Σημασια εχει πώς θελεις να δουλεψεις, τι ειναι ο σκυλος (όπως ειπε η Αμαλια), τι ηλικα εχει και τι ταιριαζει περισσοτερο στην ψυχοσυνθεση και τον χαρακτηρα του ιδιου του χειριστη, δηλαδη πώς αποδιδει καλυτερα ο χειριστης.
Οσο κι αν ακουγεται υπερβολικο ή παραξενο, καποιοι δεν μπορουν να παιξουν ή να επιβραβευσουν πειστικα. Ή επιβραβευουν με λαθος τροπο ή χρονισμό και σαν αγγουρια.
Οι ιδιοι χειριστες μπορει να είναι πολυ καλοι και αρα αποδοτικοι στην διορθωση. Η σωστη διορθωση όμως είναι πιο ευκολη από το σωστο παιχνιδι και την σωστη επιβραβευση και σιγουρα ταχυτερα αποτελεσματικη.
Το αν θα υπαρξουν παραπλευρες συνεπειες είναι άλλο θεμα γι αυτό και φροντιζουμε για «γεφυρωση» (βλ. παλιο θεμα του kkranis).
Το να ανοιγεις το στομα του σκυλου είναι σιγουρα πιεση (από μικρη εως εντονοτατη, αναλογα με την φαση και τον σκυλο)και επισης τον φερνεις σε άμεση αντιπαραθεση ή αμυνα. Αν το κάνεις, κανε το τουλαχιστον σωστα και με το αναλογο στυλ.
Το θετικο είναι (αν το κάνεις σωστα) ότι μαθαινει ο σκυλος να μην αντιστεκεται και αφοπλιζεται, αρα επιβληθηκες.
Επισης μαθαινει να καθεται να του ελεγξεις και το στομα.
Τι κάνεις μετα, όταν ακολουθεις την μεθοδο του ωτορινολαρυγγολογου? Υπαρχει γεφυρωση?
Στην σκυλο-αγελη παντως, την οποια κατά καιρους θελουμε να αντιγραψουμε, μαλλον δεν μπορει να εφαρμοστει αυτή η μεθοδος. Εκει εχει γραπωμα ή δαγκωμα του σβερκου ή φαπα. Και πιθανοτατα δεν ακολουθει επιβραβευση ή γεφυρωση.