Αν ανηκει καποιος σε συλλογο δασκαλων, καθηγητων, γονεων, μαθητων, φοιτητων ή δημοτων ας κανει εισηγηση για ημεριδα ή για το προγραμα υιοθεσιας του sapt που βρισκεται εδω:
Πρόγραμμα Ειδικών Υιοθεσιών
Από τον Νοέμβριο 2008 μέχρι τον Οκτώβριο 2010, στο πρόγραμμα Ειδικών Υιοθεσιών (με επιπλέον παροχές και υποστήριξη) εντάσσονται α) υιοθεσίες σκύλων από άτομα ή φορείς που στεγάζουν ή φροντίζουν καθημερινά άτομα με αναπηρίες β) υιοθεσίες ανάπηρων -από κακοποίηση ή από τροχαίο ατύχημα- σκύλων και γ) υιοθεσίες σκύλων (ανάπηρων ή μη) από σχολεία.
Η SAPT Hellas απευθύνει έκκληση λοιπόν στους αρμοδίους κοινωνικών ή εκπαιδευτικών φορέων αλλά και στους γονείς ή κηδεμόνες παιδιών ή ενηλίκων με αναπηρίες (κινητικές ή νοητικές) να υιοθετήσουν έναν αδέσποτο σκύλο και εμείς να υποστηρίξουμε την υιοθεσία αυτή με όλες τις γνώσεις και δυνάμεις μας, πέραν των παραπάνω παροχών. Σκεφτείτε απλά ότι αν κάθε ένα από τα ιδρύματα της χώρας μας αποφάσιζε να υιοθετήσει έναν αδέσποτο σκύλο τότε, και πολλοί αδέσποτοι σκύλοι θα σώζονταν από τις απαίσιες συνθήκες του δρόμου, αλλά και οι τρόφιμοι του εκάστοτε ιδρύματος θα απεκόμιζαν τεράστια οφέλη από την καθημερινή - και όχι περιστασιακή - συντροφιά και φροντίδα του. Την ίδια έκκληση όμως απευθύνουμε και σε οικογένειες που φροντίζουν άτομα (παιδιά ή ενήλικες) με αναπηρίες (κινητικές ή νοητικές), ηλικιωμένους που πάσχουν από νόσους όπως Αλτσχάιμερ ή Πάρκινσον, πρώην τοξικομανείς ή πρώην φυλακισμένους σε διαδικασία επανένταξης.
Όσον αφορά κακοποιημένους ή ανάπηρους από τροχαίο σκύλους, είμαστε σίγουροι ότι γνωρίζετε ότι ο αριθμός τους αυξάνεται καθημερινά. Χρειάζονται την βοήθειά μας για να ζήσουν με αξιοπρέπεια.
Τέλος, προκειμένου για υιοθεσίες ανάπηρων ή μη σκύλων από σχολεία, μία τέτοια "κίνηση", με την υποστήριξή μας, θα αποτελούσε καθημερινό δίδαγμα ηθικής, πολιτισμού και υπευθυνότητας προς τα παιδιά της χώρας μας, ένα δίδαγμα που οφείλουμε να δίνουμε στα παιδιά, για να αλλάξει επιτέλους -μακροπρόθεσμα τουλάχιστον- η νοοτροπία των προηγούμενων γενεών με τα τόσα λάθη τους.
και ας μας πει την πρωτη αντιδραση να δουμε αν ειναι εφικτο ή το πρακτικο μερος ειναι δυσκολο.