Λοιπόν ξανά τρίτο θέμα!
Αν έχετε άποψη και θέλετε γράψτε ή έστω πείτε ''α'', ''τίποτα από τα δυο'' κτλ .........το κανα όσο πιο εύκολο γίνεται για να πάρω καμιά απάντηση .......
1 Ζηλεύει και γαβγίζει όταν δει φιλιά και αγκαλιές, πως το προσεγγίζουμε?
α. τον διατάζουμε να καθίσει κάπου μακριά
β .τον παίζουμε με λιχουδιές, παιχνίδι ώστε να καταλάβει ότι δεν έχει να ζηλέψει κάτι
2 Είναι κυριαρχικός, μπαίνει κάποιος στο σπίτι και γαβγίζει, τι κάνουμε?
α. Του λέμε να καθίσει γιατί είμαστε οι αρχηγοί και πρέπει να μας ακούσει
β. Λέμε στο άτομο που θα μπει να του δώσει κάποια λιχουδιά , να του δείξει δηλαδή φιλικότητα...να το συνδυάσει ως καλό δηλαδή
3 Έρχεται η ώρα για μπάνιο, ψάξιμο αυτιών ή το οτιδήποτε ''κακό'', τι κάνουμε?
α. Του λέμε έλα , κάτσε κτλ γιατί υποτίθεται ότι είμαστε αρχηγοί και πρέπει να μας ακούει πάντα..
β. Όχι δεν χρησιμοποιούμε εντολές γιατί θα συνδέσει το έλα κάτσε με κακές καταστάσεις
4 Τον τσακώνουμε στον καναπέ, του λέμε να κατέβει και το κάνει ή κατεβαίνει και από μόνος του γιατί ξέρει ότι έχει κάνει βλακεία , μετά τι κάνουμε?
α. Τον μαλώνουμε γιατί ανέβηκε στον καναπέ ενώ ξέρει ότι 'απαγορεύεται'
β. Αδιαφορούμε γιατί εν τέλει κατέβηκε υπάκουσε κατά μια έννοια..
5 Αν έρθει για χάδια και παιχνίδι
α .Τον αγνοούμε πάντα γιατί είμαστε οι αρχηγοί και χαϊδεύουμε όποτε θέλουμε εμείς
β .Του λέμε να καθίσει πχ και τον χαϊδεύουμε
6 Θέλουμε εμείς να τον χαϊδέψουμε
α. Το καταπιέζουμε , για να μην επιβραβεύεται κάνοντας τίποτα...
β. Τον χαϊδεύουμε δεν υπάρχει πρόβλημα
7 Γρυλίζει ή πάει να γρυλίσει...
α. Δοκιμάζουμε τα όρια του και αν γρυλίσει τον μαλώνουμε, δεν τον φοβόμαστε δηλαδή
β. Τον παίρνουμε με το καλό , αποφεύγουμε να γρυλίζει με το να του δείξουμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος/ λόγος να γρυλίζει......
8 Αν ένα σκυλί δαγκώσει γιατί το φέραμε στα όρια του, του είναι πιο εύκολο να το ξανακάνει χωρίς να υπερβούμε αυτά τα όρια
α. ναι
β. όχι
9 Κατά πόσο οι λάθος συμπεριφορές των άλλων επηρεάζουν την δική μας αρχηγία για το σκυλί?
α .Καθόλου , λίγο
β. Πολύ
10 Οι εντολές έχουν την εξής σειρά, για μένα τουλάχιστον
1 Δείχνω την λιχουδιά και του ζητώ το χ
2 Του ζητώ το χ, δίνοντας κάποιες φορές λιχουδιά που έχω κρυμμένη
3 Κόβω την λιχουδιά
Αν ζητήσουμε να καθίσει για παράδειγμα σε καταστάσεις με ερεθίσματα και δεν ακούει, τι κάνουμε ?
α. Ξεκινάμε από το 1 σε νέες καταστάσεις, σαν να λέμε εκμάθηση εντολών σε νέες καταστάσεις
β. Γυρίζουμε πάλι σε καταστάσεις χωρίς ερεθίσματα δίνοντας που και που λιχουδιές...και μετά στις νέες, πριν κόψουμε την λιχουδιά από τις καταστάσεις χωρίς ερεθίσματα, ταυτόχρονα σαν να λέμε..
11 Θα ταν καλό αντί για κάθισε και μείνε να βρούμε μια άλλη λέξη και να του μάθουμε από την αρχή ότι η τάδε λέξη σημαίνει κάθισε και μείνε εκεί μέχρι να σου πω να σηκωθείς ?
