Βοήθεια στην επιλογή σκύλου!

dimitris7

Active Member
9 Ιουλίου 2012
28
1
Καλησπέρα! Ειμαι καινούριος στο forum και δεν έχω σκύλο! Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για το αν πρέπει να πάρω σκύλο ή όχι!

Λοιπόν, σας δίνω την όλη κατάσταση και βοηθήστε με με τις γνώσεις σας! Είμαι φοιτητής και μένω σε 2άρι το οποίο είναι 40 τ.μ. Είμαι διατεθιμένος να αφιερώνω πολύ χρόνο για το σκύλο μου (βόλτες, εκπαίδευση κλπ.) γιατί λατρεύω τα σκυλιά από μικρός αν και δεν είχα δικό μου ποτέ! Θα προτιμούσα ένα λαμπραντόρ αλλά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να μείνει σε σπίτι σαν το δικό μου με δεδομένο βέβαια οτι θα έχει όσες βόλτες χρειάζεται! Επίσης σαν φοιτητής θα ήθελα να ξέρω και από οικονομικής πλέυράς αν γίνεται να έχω λαμπραντόρ. Δηλαδή πόσα χρήματα περίπου μπορεί να χρειάζεται για σωστή διατροφή το μήνα και κυρίως ποιό θα ήταν ένα καλό αρχικό κεφάλαιο να έχω πριν πάρω το σκύλο? Γιατί ξέρω οτι στην αρχή χρειάζονται αρκετά χρήματα για τα πρώτα εμβόλια που γίνονται συχνά, για τα παιχνίδια του κλπ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα! Απλώς θέλω να έχω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πρίν πάρω σκύλο! :D

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.795
20.111
dimitris7 καλώς ήρθες στο φόρουμ.

Τρέχουν πολλά θέματα, σχεδόν ξεπατικωτούρα με το δικό σου.

Ακόμη και με το ίδιο ή παρόμοιο τίτλο !

Οποτε κάνε σε παρακαλώ πρώτα μια αναζήτηση, για να μην αναλωνόμαστε στα ίδια και τα ίδια.

Και αν σου προκύψουν έξτρα προβληματιστοί, τους συζητάμε.

ilektra_ilie

Well-Known Member
31 Ιανουαρίου 2012
1.834
61
Hollywood
pawpix.wix.com
Πρωτα απο ολα εχεις παει στρατο? Που θα αφησεις το σκυλι? οι γονεις σου θα θελουνε να σε βοηθησουν? Το σπιτι δενε χει σχεση ποσο μεγαλο ειναι αν εχει τις βολτες και την εκτονωση που χρειαζεται αλλα πρεπει αν ξερεις οτι ενα καλο εκτροφικο λαμπραντορ στοιχιζει πολλα. Καλυτερα θα ηταν αν αποφασισεις να παρεις να υιοθετησεις ενα απο καποιο καταφυγιο και να εχεις τα λεφτα για τροφες, κτηνιατρους κλπ. :D

ippotis