Με αφορμη την φραση του Γιωργου
Ειναι χρησιμο, επικινδυνο ή ανουσιο να δινουμε και να παιρνουμε συμβουλες μεσω του φορουμ σε θεματα εκπαιδευσης και συμπεριφορας?
Το μελος που ρωταει εχει μια εικονα για το ποιοι και τι ειμαστε εμεις που απανταμε? Χρειαζεται να εχει τετοια εικονα?
Εμεις που απανταμε, τι γνωρισουμε για το μελος και τον σκυλο του?
Κρινουμε εξ ιδιων και δινουμε την απαντηση μας? Κρινουμε από αυτά που εχουμε δει και κανει με τον δικο μας ή γνωστους σκυλους?
Κρινουμε από αυτά που εχουμε διαβασει?
‘Η με την βοηθεια της διαισθησης?
Μπαινουμε στη θεση του μελους?
Καταλαβαινουμε το σκυλο εχει?
Καταλαβαινουμε ποιο ακριβως είναι το προβλημα?
Για μενα ο τομεας «Εκπαιδευση και Συμπεριφορα» είναι το διαμαντι του φορουμ.
Τα μελη που εχουν βοηθηθει είναι αμετρητα. Και δεν πιστευω να υπαρχει ουτε ένα μελος που δεν περασε καποια στιγμη από τον τομεα αυτόν.
Ποιες είναι όμως οι προϋποθεσεις για να είναι οσο το δυνατον περισσοτερο αποδοτικος και λιγοτερο επικινδυνος?
Η λυση μαλλον δεν είναι να αφησουμε το μελος στην τυχη του. Ουτε και μπορουμε να περιμενουμε και να ελπιζουμε να ασχοληθουν οι 3-4 εκπαιδευτες του φορουμ ή τα πολύ εμπειρα μελη.
Θα ηθελα να κανουμε μαζι μια προσπαθεια/τεστ σε ένα πραγματικο και σχετικα ευκολο θεμα/προβλημα εκπαιδευσης και ένα συμπεριφορας, να δουμε πώς θα εξελιχτει και στο τελος να βγαλουμε συμπερασματα.
Αν πιστευετε ότι θα εχει ενδιαφερον, να προχωρησουμε.
και επισης το θεμα της θετικης εκπαιδευσης, και κυριως την χθεσινη συζητηση με τον καλο μου φιλου Κωστα kkranis σε αυτό το θεμα.Εσυ μπορει να ξερεις τους σκυλους σου και μονο αλλα υπαρχουν και αλλοι σκυλοι στη Γη!
Ειναι χρησιμο, επικινδυνο ή ανουσιο να δινουμε και να παιρνουμε συμβουλες μεσω του φορουμ σε θεματα εκπαιδευσης και συμπεριφορας?
Το μελος που ρωταει εχει μια εικονα για το ποιοι και τι ειμαστε εμεις που απανταμε? Χρειαζεται να εχει τετοια εικονα?
Εμεις που απανταμε, τι γνωρισουμε για το μελος και τον σκυλο του?
Κρινουμε εξ ιδιων και δινουμε την απαντηση μας? Κρινουμε από αυτά που εχουμε δει και κανει με τον δικο μας ή γνωστους σκυλους?
Κρινουμε από αυτά που εχουμε διαβασει?
‘Η με την βοηθεια της διαισθησης?
Μπαινουμε στη θεση του μελους?
Καταλαβαινουμε το σκυλο εχει?
Καταλαβαινουμε ποιο ακριβως είναι το προβλημα?
Για μενα ο τομεας «Εκπαιδευση και Συμπεριφορα» είναι το διαμαντι του φορουμ.
Τα μελη που εχουν βοηθηθει είναι αμετρητα. Και δεν πιστευω να υπαρχει ουτε ένα μελος που δεν περασε καποια στιγμη από τον τομεα αυτόν.
Ποιες είναι όμως οι προϋποθεσεις για να είναι οσο το δυνατον περισσοτερο αποδοτικος και λιγοτερο επικινδυνος?
Η λυση μαλλον δεν είναι να αφησουμε το μελος στην τυχη του. Ουτε και μπορουμε να περιμενουμε και να ελπιζουμε να ασχοληθουν οι 3-4 εκπαιδευτες του φορουμ ή τα πολύ εμπειρα μελη.
Θα ηθελα να κανουμε μαζι μια προσπαθεια/τεστ σε ένα πραγματικο και σχετικα ευκολο θεμα/προβλημα εκπαιδευσης και ένα συμπεριφορας, να δουμε πώς θα εξελιχτει και στο τελος να βγαλουμε συμπερασματα.
Αν πιστευετε ότι θα εχει ενδιαφερον, να προχωρησουμε.