Είναι η Γη μια καλή Μητέρα;


Status
Κλειδωμένο θέμα

Chloe

Well-Known Member
14 Δεκεμβρίου 2006
8.324
30
43
Αθήνα
prigipissa-straydog.blogspot.com
Επ? Τι ρισπέκτ? Όταν είπα ΠΡΩΤΗ εγώ ότι ο γιόκας μου θα δουλεύει μέχρι τα 850 του χρόνια, πού ήσουν να μου πεις ρισπέκτ? :mad:

(εκπλήσσομαι όταν τα καταφέρνω με τα μαθηματικά, έστω και κατά προσέγγιση :p)
 


prokos

Member
26 Μαϊου 2009
12
0
Παναγιωτη, θα μου επιτρεψεις να σε διορθωσω.
Ο σωστος υπολογισμος γινεται με τον μεσο ορο, οχι το προσδόκιμο.


Μέσος όρος ζωής: 78.1 έτη (ελληνικα δεδομενα)
Συνταξη: 65 έτη


Μέσος όρος ζωής: 1.000 έτη
Συνταξη: 832 έτη


Ζωή να χουμε :paja1:

Sorry, αλλά δεν έχετε την απαιτούμενη φαντασία...σύνταξη θα συνεχίζουμε
να πέρουμε στα 65, αλλά στα...78,1 θα ξαναπιάνουμε δουλειά...για άλλα
40 με 45 χρόνια...!

Εγώ πάντως θα προτιμούσα να ζούσε ο σκύλος μου 78,1 χρόνια, παρά εγώ 1000 :p
 


harryf3

Well-Known Member
27 Απριλίου 2009
7.818
76
Ξάνθη
Λιζα, τότε να σου πω εγω Respect, γιατι τα πηγες πολύ καλα για τριτοδεσμίτισσα.


Προς φιλοδοξους χιλιόχρονους:

Το ότι το οριο ζωης θα φτασει τα χιλια ετη, δεν σημαινει ότι θα αργησετε αναλογικα και να μεγαλωσετε.
Δεν θα σας ταϊζουν οι γονεις σας μεχρι να γινετε 300 χρονων.

Η δουλεια θα ξεκινησει κανονικα όπως και σημερα.
Θα δουλευετε 800 χρονια ενώ εμεις οι κοινοι φθητοι μολις 35.

Ποιος είναι το κορόιδο τωρα??
 


Miss

Well-Known Member
17 Ιουνίου 2009
278
0
Αργυρούπολη
Σύνταξη?? Ποιά σύνταξη???
Εγώ που δεν περιμένω να πάρω τίποτα μάλλον θα εργάζομαι μέχρι τέλους... τώρα δουλειά γραφείου θα είναι, στα φανάρια θα είναι ... κανείς δεν ξέρει!!!:shock:
 


TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
Λιζα respect επίσης. Ήταν κρυμμένο ανάμεσα σε αφορισμούς και δυσδιάκριτο
 
Last edited:


TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
Αθανασία και ηθικά διλήμματα

