Φύλαξη χώρου ή σωματοφυλακή?

Torres

Active Member
1 Απριλίου 2009
25
0
Εγώ που είμαι λίγο άσχετος θα ήθελα να ρωτήσω το εξής..
Εχω ένα κουτάβι cane corso 3 μηνών το οποίο το αγόρασα για διάφορους λόγους μέσα στους οποίους είναι και η φύλαξη. Πως φαντάζομαι εγώ τη φύλαξη.... μένω σε μια μονοκατοικία απομονωμενη στους πρόποδες της Πεντέλης και τον σκύλο τον έχω μάθει να είναι μέσα στο σπίτι ,θα ήθελα λοιπόν στο μέλλον όταν μεγαλώσει και θα έρθει ο καιρός της εκπαίδευσης για φύλαξη να με προστατεύει (προειδοποιήσει σε μια ύποπτη κίνηση την ώρα που κοιμάμαι) ληστείας μέσα στο σπίτι .... Τι εκπαίδευση πρέπει να κάνω στο σκύλο μου σωματοφυλακής ή φύλαξης χώρου ? τι διαφορά έχει η μια εκπαίδευση από την άλλη ? μήπως πρέπει να του κάνω και τις δύο?
:rolleyes:

LUNA07

Well-Known Member
3 Οκτωβρίου 2007
1.657
3
46
thessaloniki
μια που απαντηθηκαν οοοολα τα υπολοιπα ερωτηματα στα υπολοιπα topic περι εκπαιδευσεων,σωματοφυλακων και δεν συμαζευτεται ανοιξες κι εσυ νεο θεμα να ρωτησεις:D

Torres

Active Member
1 Απριλίου 2009
25
0
Εγώ σε άλλο topic έκανα την ερώτηση άλλά μάλλον κάποιος υπεύθυνος την έκανε νέο θέμα:)

ΜΑΚΗΣ

Well-Known Member
6 Ιουλίου 2006
4.160
2
ΠΟΛΥ χοντρικα (δεν ΓΙΝΕΤΕ να γραφουμε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια :(:(:(:(:(:(:()

Φυλακας = αξιολογει τον κίνδυνο ενεργεί μόνος του φυλάσοντας χώρο

σωματοφύλακας = συνοδευει ανθρωπο και εκτελει εντολές + προστατευει ανθρωπο

kango1

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2007
11.313
16
ATHENS
Eνστικτωδώς δεν το έχουν όλα τα σκυλιά πάνω κάτω αυτό.., όλα δεν "προστατεύουν" τον χώρο τους..

(προειδοποιήσει σε μια ύποπτη κίνηση την ώρα που κοιμάμαι) ληστείας μέσα στο σπίτι ...
Nαι βρε ανθρωπε τόσα θέματα έχουν ανοιχτεί..:cool::D

Torres

Active Member
1 Απριλίου 2009
25
0
ΠΟΛΥ χοντρικα (δεν ΓΙΝΕΤΕ να γραφουμε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια :(:(:(:(:(:(:()

Φυλακας = αξιολογει τον κίνδυνο ενεργεί μόνος του φυλάσοντας χώρο

σωματοφύλακας = συνοδευει ανθρωπο και εκτελει εντολές + προστατευει ανθρωπο