Crate σε χώρο 30τ.μ?

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0
Γεια σε όλους, πέρασα Πάσχα με την οικογένεια μου στο "σπίτι τους" εγώ είμαι φοιτητής και ζω σε ένα σπίτι 30 τ.μ. Όταν γυρίσαμε δηλαδή προχθές τον άφησα μόνο του (κουτάβι 5 μηνών) για μισή ώρα και κατούρησε και έκανε αρκετές ζημιές. Το κατούρημα και την ανάγκη του έιχε μάθει να τα κάνει πάντα έξω ζημιές είχαμε πάντα αλλά είχαν μειωθεί λίγο πριν το Πάσχα ενώ στο σπίτι των γονιών δεν έκανε ούτε μία, τέλεια προσαρμογή σε εκείνο το περιβάλλον. Το θέμα είναι ότι δεν τον άφηνα πολύ μόνο του εκεί και όταν το έκανα ήταν στο δωμάτιο μου που για το δικό μου μυαλό λειτούργησε σαν crate. Το Σεπτέμβριο θα πάω να μείνω στις εστίες 25 τ.μ. Είναι άραγε το crate χρήσιμο σε τέτοιο χώρο? Το crate που πρέπει να πάρω θα είναι για σκύλο 50kg εφόσον 40-50 θα είναι όταν μεγαλώσει όπως όλα δείχνουν.

Ευχαριστώ

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.826
20.166
Το crate είναι χρήσιμο για όλους τους χώρους.
Και ναι, θα πρέπει να είναι, για το τελικό του μέγεθος.
Πως ξέρεις, ότι θα φτάσει τόσα κιλά που λες;

vas

Well-Known Member
16 Μαϊου 2009
2.731
1.070
Eπιτρέπεται να μείνει ο σκύλος στην εστία της σχολής σου; ή δεν κατάλαβα κάτι καλά;

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0
Eπιτρέπεται να μείνει ο σκύλος στην εστία της σχολής σου; ή δεν κατάλαβα κάτι καλά;
Μπάχαλο είμαστε εδώ.. Σε κάθε δωμάτιο και ένας σκύλος. Δεν έχει πρόβλημα..

zabrielza

Well-Known Member
3 Απριλίου 2013
99
0
Το crate είναι χρήσιμο για όλους τους χώρους.
Και ναι, θα πρέπει να είναι, για το τελικό του μέγεθος.
Πως ξέρεις, ότι θα φτάσει τόσα κιλά που λες;
Υπολογίζω από λεγόμενα κτηνιάτρων και από το πόσα κιλά είναι και από τι ράτσα είναι οι γονείς. Όταν όμως το crate είναι τόσο μεγάλο πως θα χωράει.? Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω να αισθανθεί το σπίτι σαν ctrate και να μην κάνει ζημιές και το έξω και τη βόλτα να το δει ως κάτι άλλο? Τώρα είναι καλό να τον αφήσω μόνο του λόγω σχολής? Ή μήπως πάλι σιγά σιγά?

silent