Πολλά ηθικά διλήμματα έχουν "ξεφυτρώσει" τα τελευταία χρόνια καθώς γενετικά εργαστήρια σε ολόκληρο τον κόσμο στοχεύουν στην πραγματοποίηση του ονείρου της αθανασίας ...
Για τον John Harris το να σώσει κανείς μια ζωή και το να καθυστερήσει το τέλος της είναι ένα και το αυτό. Χρησιμοποιώντας αυτή τη λογική ο Harris, βιοηθικολόγος στο Πανεπιστήμιο του Manchester στην Αγγλία, πιστεύει ότι οι επιστήμονες έχουν ιερό καθήκον να παρατείνουν τη διάρκεια της ανθρώπινης ζωής όσο περισσότερο είναι δυνατόν, ακόμη και αν αυτό συνεπάγεται τη δημιουργία όντων που θα ζουν για πάντα.
“Όταν σώζεις μια ανθρώπινη ζωή, ουσιαστικά αναβάλλεις το θάνατο για κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον” τονίζει ο Harris. “Έτσι είμαστε δεσμευμένοι να παρατείνουμε τη ζωή επ'Α αόριστον αν είναι δυνατόν, για τους ίδιους λόγους που δεσμευόμαστε να σώζουμε ζωές”.
Ο θάνατος ενός ηλικιωμένου ανθρώπου είναι ένα λυπηρό γεγονός, γιατί τον χάνουμε για πάντα και μας χάνει και αυτός, δεν αποτελεί όμως ένα τραγικό συμβάν, προσθέτει ο Callahan. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αυτό είναι ένα παράφρον σύμπαν για να ζει κανείς, αφού οι άνθρωποι πεθαίνουν από γεράματα.
Αυτό είναι ένα μόνο από τα πολλά ηθικά διλήμματα που έχουν “ξεφυτρώσει” τα τελευταία χρόνια καθώς γενετικά εργαστήρια σε ολόκληρο τον κόσμο στοχεύουν στην πραγματοποίηση του ονείρου της αθανασίας, ή τουλάχιστον στην επέκταση του ανθρώπινου ορίου ζωής πολύ πέρα από το οριακό σημείο του ενός αιώνα.
Ανάμεσα στ'Α άλλα, το ενδεχόμενο της αθανασίας γεννά τους ακόλουθους προβληματισμούς:


  • Θα μπορούν όλοι να έχουν ίσες ευκαιρίες να πιουν από το “αθάνατο νερό”;
  • Αν οι άνθρωποι ζουν περισσότερο αλλά είναι δυστυχισμένοι για δεκαετίες, θα αλλάξουν άραγε οι επικρατούσες απόψεις γύρω από θέματα όπως η αυτοκτονία και η ευθανασία;
  • Σε μια κοινωνία αθανάτων, πώς θα μπορούσε να υπάρξει χώρος για τις επόμενες γενιές;
Ένας κόσμος υπερ-αιωνόβιων

Η μέση υπολογιζόμενη διάρκεια ζωής για τον μέσο Αμερικανό είναι 77,6 χρόνια. Η επέκταση του ορίου ζωής θα είναι μια επαυξητική διαδικασία όπως προβλέπουν οι περισσότεροι ειδικοί. Το μέλλον όμως είναι πολλά υποσχόμενο. Σε μια μελέτη του 1990 o βιο-δημογράφος Jay Olshansky και οι συνάδελφοί του, υπολόγισαν ότι ακόμη και αν μειωθεί στο μηδέν ο κίνδυνος θανάτων από καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο υπολογιζόμενος μέσος όρος ζωής θα αυξηθεί μόνο κατά 2,7 χρόνια.
Εάν εξαλειφθεί ο κίνδυνος θανάτου από καρδιακές παθήσεις και σακχαρώδη διαβήτη, τότε η ανθρώπινη διάρκεια ζωής θα αυξηθεί κατά 14 ακόμη χρόνια όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές.
Επανειλημμένα πειράματα έχουν δείξει ότι τρωκτικά τα οποία ταΐστηκαν με 40% λιγότερες θερμίδες έζησαν για 40% μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Για λόγους που παραμένουν αδιευκρίνιστοι, αυτή η αγωγή “θερμιδικού περιορισμού” αναβάλει επίσης την εκδήλωση πολλών εκφυλιστικών ασθενειών που συνήθως σχετίζονται με τα γηρατειά.
Εάν οι επιδράσεις αυτές μπορούν να αναπαραχθούν και στα ανθρώπινα μέτρα και σταθμά, ένας μέσος άνθρωπος θα μπορούσε να ζήσει μέχρι την ηλικία των 112 χρόνων και το ανώτερο όριο ηλικίας θα μπορούσε να παραταθεί στα 140 χρόνια, λέει ο Richard Miller ένας παθολόγος ο οποίος ασχολείται με έρευνες που αφορούν τη γήρανση.

