Νέος εδώ

vemis01

Member
12 Ιουνίου 2010
23
0
Rodos
Καλησπέρα σε όλους!Με λένε Δημήτρη είμαι 16 ετών και ζω στην Ρόδο. Ενδιαφέρομαι για ένα σκυλάκι και έτσι έγινα μέλος εδώ. Είμαι άσχετος και συνεχώς ψάχνω πληροφορίες για τις διάφορες ράτσες και την ανατροφή τον τελευταίο καιρό .Η αγαπημένη μου είναι τα siberian huskys πανέμορφα και δυνατά. Έχω πολλές απορίες για την απόκτηση ενός..Στην Ρόδο έχει πάρα πολύ ζεστό κλήμα θα είναι ένα husky ευτυχισμένο? Έχω μεγάλο και άνετο σπίτι με κήπο 500τμ άρα από στέγασή θα είναι οκ και φροντίδα γιατί και εγώ και ο πατέρας μου αγαπάμε τα σκυλιά ι μάνα μου πάλι καθόλου( με τα μεγάλα σκυλιά δεν τα πάει καλά με κάνα chiouaoua grifon κ έτσι συμβιβάζετε άλλα δεν μου αρέσουν ) άλλα δεν είναι πρόβλημα θα στρώσει. Τωρα το άλλο πρόβλημα στην ροδο υπάρχει κανείς που να εκτρέφει husky? γιατί όπως έμαθα εδώ αλά και σε άλλα sites δεν είναι καλό να εμπιστεύεσαι απόλυτα τα petshops.Και επειδή δεν ειμαι και οικονομικά ανεξάρτητος πόσο μπορεί να κοστίζει ένα σκυλάκι από εκτροφείο? Όποιος μπορεί να μου λύσει τις απορίες θα ήμουν ευγνώμον tnx:)

kango1

Well-Known Member
27 Σεπτεμβρίου 2007
11.313
16
ATHENS
Kαλώς ήρθες.:)

Aν και είναι υπέρ να έχεις τόσο μεγάλο κήπο αντιλαμβάνεσαι πως δεν φτάνει.
Γιατί χρειάζεται βόλτες και πολύ προσωπική ενασχόληση.

Όσον αφορά την μητέρα σου πως είσαι σίγουρος πως θα δεχτεί το σκυλί άνετα?
Το σκυλί σε ποιον θα ανήκει και ποσο χρονών είσαι?

γιατί όπως έμαθα εδώ αλά και σε άλλα sites δεν είναι καλό να εμπιστεύεσαι απόλυτα τα petshops
Nα τα εμπιστεύεσαι για να αγοράσεις κανένα κόκαλο καμία τροφή κλπ..και μέχρι εκεί.

:)

Last edited:

aleksandy

Well-Known Member
4 Ιουνίου 2010
174
2
Όχι μόνο δεν πρέπει να εμπιστεύεσαι απόλυτα τα petshops, αλλά να τα απορρίψεις και να απευθυνθείς απ' ευθείας σε εκτροφέα. Συνέχισε να ενημερώνεσαι απ' όπου μπορείς και σύντομα θα προσθέσουν κ άλλα (εμπειρότερα) μέλη τη γνώμη τους για να σε βοηθήσουν.

vemis01

Member
12 Ιουνίου 2010
23
0
Rodos