Νέο Μέλος -Πρώτος Σκύλος ( Cane Corso )

oddie13

Member
4 Σεπτεμβρίου 2013
10
0
Ν.Ηράκλειο Αττικής
Καλησπέρα σε όλη την παρέα ,είμαι ο Οδυσσέας και είμαι νέο μέλος στο Φόρουμ καθώς και προσεχώς νέος σκυλομπαμπάς ;)!
(να διευκρυνήσω ότι το συγκεκριμένο ποστ αναρτήθηκε και εχτές αλλά από ότι φάνηκε ο αλλάχ δεν θέλει να παρω σκύλο :p:flip:).

Να αναφέρω αρχικά κάποια πράγματα για εμένα. Είμαι αρχιτέκτων μηχανικός και φέτος θα είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας οπότε για τον επόμενο χρόνο θα μένω σε διαμέρισμα (75τμ.).Επίσης είμαι αρκετα αθλητικός άνθρωπος (καθημερινό τρέξιμο το πρωί ,kite surfing όλο το καλοκαίρι κ.α.) και ως προσωπικότητα είμαι αρκετά ήρεμος.

Τώρα όσον αφορά την απόφασή μου να γίνω σκυλομπαμπάς ήταν κάτι που παντα επιθυμούσα αλλα ποτέ δεν κατάφερα να το πραγματοποιήσω. Έτσι με τις περισσότερες υποχρεώσεις πίσω μου πλέον πήρα την μεγάλη απόφαση ύστερα από αρκετό διάβασμα και έρευνα για την όλη διαδικασία (απόκτηση-ανατροφή-διαβίωση).Ενδεικτικά αναφέρω ότι έχω διαβάσει 3 βιβλία του Ceasar Millan (How to Raise the Perfect Dog: Through Puppyhood and Beyond, Be the Pack Leader, Cesar's Way: The Natural, Everyday Guide to Understanding and Correcting Common Dog Problems) και έχω διαβάσει αρκετά για το ταμπεραμέντο και τον χαρακτήρα των φυλών που θα παραθέσω παρακάτω. Ύστερα από όλη την θεωρία αναφέρω ότι πάντοτε μου άρεσαν τα μεγάλα σκυλιά και ιδιαίτερα τα mastiff οπότε προσανατολίζομαι κυρίως σε φυλές όπως:

• Cane Corso(μεγάλη αγάπη και θαυμασμό για αυτή τη φυλή)
  • Presa Canario
  • Bullmastiff
  • Dogue de Bordeaux