Ηθική αναγκαιότητα


Επιπλέον, αν τα πειράματα με τα τρωκτικά μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστοι οδηγοί, οι ηλικιωμένοι του μέλλοντος θα είναι σε καλύτερη φόρμα, όπως σχολιάζει ο Miller, με τον μέσο 90χρονο να μοιάζει με τον σημερινό 50χρονο πνευματικά και σωματικά. Για τους λόγους αυτούς ο Miller πιστεύει ότι η έρευνα γύρω από τα γηρατειά θα μπορούσε να έχει έναν ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βελτίωση της δημόσιας υγείας, από την προσπάθεια να θεραπεύσουμε τις διάφορες ασθένειες ξεχωριστά.
Αν ενδιαφερόμαστε πραγματικά να εξασφαλίσουμε ένα υγιές αυξανόμενο όριο ζωής, η έρευνα για τα γηρατειά είναι πιο πιθανόν να μας οδηγήσει εκεί με έναν πιο γρήγορο και πιο αποδοτικό σε κόστος τρόπο, από την άσκοπη προσπάθεια της καταπολέμησης μιας ασθένειας τη φορά.
Αν η παράταση της ανθρώπινης ζωής παρατείνει και την ανθρώπινη υγεία, όπως υποδεικνύουν οι μελέτες σε ζώα, τότε ενισχύεται η άποψη ότι η έρευνα κατά των γηρατειών αποτελεί πλέον ηθική αναγκαιότητα.
Αλλά ακόμα και αν η ανθρωπότητα αποφασίσει να δώσει “πράσινο φως” στην έρευνα κατά των γηρατειών, μέσα όμως σε ηθικά αποδεκτά πλαίσια, παραμένουν και άλλα ακανθώδη ηθικά ζητήματα όπως λένε οι ειδικοί.
Το πρώτιστο ανάμεσα σ'Α αυτά είναι το πρόβλημα της κοινωνικής αδικίας.

Ποιοι θα έχουν πρόσβαση;


Οι περισσότεροι επιστήμονες και ethicicts συμφωνούν ότι η τεχνολογία επέκτασης της ζωής θα είναι μια μάλλον ακριβή υπόθεση, τουλάχιστον τον πρώτο καιρό της εφαρμογής της, έτσι ώστε ένας μόνο μικρός αριθμός εύπορων ανθρώπων θα έχει τη δυνατότητα να την προσεγγίσει. Οι ήδη υπάρχουσες κοινωνικές ανισότητες ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς θα γίνουν ακόμα πιο έντονες.
Οι λίγοι τυχεροί που θα μπορούν να πληρώσουν την θεραπεία για τη μακροζωΐα, όχι μόνο θα έχουν σημαντική παράταση της ζωής τους, αλλά και περισσότερες ευκαιρίες για να συσσωρεύσουν πλούτο ή πολιτική δύναμη με σκοπό να πάρουν στα χέρια τους τον έλεγχο οικονομικών ή ακόμη και πολιτιστικών ιδρυμάτων όπως διατείνονται οι κριτικοί.
Παρόλα αυτά ο Harris επισημαίνει ότι ο μοντέρνος κόσμος ήδη βρίθει από παρόμοιες αδικίες. Ο μέσος προσδοκώμενος όρος ζωής των ανθρώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, για παράδειγμα είναι 78 περίπου χρόνια, ενώ στη Botswana η οποία έχει από τα πιο υψηλά επίπεδα μόλυνσης από τον ιό HIV στην Αφρική, είναι μόλις 34 χρόνια.
Στην Αιθιοπία όπου η μόλυνση από τον ιό HIV είναι πολύ λιγότερο διαδεδομένη, ο μέσος όρος ζωής είναι 49 χρόνια.
Τα ανεπτυγμένα κράτη έχουν επίσης πρόσβαση σε φάρμακα και σε διαδικασίες που σώζουν ζωές, όπως είναι οι μεταμοσχεύσεις οργάνων, τα οποία είναι πέρα από τις δυνατότητες των φτωχών κρατών.
Οι Αμερικανοί όμως δεν θεωρούν τους εαυτούς τους “κακούς” επειδή έχουν πρόσβαση σε πράγματα όπως είναι οι μεταμοσχεύσεις νεφρών, ενώ άνθρωποι σε άλλες χώρες δεν έχουν την πολυτέλεια αυτή.
Με τον ίδιο τρόπο, υπογραμμίζει ο Harris, το γεγονός ότι μόνον οι πλούσιοι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογίες επέκτασης του ορίου ζωής, δεν αποτελεί έναν αρκετά καλό λόγο για να καταδικάσουμε το όλο εγχείρημα.
Το σίγουρο είναι ότι το να αρνηθούμε τη θεραπεία σε μια ομάδα ανθρώπων, δεν θα σώσει κάποια άλλη. Επιπλέον οι νέες τεχνολογίες συχνά στο ξεκίνημά τους είναι ιδιαίτερα ακριβές, αλλά με τον καιρό πέφτει το κόστος τους και γίνονται προσιτές και ευρέως διαθέσιμες.
Η αδικία μπορεί να είναι δικαιολογημένη βραχυπρόθεσμα επειδή είναι ο μόνος τρόπος να μεταβούμε σε μια θέση όπου θα μπορεί να αποδοθεί μεγαλύτερη δικαιοσύνη.

