Τροφή για σκυλάκι 2 μηνών

Κυριακη

New Member
4 Νοεμβρίου 2013
4
0
Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούργια στην παρέα και θα ήθελα αν μπορούσατε να με βοηθήσετε σε κάτι...Εγώ δυστυχώς δεν έχω σκυλάκι:( (ακόμα), ελπίζω στο άμεσο μέλλον να αποκτήσω...Τέλος πάντων, επειδή είμαι παντελώς άσχετη...μια φίλη μου πρόσφατα αγόρασε σκυλάκι, πρόκειται για ημιαιμο ροτβαιλερ περίπου 2 μηνών. Τι θα μπορούσα να του αγοράσω κάτι σαν μικρο ''δωράκι'', τροφή ή κάτι τέτοιο. Αν ξέρει κάποιος ας μου συστήσει κάποιο e-shop ή τι μπορώ να αγοράσω σε σκυλάκι 2 μηνών!

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.801
20.122
Το καλύτερο δωράκι που μπορείς να κάνεις στην φίλη σου, είναι να την ενημερώσεις ότι δεν αγοράζουμε ποτέ, ημίαιμα σκυλάκια. Και πολλά άλλα ακόμη, για τα οποία πρέπει να ενημερωθείς κι εσύ, διαβάζοντάς τα στο φόρουμ.

Giannis_Rottie

Well-Known Member
2 Ιουλίου 2013
1.207
1.243
Brakhami,Athens,Greece
@Κυριακη αν θες να κανεις ενα δωρακι...περα απο τις συμβουλες που σου δωσε η mareco..μπορεις να παρεις δωρο στην φιλη σου μια ταυτοτητα με το ονομα του σκυλου και ενα τηλ.επικοινωνιας. Ειναι ενα δωρο πιο χρησιμο απο καθε ειδους τροφη...και η τιμη κυμαινεται απο 7ευρω εως και 20ευρω αναλογα το υλικο,το σχημα(κοκκαλο,οβαλ,καρδια κτλπ) και την γραμματοσειρα χαραξης! Οποιοδηποτε pet-shop και αν επισκεφτεις μπορεις να το φτιαξεις το παραπανω!

Κυριακη

New Member
4 Νοεμβρίου 2013
4
0
Το καλύτερο δωράκι που μπορείς να κάνεις στην φίλη σου, είναι να την ενημερώσεις ότι δεν αγοράζουμε ποτέ, ημίαιμα σκυλάκια. Και πολλά άλλα ακόμη, για τα οποία πρέπει να ενημερωθείς κι εσύ, διαβάζοντάς τα στο φόρουμ.
Δεν το αγόρασε.. sorry λάθος δικό μου. Απέκτησε ήθελα να γράψω.

Κυριακη

New Member
4 Νοεμβρίου 2013
4
0