My children :)

BiggBilly

Well-Known Member
28 Μαϊου 2010
4.237
407
Γλυφάδα
Ο μεγάλος είναι αυτός, Μόκκο τον λένε. Δυστηχώς όσο ήμουν φαντάρος τυφλώθηκε και στα δύο μάτια.

Και αυτή είναι η Σόνια μου που βρήκα κουταβάκι αδέσποτο στο Σούνιο. Αυτό το μήνα έγινε ενός έτους :D

lastbreath

Well-Known Member
21 Δεκεμβρίου 2009
491
0
καλως ηρθες,ωραια τα σκυλια σου!!απο τι τυφλωθηκε αν επιτρεπεται ο μεγαλος?

Eirini-Fontas

Well-Known Member
6 Μαϊου 2009
5.280
709
Θρακομακεδονες
Καλωσηρθες! Και να χαιρεσαι και τα δυο σου σκυλουνια!
Πως ειναι να ζεις με ενα τυφλο σκυλι? Τι δυσκολιες αντιμετωπιζεις στην καθημερινοτητα σας?

BiggBilly

Well-Known Member
28 Μαϊου 2010
4.237
407
Γλυφάδα
καλως ηρθες,ωραια τα σκυλια σου!!απο τι τυφλωθηκε αν επιτρεπεται ο μεγαλος?
Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ γιατί δεν είμαι κι γιατρός. Τα βλέφαρα του γύρισαν προς τα μέσα ερεθίζοντας τα μάτια του. Απο ότι μου είπε ο ιατρός αυτό γίνετε σε σκυλιά με 'pug face' που είναι τριχωτά. Δυστηχώς δεν ήμουν κοντά του το διάστημα αυτό για να το αποτρέψω (μέσω εγχείρησεις κόβουν λίγο απο το βλέφαρο), γιαυτό και δεν γίνετε τίποτα πια.

Πιο δύσκολο είναι για τον άνθρωπο αυτό. Το σκυλί εξακολουθεί να ζεί την ζωή του και να περνάει καλά απλα οι ευθύνες είναι μεγαλύτερες. Πρέπει να προσέχω που βάζω το φαι, πρέπει να τον καθοδηγώ όταν βγαίνει βόλτα (ποτέ δεν αλλάζουμε διαδρομή για παράδειγμα) προσοχή θέλει κι όταν το πλησιάζει κάποιος ξένος ειδικά άλλο σκυλί... Όσο να'ναι σε πονάει που του φωνάζεις κι ψάχνει να σε βρει

lastbreath

Well-Known Member
21 Δεκεμβρίου 2009
491
0
να μην σε ποναει καθολου!ο σκυλος αν και τυφλος ειναι χαρουμενος που ειναι μαζι σου!κ μην ξεχνας οτι η οραση δεν ειναι το δυνατο χαρτι του σκυλου οι αλλες του αισθησεις μπορουν να τον κανουν να κινειται ανετα,ειδικα σε χωρους που γνωριζει!!

foibos

Well-Known Member
12 Ιανουαρίου 2009
7.527
19
Να σου ζήσουν τα σκυλιά σου!

Δηλαδή εντρόπιο;
Κρίμα...κανένας άλλος δεν πρόσεξε οτι είχε πρόβλημα με τα μάτια του όσο ήσουν στον στρατό;