Αιώνες μαρτυρίου


Ένα άλλο θέμα το οποίο θα έπρεπε να ληφθεί σοβαρά υπ'Α όψιν, είναι αυτό των επιδράσεων της πολυπόθητης μακροζωΐας μας σε κάποιες από τις ηθικές μας αξίες, όπως υπογραμμίζουν οι Ηθικολόγοι. Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής για παράδειγμα, το δικαίωμα στη ζωή θεωρείται ένα αγαθό στο οποίο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα και για το λόγο αυτό τόσο η αυτοκτονία όσο και η ευθανασία, θεωρούνται πολιτιστικά και κοινωνικά απαράδεκτες.
Σε έναν κόσμο όμως στον οποίο η ανθρώπινη ζωή θα μετριέται όχι πια σε χρόνια αλλά σε αιώνες ή και σε χιλιετηρίδες οι αξίες αυτές ίσως θα πρέπει να επανεξεταστούν και να αναθεωρηθούν.
Ο λόγος είναι απλός: Η αθανασία δεν συνεπάγεται την αορατότητα. Οι διάφορες ασθένειες και οι πόλεμοι θα εξακολουθούν να σκοτώνουν, τα εγκεφαλικά θα συνεχίζουν να χτυπούν και η κατάθλιψη θα συνεχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία της υπονομεύοντας τις χαρές της ζωής.
Το ερώτημα πότε (αν αυτό είναι ποτέ επιτρεπτό) είναι η κατάλληλη στιγμή για να θέσει κανείς τέρμα στη ζωή του, ή να αναθέσει σε κάποιον να το κάνει γι'Α αυτόν (ευθανασία), είναι ένα θέμα που έχει ξεσηκώσει μια θύελλα σφοδρών αντιπαραθέσεων.
Μια απάντηση στο ερώτημα αυτό θα ήταν ακόμη πιο ουσιώδης, υπό το σκεπτικό ότι λέγοντας σε κάποιον ότι πρέπει να συνεχίσει να ζει, θα ήταν σαν να τον καταδικάζαμε όχι απλά σε χρόνια αλλά σε δεκαετίες ή αιώνες ατελείωτου μαρτυρίου.

Γενετικό ξεκαθάρισμα


Ο Πλανήτης μας μπορεί να συντηρήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό ανθρώπων. Εάν όλοι ζούσαν περισσότερο, θα έπρεπε οι γενιές να ανανεώνονταν με πολύ βραδύτερους ρυθμούς, για να αποφευχθεί ο υπερπληθυσμός και το αδιαχώρητο. “Για να εξασφαλιστεί μια πλούσια γενετική ανακύκλωση”, σημειώνει ο Harris ίσως η κοινωνία θα έπρεπε να καταφύγει σε κάποιου είδους “γενετική εκκαθάριση” την οποία θα ήταν πολύ δύσκολο να δικαιολογήσει στη συνέχεια”.
Αυτή η διαδικασία θα συνεπαγόταν τη συλλογική συναίνεση των ανθρώπων, σχετικά με το ποιο θα ήταν το λογικό όριο ζωής μιας γενιάς.
“Τέτοιες ενέργειες θα απαιτούσαν ριζικές αλλαγές της στάσης μας απέναντι σε ζητήματα όπως αυτό της ευθανασίας και της αυτοκτονίας”, υπογραμμίζει ο Harris.
Ή θα έπρεπε να σταματήσουμε να πιστεύουμε ότι το να σωθεί μια ζωή είναι τόσο σημαντικό, ή θα έπρεπε να συνειδητοποιήσουμε ότι ίσως δεν είναι και τόσο κακό να προκαλεί κανείς εσκεμμένα το θάνατό του, από κάποιο σημείο και μετά.
“Έχουμε ανατραφεί με ένα πολύ συγκεκριμένο μοτίβο προσδοκιών όσον αφορά τη ζωή και το θάνατο και αν αυτές αλλάξουν τότε θα πρέπει να ακολουθήσει μια ευρύτερη αλυσιδωτή αλλαγή σε πολλά ζητήματα”, καταλήγει ο Harris.

