Αναζήτηση νέας ξηράς τροφής για το σκυλί.


Chrisk2

Member
28 Δεκεμβρίου 2020
9
23
28
Καλημέρα/Καλησπέρα σας, είμαι σε διαδικασία αναζήτησης νέας τροφής για το σκυλάκι μου. Το Σεπτέμβρη θα κλείσει 4 χρονών, είναι στειρωμένη, είναι 24 κιλά και τον τελευταίο 1,5 χρόνο παίρναμε την n&d prime με κοτόπουλο και ρόδι. Πιο πριν της αγόραζα την n&d ancenstral grain πάλι με κοτόπουλο και ρόδι, αλλά εκείνη είχε και βρώμη. Ο λόγος που την είχα αλλάξει ήταν ότι μετά από περίπου 1 χρόνο την είχε βαρεθεί και δεν την έτρωγε καθόλου με όρεξη και το ίδιο παρατηρώ ότι συμβαίνει και τώρα, οπότε θα ήθελα να κάνω μία αλλαγή.

Γενικά δεν με πειράζει να πάω και σε κάποια άλλη μάρκα, αρκεί να είναι ποιοτική, αλλά ιδανικά θα ήθελα να μείνω σε n&d και απλά να αλλάξω τα συστατικά, αλλά είμαι άσχετος και βλέπω βγάζουν πολλές τροφές η κάθε εταιρία με διαφορετικά συστατικά και δεν ξέρω τι να επιλέξω καλύτερα. Με την n&d είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, καθώς το τρίχωμά της λάμπει, τα δόντια της παραμένουν καθαρά, τα κακάκια της είναι οκ (έχει γενικά ευαίσθητα κοιλιακά) και το σάλιο της δεν μυρίζει άσχημα. Γενικά είχα ακούσει καλά λόγια για τη συγκεκριμένη εταιρία γι αυτό την προτιμήσαμε.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις προτάσεις και τις συμβουλές σας.
 




Chrisk2

Member
28 Δεκεμβρίου 2020
9
23
28
Ε με περισσότερες γεύσεις από την ND δεν έχω δει! Γιατί δεν παίρνεις απλά κάποια άλλη γεύση;
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι να επιλέξω και τι διαφορές σε θρεπτική αξία έχουν μεταξύ τους η κάθε τροφή. Δεν της έχω δοκιμάσει κάτι άλλο πέρα από βάση κοτόπουλου. Τι θα προτείνατε ιδανικά για να γίνει και μία ομαλή μετάβαση;
 


GSD92

Well-Known Member
30 Σεπτεμβρίου 2020
234
144
32
Μπορείς να δοκιμάσεις τη primordial, πολύ καλή για ξηρά και με πολλούς κωδικούς...μπορείς να αλλάζεις κωδικό κάθε τρεις μήνες για να μην βαριέται.
 
  • Like
Reactions: Chrisk2


bella_gr

Well-Known Member
18 Φεβρουαρίου 2014
459
288
dog-place.blogspot.com