Καλημέρα
Η ανταμοιβή για ένα κόλπο δεν ειναι τρόπος που "μένει" με νευρολογικό συνειρμό. Είναι μια συναλλαγή... Αυτό θα ήταν αν το μαστίγωνα σε ενδεχόμενη αποτυχία ή του έριχνα ένα μικρό σοκ.
Η αναπαραγωγή είναι κάτι που δεν αντιμετωπίζεται έτσι αλλά με στείρωση(ο καλύτερος τρόπος για μένα) χειρουργικά/μιά κι έξω ανώδυνα/κόβοντας ορμές χωρίς να τις υποτάξεις. Δεν συγκρίνεται...
Το θέμα της τροφης εμπίπτει στην διαχρονική εξημέρωση του ζώου. Αλλά πάλι επιλέγουμε τι πρέπει να μάθει ένας σκύλος και τι μπορούμε να ελέγξουμε εμείς χωρίς να τον επιβαρύνουμε με περιττές εκπαιδευτικές δραστηριότητες... πόσο μάλλον αν αυτές περιλαμβάνουν και δυσάρεστα βιώματα!
Καλή συνέχεια σε όλους και καλή χρονιά
Αρα έχει βαρύτητα το αρνητικό ή το θετικό του ερεθίσματος ?
Με νευρολογικό συνειρμό δουλεύει και η ανταμοιβή, κατά Pavlov
Γιατί έχει διαφορά ?
Μήπως είναι ηθική η φύση του προβληματισμού σου ?
Και αν ναι, που είναι δεκτό ... τί σχέση έχει με μία διαπίστωση για την αναγκαιότητα ενός τέτοιου εργαλείου στην ΕΚΜΑΘΗΣΗ ?
Κι εμένα δεν μ'αρέσει, θα το έκανα άνετα αλλά ειδικά επειδη έχω πολλά σκυλιά δεν θέλω να μπαινω σε αυτήν την διαδικασία συνέχεια, αλλά αναγνωρίζω την αναγκαιότητα πολλές φορές να γίνεται ... και δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση ένα από τα χειρότερα που μπορεί να κάνει ο άνθρωπος σε έναν σκύλο.
Περίμενα πώς και πώς να αναφέρεις την στείρωση
έπεσες στην παγίδα
Γιατί δεν πιστεύεις αντίστοιχα στην επιτήρηση - περιορισμό ή την σερβιέτα ή τα ειδικά σπρέι ?
Για πιο ανώδυνο μιλάς ... ο πόνος είναι απείρως ισχυρότερος και διαρκής τις πρώτες μέρες και επεμβαίνεις και στην φύση του ζώου ορμονικά. Δεν είμαι κατά, αναγνωρίζω πάλι αναγκαιότητα σε ορισμένες περιπτώσεις ... αλλά μήπως επηρεάζεσαι από πεποιθήσεις ή κολήμματα που στην ηθική βάση που συζητάμε είναι απλά κολήμματα ? Αυτό λέω ...
Σχετικά με τα δυσάρεστα βιώματα ... δεν πιστεύω ότι υπάρχει εκμάθηση χωρίς δυσάρεστο βίωμα στην φύση του ανθρωπου του σκύλου και οποιουδήποτε ειδους ... η ένταση, η στιγμή και η δυνατότητα αυτό να γίνει εκπαίδευση, όταν μιλάμε για σκύλο ... εξαρτάται από εμάς την γνώση τις ανάγκες μας και την αντίληψη και ηθική μας.