α.Ναι
β.Όχι
Αν έχετε άποψη και θέλετε γράψτε ή έστω πείτε ''α'', ''τίποτα από τα δυο'' κτλ .........το κανα όσο πιο εύκολο γίνεται για να πάρω καμιά απάντηση .......
1 Ζηλεύει και γαβγίζει όταν δει φιλιά και αγκαλιές, πως το προσεγγίζουμε?
α. τον διατάζουμε να καθίσει κάπου μακριά
β .τον παίζουμε με λιχουδιές, παιχνίδι ώστε να καταλάβει ότι δεν έχει να ζηλέψει κάτι
2 Είναι κυριαρχικός, μπαίνει κάποιος στο σπίτι και γαβγίζει, τι κάνουμε?
α. Του λέμε να καθίσει γιατί είμαστε οι αρχηγοί και πρέπει να μας ακούσει
β. Λέμε στο άτομο που θα μπει να του δώσει κάποια λιχουδιά , να του δείξει δηλαδή φιλικότητα...να το συνδυάσει ως καλό δηλαδή
3 Έρχεται η ώρα για μπάνιο, ψάξιμο αυτιών ή το οτιδήποτε ''κακό'', τι κάνουμε?
α. Του λέμε έλα , κάτσε κτλ γιατί υποτίθεται ότι είμαστε αρχηγοί και πρέπει να μας ακούει πάντα..
β. Όχι δεν χρησιμοποιούμε εντολές γιατί θα συνδέσει το έλα κάτσε με κακές καταστάσεις
4 Τον τσακώνουμε στον καναπέ, του λέμε να κατέβει και το κάνει ή κατεβαίνει και από μόνος του γιατί ξέρει ότι έχει κάνει βλακεία , μετά τι κάνουμε?
α. Τον μαλώνουμε γιατί ανέβηκε στον καναπέ ενώ ξέρει ότι 'απαγορεύεται'
β. Αδιαφορούμε γιατί εν τέλει κατέβηκε υπάκουσε κατά μια έννοια..
5 Αν έρθει για χάδια και παιχνίδι
α .Τον αγνοούμε πάντα γιατί είμαστε οι αρχηγοί και χαϊδεύουμε όποτε θέλουμε εμείς
β .Του λέμε να καθίσει πχ και τον χαϊδεύουμε
6 Θέλουμε εμείς να τον χαϊδέψουμε
α. Το καταπιέζουμε , για να μην επιβραβεύεται κάνοντας τίποτα...
β. Τον χαϊδεύουμε δεν υπάρχει πρόβλημα
7 Γρυλίζει ή πάει να γρυλίσει...
α. Δοκιμάζουμε τα όρια του και αν γρυλίσει τον μαλώνουμε, δεν τον φοβόμαστε δηλαδή
β. Τον παίρνουμε με το καλό , αποφεύγουμε να γρυλίζει με το να του δείξουμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος/ λόγος να γρυλίζει......
8 Αν ένα σκυλί δαγκώσει γιατί το φέραμε στα όρια του, του είναι πιο εύκολο να το ξανακάνει χωρίς να υπερβούμε αυτά τα όρια
α. ναι
β. όχι
9 Κατά πόσο οι λάθος συμπεριφορές των άλλων επηρεάζουν την δική μας αρχηγία για το σκυλί?
α .Καθόλου , λίγο
β. Πολύ
10 Οι εντολές έχουν την εξής σειρά, για μένα τουλάχιστον
1 Δείχνω την λιχουδιά και του ζητώ το χ
2 Του ζητώ το χ, δίνοντας κάποιες φορές λιχουδιά που έχω κρυμμένη
3 Κόβω την λιχουδιά
Αν ζητήσουμε να καθίσει για παράδειγμα σε καταστάσεις με ερεθίσματα και δεν ακούει, τι κάνουμε ?
α. Ξεκινάμε από το 1 σε νέες καταστάσεις, σαν να λέμε εκμάθηση εντολών σε νέες καταστάσεις
β. Γυρίζουμε πάλι σε καταστάσεις χωρίς ερεθίσματα δίνοντας που και που λιχουδιές...και μετά στις νέες, πριν κόψουμε την λιχουδιά από τις καταστάσεις χωρίς ερεθίσματα, ταυτόχρονα σαν να λέμε..
11 Θα ταν καλό αντί για κάθισε και μείνε να βρούμε μια άλλη λέξη και να του μάθουμε από την αρχή ότι η τάδε λέξη σημαίνει κάθισε και μείνε εκεί μέχρι να σου πω να σηκωθείς ?
α.Ναι
β.Όχι