Dogue de bordeaux ή Pitbull;

nrjay

Active Member
7 Αυγούστου 2012
27
0
[FONT=Verdana, Geneva, sans-serif]Ενδιαφέρομαι να αγοράσω θηλυκό σκυλί της συγκεκριμένης ράτσας. Είμαι 22 χρονών, φοιτητής και μένω σε ευρύχωρο σχετικά δυάρι. Θα 'θελα να ρωτήσω τη γνώμη σας για τη συγκεκριμένη αγορά.

Κατ΄αρχάς, να πω ότι ως τώρα δεν είχα δικό μου σκύλο. Έχω κάποια σχέση με τα σκυλιά (αφού είχαμε ως τώρα 2 σκύλους στην οικογένεια, αλλά ήμουν πολύ μικρός και δεν είχα ουσιαστικά καμία ευθύνη ως προς τον σκύλο). Έχω διαβάσει αρκετά πράγματα ως προς την εκπαίδευση σκύλων και έχω όρεξη να διαβάσω ακόμα περισσότερα, ώστε να προσφέρω στον σκύλο μου μια ικανοποιητική και σωστή εκπαίδευση. Το ερώτημά μου είναι : θα μπορέσω να ανταπεξέλθω με τα
[/FONT]dogue de bordeaux ; Είναι κάποια πράγματα που πρέπει να δώσω ιδιαίτερη προσοχή στη συγκεκριμένη ράτσα? Αν ναι,ποια;

Επιπλέον, θα ήθελα να μου πει κάποιος που γνωρίζει, τί πρέπει να προσέξω στην αγορά; Επειδή δεν μπορώ να διαθέσω 1000+ ευρώ για να πάρω σκύλο εκτροφείου (που είναι σχετικά εγγυημένη λύση) και σκοπεύω να πάρω από ιδιώτη ... Όταν πάω να δω το κουτάβι και τους γονείς, που πρέπει να δώσω ιδιαίτερη σημασία (μορφολογικά και σε θέματα συμπεριφοράς) ;

Αυτά ήθελα να ρωτήσω. Οποιαδήποτε απάντηση ή παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη :)

(PS η απαγόρευση των greeklish με πέθανε :p)

BiggBilly

Well-Known Member
28 Μαϊου 2010
4.237
407
Γλυφάδα
Καλώς ήρθες.

Κατευθείαν στο θέμα για να σε βοηθήσω. Οποιοδήποτε σκυλί πάρεις απο ιδιώτη θα είναι κακή αντιγραφή ενός Γάλλου. Αν θες σκυλί απο το Μπορντό πρέπει να απευθυνθείς σε αυτούς που ξέρουν και εκτρέφουν αυτά τα σκυλιά.

mareco

Well-Known Member
13 Ιουλίου 2009
30.795
20.111
Και αυτοί, θα σε βοηθήσουν με όοοοολες τις υπόλοιπες απορίες και προβληματισμούς που έχεις.
Κάνε κι άλλη υπομονή και μάζεψε το ποσό που χρειάζεται για να πας σε κανονικό εκτροφέα. Βρες εκτροφέα και επικοινώνησε μαζί του, γιατί μπορεί το απαιτούμενο ποσό, να μην είναι αυτό που νομίζεις.