ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΝΕΛΟΣ - ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΟ

jennie

Well-Known Member
7 Δεκεμβρίου 2008
562
1
Γεια σου, είμαι ο Κανέλος, ο γιατρός είπε ότι είμαι κυνηγόσκυλο και μικρούλης, κάτω του ενός έτους! Έχω στειρωθεί πολύ πρόσφατα και δεν έχω τσιπάκι. Είμαι αδυνατούλης γιατί περιπλανήθηκα μόνος μου ώσπου πριν μια βδομάδα με βρήκε μια καλή κοπέλα στη Βούλα και με φρόντισε για να μην πάω στη λεωφόρο. Είπαν ότι έχω κάτι σημάδια στα πόδια μου που θα φύγουν, αλλά δείχνουν ότι με έχουν κακοποιήσει άσχημα...

Εγώ όμως δεν κρατάω κακία σε κανέναν! Αγαπάω πολύ τους ανθρώπους, είμαι χαδιάρης, παιχνιδιάρης, δίνω φιλάκια και κουνάω την ουρίτσα μου χαρωπά! Ξέρω από σπίτι, από αυτοκίνητο, από λουρί, τα πάω καλά με τα άλλα σκυλάκια (αρσενικά και θηλυκά)! Λένε ότι είμαι πανέξυπνος και τόσο γλυκός και καλός που έπρεπε να με ονομάσουν ζαχαρένιο! Ψάχνω ένα φιλαράκι για να μου χαρίσει μια αγκαλιά και ένα σπίτι να ζήσω ασφαλής, χωρίς ξύλο και εφιάλτες. Δεν θα με δώσουν σε κυνηγούς γιατί ένας τέτοιος μάλλον με παράτησε κακοποιημένο στο δρόμο.

Επείγει πολύ η φιλοξενία μου και η υιοθεσία μου γιατί η καλή κοπέλα που με βρήκε δεν έχει χώρο να με κρατήσει και θα αναγκαστεί να με έχει δεμένο!
Πάρε τηλέφωνο για μένα στο: 6973623284 - 6932297236

ROTTIE

Well-Known Member
6 Ιανουαρίου 2007
7.688
23
ATHENS
Αγαπητέ Ζαχαρένιε/Κανελλο,

Χαίρομαι που σε βρήκε μια "καλή κοπέλα" μεν, μη μετριόφρων δε, αλλά είναι κρίμα που σε έχει δεμένο.

Κυνηγόσκυλο δεν είσαι, ένας γλυκύτατος κοπριτακος είσαι, οπότε οι ισχυρισμοί της "καλής κοπέλας" ότι σε κακοποίησαν και σε παράτησαν στο δρόμο κάποιοι "κακοι κυνηγοί", είναι προφανέστατα αποκύημα της φαντασίας της. Εξάλλου φίλε Κανελλο, δεν είναι δυνατόν ότι αδέσποτο φαίνεται στις "καλές κοπέλες" για κυνηγόσκυλο, να το έχουν παρατήσει κυνηγοί, έτσι δεν είναι?