http://news.pathfinder.gr/periscopio/immortality-ethical.html

Αυτά είναι σχετικά με το θέμα γιατί ορίζουν τον άνθρωπο να παίρνει τα σκήπτρα από τη Γαία και να ελέγχει τη ζωή μέσω τεχνολογίας εκ μέρους της Γαίας
 
Last edited:


Loukia

Well-Known Member
19 Ιουνίου 2008
1.462
14
49
Θεσσαλονίκη
marthathesharpei.blogspot.com
Ας μου πει κάποιος ότι μου κάνετε πλάκα που συνεχίζεται αυτή η "συζήτηση". :paja1: :maria:

Έχω κι εγώ τους προβληματισμούς μου.
Έχω να πάω σε ένα γάμο και δεν είμαι σίγουρη για το τί θα πρέπει να φορέσω για να ταιριάζω με το συνοδό μου.
Σκεφτόμουνα να ντυθούμε συμπληρωματικά, εσείς τί λέτε; Μήπως είναι πολύ επιτηδευμένο;
 




TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
“Όταν σώζεις μια ανθρώπινη ζωή, ουσιαστικά αναβάλλεις το θάνατο για κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον” τονίζει ο Harris. “Έτσι είμαστε δεσμευμένοι να παρατείνουμε τη ζωή επ'Α αόριστον αν είναι δυνατόν, για τους ίδιους λόγους που δεσμευόμαστε να σώζουμε ζωές”.
 


TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
E όχι και αφορισμούς... Είπα απλά τη γνώμη μου και προσπάθησα να το κάνω... ε... χαριτωμένα!
:):) Έπρεπε να μου το Πεις από τ' άλλο μου τ' αυτί, γιατί έτσι με κουφαίνεις (η ένταση της αντίθεσης απευαισθητοποιεί τον δέκτη)
 


harryf3

Well-Known Member
27 Απριλίου 2009
7.818
76
Ξάνθη
........(η ένταση της αντίθεσης απευαισθητοποιεί τον δέκτη)
Τωρα αυτό το καταλαβε η τριτοδεσμιτισσα?
Εγω μηχανικος ειμαι και ζοριστηκα.

Παναγιωτη, με τη φιλοσοφια ασχολεισαι από χόμπυ?
Επισης, εδώ και καιρο ηθελα να σε ρωτησω για το αυτοκίνητο στο avatar.

Αρης
 


TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
Ουσιαστικά είναι Μόνο Εντροπία.

Με την φιλοσοφία ασχολούμαι νομίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να σκέπτεται (1 έτους περίπου) Κάθε απορία είναι ένα φιλοσοφικό επιστημονικό ταυτόχρονα ερώτημα. Εξαρτάται μόνο από "πόσο βαθιά είναι η φωλιά του λαγού"

Για το αυτοκίνητο ευχαριστώ που ενδιαφέρεστε, είναι σε καλή κατάσταση, με εγγύηση εργοστασίου και αντιπροσωπεύει ό,τι πιό ποιοτικό με φιλοσοφία σχεδιασμού Υπεροπτική. Στέκει και με περιμένει σε ένα Πριβέ υπόγειο θωρακισμένο Πάρκιν στην Ελβετία... αν προκύψει ανάγκη!

