα σε ό,τι έχει να κάνει το θέλω να πάω σε άλλο σκύλο....αλλά δεν είναι της παρούσης).
Στάνταρ θα της είχαν κοπεί τα πόδια με ένα αρκετά έντονο μη.... θα ακολουθούσε και ένας εξάψαλμός και μετά περιορισμός με κάποιο τρόπο σίγουρα.... π.χ. μείνε σε ένα σημείο για αρκετή ώρα....
Θα πρέπει να ρωτήσεις τον εκπαιδευτή που συμβουλεύεσαι να σου δείξει κάποια παρόμοια τεχνική.
* το μη το λες την ώρα που πάει να ανέβει στον καναπέ, όχι αφού την κατεβάσεις .... αλλιώς το timing είναι λάθος.
Last edited: