Ε, τότε να περιμένουμε εξελίξεις στα επόμενα 30-35 χρόνια...
Δεν κατάλαβα γιατί και με ποιό κριτήριο λέει κάποιος ότι τα καθαρόαιμα δεν είναι για όλους. Μήπως να τα ξεχωρίσουμε και τους γαλαζοαίματους που πρέπει να παίρνουν τα καθαρόαιμα, από την πλέμπα που δικαιούται μόνο από κάποια φιλοζωική, μιας και άλλος τρόπος για τους ίδιους δεν ενδεικνύεται;
Σε ποιο κόλλημα αναφέρεσαι και ποια ροζ συννεφάκια;;;Το πρόβλημα εδώ και ιδιαίτερα σε αυτό το φόρουμ που γράφουν/γράφουμε οι ίδιοι και οι ίδιοι, σαν ένα καφενείο ενός χωριού είναι επιμονή και εμμονή ορισμένων στα "ροζ συννεφάκια" και στο δικό τους "κόλλημα".
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δεν εύχομαι τίποτα.
Δεν είμαι καν ελεύθερος...
Συμφωνούμε όλοι σε αυτό;;Ως εδώ καλά, πολύ καλά.
Αν γνωρίζεις αυτές τις πληροφορίες, δεν υπάρχει περίπτωση να απευθυνθείς σε εκτροφεα μπουλντόγκ πχ που δεν δινει βάση στα ανοικτά ρουθούνια.Αυτό περικλείει μια γκάμα από πληροφορίες μορφολογίας, ταμπεραμέντου και υγείας.
Δεν νομίζω να πιστεύετε ότι ο άνθρωπος επενέβη και μάλιστα τόσο σαρωτικά, στην ίδια την βιολογία του σκύλου απο ενδιαφέρον για τον σκύλο; Μάλλον για την εικόνα και θέση του σε σχέση με τον χώρο του σκύλου το έπραξε. Και για το δικό του συμφέρον θα συμπλήρωνα....και μια που άρχισα να γράφω για πράγματα που δεν ενδιαφέρουν κανέναν, θα σας πω και για τι άλλο δεν ενδιαφέρετε κανένας:
Κανένας δεν ενδιαφέρεται για το σκύλο!
Όλοι ενδιαφερόμαστε για την δική μας εικόνα και θέση σε σχέση με τον χώρο του σκύλου.
Εγώ προσωπικά ναι. Εκτός από τα της υγείας που για μένα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τη μορφολογία, αν πχ μου τη βαρέσουν τα Τζακ Ράσελ, οφείλω ναμάθω και για το ταμπεραμέντο τους ώστε βάσει της καθημερινότητας και ιδιοσυγκρασίας μου, να καταλάβω αν έχω τα φόντα να συνυπάρξω με τις ανάγκες που έχουν. Ετσι ανακαλύπτω και την ιστορία τους, τον προορισμό τους κλπ.Συμφωνούμε όλοι σε αυτό;;
Έγραψα κάτι στο #48έχω περιέργεια να καταλάβω την ευκολία του 2ου σκέλους
Τι είδους διαβεβαίωση θα ήθελες δηλαδή που δεν μπορείς να δεις;χωρίς τη διαβεβαίωση ότι είναι επαρκείς
Εν μέρει ναι αλλά και όχι όσο υπάρχουν τυφλά σημεία στο ηθικό κομμάτι της εμπορικής πλευράς. Στο είδος του υποτιθέμενα πιο ποιοτικού, εκλεκτικού, μετριασμένου ( ; ) και προσεγμένου ( ; ) εμπορίου που κάνουν οι εκτροφείς. Σε σχέση με τη ζήτηση και το ψώνιο του καθενός, για μένα χρειάζεται γεφύρωμα η διαδρομή από τον ρομαντισμό ως το εμπόριο...Μήπως λοιπόν το πρόβλημα είναι πώς εννοεί ο καθένας από εμάς αυτή την γνώση του πρώτου σκέλους;;;
Εδώ είναι όλη η ουσία της διαφωνίας μου.Για μένα είναι λάθος να ταυτίζετε την εξειδίκευση της γνώσης που έχετε κάποιοι εδώ μέσα με τη γνώση που είναι να αποκτήσει ένας μέσος ενδιαφερόμενος.
Στα ημίαιμα γιατί να μην συμβαίνει αυτό:Εδώ είναι όλη η ουσία της διαφωνίας μου.
Δεν υπάρχει ούτε καν το πρώτο σκέλος περί γνώσης.
Γιατί αν δεν εξειδικευουμε στην φυλή που καιγόμαστε να πάρουμε, τι είδους γνώση θεωρειται επαρκής από τον "μέσο ενδιαφερόμενο";;;;
Ωραία όλα αυτά αλλά θα επιμείνω. Μην μου πείτε ότι ο Dimitry έκανε ότι έκανε από ενδιαφέρον για τις αλεπούδες....Όπως ο Dmitry Belyayev, που αναφέρει και το άρθρο, (που δεν ήθελε να βελτιώσει την συμπεριφορά των αλεπούδων μα να μελετήσει την διαδικασία εξημέρωσης), κατάφερε να πάρει αλεπούδες με συμπεριφορά εξημερωμένου ζώου αλλά πήρε και πράγματα που δεν ζήτησε.
Πήρε μεγάλες άσπρες βούλες, πεσμένα αυτιά και γυριστές ουρές... Άρα, ότι και αν επιδιώκεις πρέπει πάντα να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και πράγματα που δεν ζήτησες. Αυτό απαιτεί χαρακτήρα.