Υβριδικές Φυλές, Μέρος γου: Cavapoo

Sara

Well-Known Member
27 Δεκεμβρίου 2008
7.750
1.514
Illinois, USA
ήγουν Cavalier King Charles Spaniel πηδάει Poodle και μετάααααααα....

Μετά έχουμε το Cavapoo που παρουσιάζεται στις παρακάτω φωτογραφίες. Και φυσικά η περιγραφή του κλπ. παρουσιάζεται εδώ: http://greatbreeds.com/articles/cavapoo.html

Αυτό που με μπερδεύει εμένα πάντως είναι εκεί που λέει ότι "the appearance of the breed may vary" διότι, ΟΚ, είμαι σχετικά άσχετη από τέτοια, αλλά πώς είναι δυνατόν να αναγνωρίζουμε μια φυλή άμα δεν έχει στάνταρ μορφολογία?

Last edited:

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Αυτό που με μπερδεύει εμένα πάντως είναι εκεί που λέει ότι "the appearance of the breed may vary" διότι, ΟΚ, είμαι σχετικά άσχετη από τέτοια, αλλά πώς είναι δυνατόν να αναγνωρίζουμε μια φυλή άμα δεν έχει στάνταρ μορφολογία?
Γιατί σε μπερδεύει;
Ξεκάθαρα λένε: "The appearance of this breed may vary since its parents are two separate pure breeds"
Δεν χρησιμοποιούν cavapoo x cavapoo στο ζευγάρωμα αλλά Καβαλιέ x Κανίς! Δηλαδή δεν προσπαθούν να δημιουργήσουν και να σταθεροποιήσουν μια φυλή μέσω επιλεκτικών ζευγαρωμάτων, απλά να δημιουργούν ένα ημίαιμο από αυτούς τους γονείς!Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να έχει κάποια σταθερή μορφολογία!;)
Αλλά ποιός αναγνωρίζει την φυλή αυτή πέρα απόαυτούς τους ομίλους που αναγνωρίζουν όλα τα Hybrids...

giannis

Well-Known Member
1 Μαϊου 2009
81
0
επειδη και εγω ειμαι ασχετος,που αποσκοπουν αυτες οι ενεργειες;
να παραγουν ημιαιμα και να τα πουλανε.
ειδικα οταν υπαρχουν αφθονα που μπορει να βρει οποιος θελει και μαλιστα δωρεαν.

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Ναι υπάρχουν...αλλά τα λένε cavapoo, labradoodle, jackie-tsu και δεν ξέρω τι άλλο;;;;);););)
Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω...;););)

giannis

Well-Known Member
1 Μαϊου 2009
81
0