Πρώτη μας προσπάθεια για ταξίδι. Σκύλος 22 κιλών. Σκελετός από dexion με συγκόλληση και μέσα πλαστικό καφάσι μεγάλων διαστάσεων. Δέσιμο στη σχάρα και στην πλάτη. Αποτέλεσμα, κάκιστη γεωμετρία, κούνημα μηχανής με κάθε κούνημα σκύλου.
Στην πόλη βάζουμε το συνηθισμένο μέγεθος καφασιού που χωράει στη θέση συνεπιβάτη. Συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, άψογη. Μείον το ότι ο σκύλος είναι μόνο καθιστος και δεν έχει χώρο να ξαπλώσει.
Δεύτερη προσπάθεια
Το καφάσι δένεται έτσι ώστε το περισσότερο βάρος να βρίσκεται στη θέση του συνεπιβάτη και όχι στη σχάρα. Τα ταξίδια μας πλέον πιο άνετα και πιο γρήγορα.
Αυτή η πατέντα άντεξε τις μέρες των διακοπών, όχι όμως και η σχάρα.
Χωρίς θέση, πάνω στο ντεπόζιτο, για μικρές μετακινήσεις, κι αφού το σκυλί είναι εντελώς οικειοποιημένο με τις δίτροχες μετακινήσεις.
Για μεγάλες μετακινήσεις: Κατασκευή κουτιού από πλεξιγκλας το οποίο έχει τρυπηθεί για εξαερισμό. Ο σκελετός είναι από αλουμίνιο. Η αγορά 2ης σέλας συνεπιβάτη είναι απαραίτητη. Το κουτί έχει βιδωθεί πάνω στη σέλα του συνεπιβάτη. Οι ιμάντες και τα χταπόδια είναι για έξτρα στήριξη, για ψυχολογικούς κυρίως λόγους...
Στις παραπάνω περιπτώσεις, τα γυαλιά είναι απαραίτητα καθώς καταλαβαίνεις. Φαντάζομαι σου έχει σκάσει μυγάκι στη ζελατίνα και το έχεις αισθανθεί σα πέτρα...
Για εντός πόλεως σύντομες μετακινήσεις.
Το διχτάκι στο σκούτερ δε θα σου εξασφαλίσει ότι το σκυλί σου δε θα πάει να πηδήξει πάντως.
Με τη μπαγκαζιέρα υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια και πας κι ένα ταξιδάκι
Βάζοντας ένα στοπ και δένοντας την, καταφέρνεις να την έχεις μόνιμα εν μέρει ανοιχτή. Τους αρέσει να βγάζουν το κεφάλι και κανένα πόδι έξω, κι ας χωράνε εντός.
Το κουτάβι μας όμως μεγαλώνει κι έτσι παίρνουμε μια μεγαλύτερη μπαγκαζιέρα.
Κι άλλη μια για να είμαστε πιο άνετα. (Ελπίζω να μη μεγαλώσουμε άλλο
)
Τώρα είμαι στη διαδικασία αλλαγής μηχανής, οπότε θα επανέλθω με την επόμενη πατέντα.