Παρακαλώ ρωτήστε ελεύθερα
 




despina

Well-Known Member
8 Δεκεμβρίου 2008
1.198
1
Συγγνώμη αλλά είναι η πίστη ενός πιστού στην αιώνια Ζωή και το μέγα έλεος...

Τα σώματά μας δε τα καίμε τα θάβουμε ώστε από το ίχνος που μένει να αναστηθούν.
Τον Τουταγχαμόν μπορούμε να αναστήσουμε από το DNA του. Γι αυτό και ταριχεύοντο.
ε να δω κ τον Τουτ να πινει καφεδακι με την Κλεοπατρα στα σταρμπακς κ τι στον κοσμο!:eek:

δεν κανουν κ κατι για τον michael jackson γιατι μας στοιχισε!:D
 


DjSoukis

Banned
Banned
8 Ιουνίου 2006
1.998
744
ΑΓΓΙΞΕ ΤΗΝ ΓΑΙΑ

ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΝΙΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ

ΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ

ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΟΥ ΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙ

ΤΑ ΔΑΣΗ ΝΑ ΦΤΕΡΟΥΓΙΖΟΥΝ

ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΟΥΣ ΝΑ ΔΟΝΟΥΝΤΑΙ

ΤΑ ΖΩΑ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ,

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

ΚΑΙ ΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΥΠΕΡΦΩΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ,

ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ,

ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΕΙΣ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ,

ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΦΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΑΣΤΡΟΦΩΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ,

ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΝΑΙΟΝ, ΤΟ ΥΠΕΡΕΝΔΟΞΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΣΤΟΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ,

ΕΙΣ ΤΟ ΑΓΝΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ,

ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΝ ΕΝΤΟΣ ΣΟΥ.

Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ, ΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΤΟΝ.

Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, Η ΕΛΛΑΣ, ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΑΕΝΑΩΣ ΕΙΣ ΠΑΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.


...ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ...

ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ.

ΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΑΣ, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.

ΕΙΜΕΘΑ ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΣΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

ΕΙΜΕΘΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

ΕΙΜΕΘΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΕΝΗΛΙΚΙΩΝΕΤΑΙ.

ΕΙΜΕΘΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟΙ.

ΕΙΜΕΘΑ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΙ.

ΕΙΜΕΘΑ ΑΘΑΝΑΤΟΙ.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΕΜΑΣ...ΓΑΜ@%$%ΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!!
 


kango1

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2007
11.313
16
ATHENS
djdoctor αχαχαχααχαχαχαχαχα οτι και να πω ειναι λιγο...
ρισπεκτ!!!:D:D:D
 


galazio

Well-Known Member
15 Ιανουαρίου 2008
3.733
7
χαχαοχοαοχοαοχοαοχοαοχοαοχοαοχοαοχοαοαχαχαχαχαααααααααααααα
:maria::D:maria::D
 


harryf3

Well-Known Member
27 Απριλίου 2009
7.818
76
Ξάνθη
doctor Θανάση, με ολο τον σεβασμο που σου εχω......









Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ
με άκουσε η μιση Ξάνθη να κλαίω και να χτυπιεμαι!!!
 


TruthHunter

Well-Known Member
8 Φεβρουαρίου 2009
200
3
Κύριε Θανάση, αφού διάβασα τον μύνημά σας πολλές φορές, νομίζω ότι είστε ένας Βαθιά Θρησκευόμενος, Φυσιολάτρης και ρομαντικός ποιητής!! Το μύνημά σας μου υπενθυμίζει την αξία του εσωτερισμού και ότι η Πηγή της έκστασης της ζωής βρίσκεται εντός ημών.

Καλή σας μέρα
 
Last edited:


Gizmo

Well-Known Member
11 Φεβρουαρίου 2009
563
1
Ηρακλειο Κρητης
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΕΜΑΣ...ΓΑΜ@%$%ΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!!
DjDoctor συνφωνα με τους κανονες του φορουμ απαγορευονται τα κεφαλαια , παρακαλω την αμεση διαγραφη του και εαν ειναι δυνατο την απελαση του απο την χωρα...

Ευχαριστω.....

(ενας λαγος λιγοτερος , με την καλη εννοια):D:D:D:D
 


Status
Κλειδωμένο θέμα