Εχω ξεκαθαρισει την θεση μου.Με τα λεγομενα σου "αποπροσανατολιζεις" την βασικη μου αρχη.
Ο σωστος εκπαιδευτης δεν τασεται και δεν ακολουθει ή τον εναν ή τον αλλον τροπο, αλλα "εκμεταλευεται ολα του τα χαρτια" και λειτουργει κατα περιπτωση για την επιτευξη του καλυτερου αποτελεσματος.Το δε αποτελεσμα πρεπει να ειναι σωστο απο ολες τις πλευρες.[/COLOR]
Επετρεψε μου να εχω αυτη την φιλοσοφια.
Ο κλάδος των εκπαιδευτών στον οποίο απ'ότι είδα έχεις σκοπό να μπεις δεν αφορά ένα γενικό σύνολο το οποίο εργάζεται υπό κοινή γραμμή. Ο καθένας έχει την προσωπικότητά του και τον δικό του τρόπο δουλειάς οπότε η γενίκευση μόνο καλό δεν κάνει.
Αυτη ειναι η κατεξοχην διαφωνια μας.
Εστω 6 κλιμακες επικινδυνοτητας.Γαιτι τα σκυλια επικινδυνοτητας εως 3 να αντιμετοπιζονται με ιδια "φιλοσοφια" ελπαιδευσης με τα υπολοιπα 4, 5 και 6; Ή εκτος και αν διαχωρισουμε τους εκπαιδευτες σε εκπαιδευτες(1, 2 και 3) και εκπαιδευτες(4, 5 και 6).
Οταν μιλησα για διορθωση αναφερομουν στα δυο δικα σου παραδειγματα.
Οσον αναφορα την πιεση και στα σκυλια -οπως και στον ανθρωπο- μπορει να δρασει επικοδομιτικα (θετικα) εως καταστροφικα (κακοποιηση).Μην κρυβομαστε πισω απο τις λεξεις.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνούμε ότι ο σκύλος παρά της όποιας γεννετικής μετάλλαξης λόγω της συμβίωσης με τον άνθρωπο, παραμένει ζώο το οποίο λειτουργεί βάση ενστίγκτου. Η ανθρωποποίηση ενός ζώου και ο χειρισμός ή η εξήγηση συμπεριφορών με εκλογίκευση και ανάλυση βάση ανθρωπίνων λειτουργειών είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούμε να κάνουμε σαν ιδιοκτήτες και ακόμα χειρότερα σαν εκπαιδευτές.
Συμφωνω.
Καλή η εμπορικότητα της όλης υπόθεσης αλλά στην πράξη τα δεδομένα είναι κάπως διαφορετικά...
Το θεμα εμπορικοτητα λογω "θεσης" αλλα και "φυσης" δεν με απασχολει.
Οντως επειδη τα δεδομενα στην ελλαδα ειναι διαφορετικα πρεπει να αντιμετοπιζονται με διαφορετικους τροπους το καθε ενα,
κατα περιπτωση.
Η εννοια της θετικης εκπαιδευσης ειναι παρεξηγημενη.Και αυτο συμβαινει λογω τον "υπερθετικων" διαστασεων που της διδοονται απο μερικους προκειμενου να "συγκινησουν" τον ιδοκτητη και εν δυναμει πελατη τους.Για εμπορικους λογους οπως (σωστα) επισημανες.
Ομως η φιλοσοφια της οπως επισης γνωστοποιησες ξεκινα απο το 1890 και ειναι αν μιτι αλλο ενδιαφερουσα.
Δεν λεει παιρνω τον σκυλο και "χαιδευοντας του τα αφτια" του μαθαινω βασικη υπακοη.Ουτε απαγορευει παρομοιες "επιπληξεις" με αυτες του φυσικου περιβαλλοντος του.
Και επισης ξαναλεω ενα απο τα μεγαλυτερα + της Θ.Ε ειναι οτι δινει την ευκαιρια στον ιδιοκτητη να εκαπαιδευσει τον σκυλο του.
Ελπιζω να μην θεωρησες αυτο ως απαξιωση του κλαδου της εκπαιδευσης.
Αν μιλαω σαν το ΔΑΡΒΙΝΟ με θεα την Αμερικη δεν ειναι δεν ειναι γιατι σκοπευω να εγκατασταθω εκει ειναι γιατι ανακαλυψα ακομα μια στερια.
Αλλοσται το θεμα μας ειναι η θετικη εκπαιδευση.Σε αντιστοιχο θεμα για αλλες μορφες εκπαιδευσης δεν θα ημουν αρνητικος.
Αν κατι με προβληματισσε περισσοτερο στο θεμα αυτο ειναι τα γραφομενα του (μελους) zerom.Βεβαια οι λιχουδιες πρεπει να κοβονται μετα απο ενα σημειο.
Δεν εχω να πω κατι αλλο γιατι γνωριζω οτι πανω κατω θα αναγκαστω να πω τα ιδια.Αν οχι φυσικα και θα παρεμβω
Παντως μεσα απο την αντιπαραθεση πηρα πολλα.Και περισσοτερο απο τα μελη tattooman και zerom (το εννοω).Τα οποια και ευχαριστω ιδιαιτερως.