Πρόβλημα διατροφής, καλή και φθηνή!!!

Bonitakos

Member
26 Σεπτεμβρίου 2011
9
0
Κοζάνη
Παιδιά χρειάζομαι βοήθεια! Η Lucy μου ειναι μια πρωην αδεσποτη σκυλιτσα 10-12 κιλων ημιαιμο γκριφον τεριε 10 μηνων τωρα η οποία στην αρχη ετρωγε συνεχεια και τωρα δε τρωει καθολου ξυρα τροφή!! Είμαι φοιτητης οποτε καταλαβενετε οτι τα οικονομικα μου ειναι περιορισμενα! τισ παιρνω τη Purina Tonus και τη καταβροχθιζε, με ξυπναγε το πρωι για να φαει! Και πριν απο 4 μηνεσ περιποθ σταματησε να τρωει! εχασε περιπου 1,5 κιλα κατα την αναπτυξη ! καναμε μια αγωγη με κατι χαπακια και κοτοπουλο με ρυζι για 4 μερεσ! και μετα παλι τπτ! πλεον για να φαι τη τροφη τησ βαζω ειτε λιγο γιαουρτι ειτε λιγο γαλα ειτε λιγη κονσερβα και παλι αφηνει!!! ενο πειναει δε τρωει!!! Σκεφτομαι να αλαξω τροφη ωστε να τρωει μονο αφτη αλλα τα οικονομικα μου δεν ειναι καλα!! δε θελω να ξεφυγω πανω το πολυ, ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ απο 45-50 ευρω το 15-κιλο!! PLEASE HELP!!!!

Grifos

Well-Known Member
16 Απριλίου 2011
3.697
316
Δωδεκάνησα
Πώς ταϊζεις;

Για να μην παίξουμε το παιχνίδι των ερωτήσεων μιας και δε θα καταλάβεις τι ρωτάω και θα πελαγώσεις, σου εξηγώ ποιός δυνητικά είναι ένας απ' τους καλύτερους τρόπους:

Για παράδειγμα στις οδηγίες σου λέει ότι πρέπει να δίνεις 200 γραμμάρια τροφής στο σκύλο των 12 κιλών με φυσιολογική δραστηριότητα ώστε να συντηρηθεί στο βάρος του. Σπας τη δόση και του δίνεις 100 γραμμάρια το πρωί ή το μεσημέρι και 100 γραμμάρια το βράδυ. Το φαγητό το τοποθετείς δίπλα του την ώρα που είναι να φάει, αν δεν το καταναλώσει μέσα σε ένα τέταρτο μαζεύεις το μπολ. Επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία το βράδυ.

Bonitakos

Member
26 Σεπτεμβρίου 2011
9
0
Κοζάνη