Η μια όψη του νομίσματος είναι η σωστή, η έγκυρη, η αξιόπιστη, η συμμετοχική, η δοκιμασμένη, η μη βίαιη, η εξελίσιμη εκπαιδευτική μέθοδος που ακολουθείται απο επαγγελματίες του είδους.
Η άλλη όψη του νομίσματος είναι η λανθασμενη, της αρπαχτής, της μονόπλευρης, της μη εξελίσιμης, της κακοπροαίρετης που έχει σαν κύριο σκόπο το άμεσο και θαυματουργό αποτελέσμα, χωρίς να υπάρχει η ουσιώδης συμμετοχή του σκύλου.
Τουλάχιστον για εμένα ειναι αυτες οι δύο όψεις, και δεν μπορεί να υπάρχει ενα mix απο τις δυο παραπάνω. "Ανάβει ή δεν ανάβει η λάμπα"
Βέβαια, όλα παίζουν τεράστιο ρόλο με την ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου που εκπαιδευει και απο τον ανθρωπο που θέλει να γίνει επαγγελματίας εκπαιδευτής .
Είναι πολύ μεγάλο θέμα αυτό...