τα φωτα σας και την συμβουλές σας

Andag

Well-Known Member
3 Οκτωβρίου 2009
80
0
Αθήνα
το ερώτημα ειναι να πάρω σκυλάκι η να περιμένω? λόγο της ευθύνης που έχει αυτη η υιοθεσία καταλαβαίνει κανείς οτι δεν είναι ευκολη απόφαση.. και όποιος "ψαχτεί" λίγο επι του θέματος, πράγμα που δυστηχώς δεν κάνει πολύς κόσμος (αφου δεν υπάρχει και η κατάλληλη πληροφόρηση) συμπεριλαμβανομένης και της οικογένειας μου στο παρελθόν, καταλαβαίνει τι δύσκολη είναι η σωστή ανατροφή και φροντίδα του σκύλου. έχω συμβιώσει με σκυλάκια στο παρελθόν κυρίως ημίαιμα που είχαμε μαζέψει απτο δρόμο και ξέρω πως είναι μια τέτοια σχέση.. άνοιξα αυτο το θρέντ και για άλλους υποψήφιους αγοραστές αφού θέλω να θίξω συγκεκρημένα θέματα και να ακούσω τις απόψεις σας. καταρχάς είμαι φοιτητής και μένω σε άλλη πολη.. αυτό σημαίνει αρκετός χρόνος ελέυθερος αλλά μετακινήσεις, κοσμος να μπαινοβγαίνει και μικρό σπίτι. απέναντι απτο διαμέρισμα έχω μια πλατέιτσα που πάνε ολοι οι σκύλοι τησ γειτονιάς βολτα όμως.. σκεπτόμενος τα θετικα και τα αρνητικά αφήνω χρόνο να περάσει αλλα το θέμα ειναι.... ποτε είναι ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ χρόνος εν τέλει?? μικρότερος δεν το συζητώ, δεν τα καταφέρνεις ουτε με την παρτη σου:D.. Μεγαλύτερος έχεις περισσότερες δουλειές και ίσως και οικογένεια άρα πολύ λιγότερος χρόνος:-|.. το μεγαλύτερο θέμα για τώρα ειναι οτι 2-3 χρόνια μετα μπορεί να πάω στο εξωτερικό η στρατό για ένα διάστημα.. άρα που καταλήγουμε? Ενώ λοιπόν υποτίθεται πως μιλάμε για ένα απλό ζητημα τα πράγματα φαίνονται πιο περίπλοκα με την 2η ματιά.. Αν και ίσως τελικα και να είναι πολυ απλα και ο μόνος παράγοντας να είναι ποσο το ΘΕΛΕΙΣ..

Sara

Well-Known Member
27 Δεκεμβρίου 2008
7.747
1.507
Illinois, USA