Χαιρετώ την παρέα.Είμαι καινούριος στο φόρουμ αν και το παρακολουθώ εδώ και έναν χρόνο περίπου.Θα ήθελα τα φώτα σας και τις συμβουλές σας.Είμαι 20 ετών ,φοιτητής στο δεύτερο έτος . Πάντα είχα αγάπη για τα σκυλιά και από την οικογένεια μου έχει περάσει πάρα μόνο ένα όταν ήμουν μικρός σε ηλικία (δημοτικό-γυμνασιο) ,το οποίο ζούσε στον κήπο του σπιτιού,αλλά το δηλητηρίασαν. Θεωρώ και νιώθω έτοιμος να προχωρήσω σε μια υιοθεσία σκύλου καθώς όρεξη και μεράκι υπάρχει.Εκτος αυτού νομίζω πως πρέπει να ειπωθεί ότι συγκατοικώ με την κοπελιά . Όσον αφορά τη σχολή, δεν είμαι κι ο τύπος που σε κάθε μάθημα δίνει το παρών...Μαλιστα το αντίθετο θα έλεγα ,μιας κι είναι εύκολη και χρειάζεται παρά μόνο μεθοδικό ,αποτελεσματικό διάβασμα και καλές σημειώσεις .Να συμπληρώσω ότι τόσο εγώ όσο κι η κοπέλα μου δουλεύουμε 3-4 φορές την εβδομάδα,με στάνταρ πρόγραμμα. Το αναφέρω αυτό καθώς είναι φυσικό κι επόμενο ορισμένες ώρες της ημέρας μέσα στην εβδομάδα το σκυλί να είναι μόνο του στο σπίτι. Ο μερακλής ή η μερακλίνα που ενδεχομένως αποκτηθεί προορίζεται ως 3ος συγκάτοικος μας, κοινώς θα είναι μαζί μας στο διαμέρισμα ,το οποιο είναι αρκετά ευρύχωρο με δύο υ/δ.Όσον αφορά τώρα την ηλικία ,θα προτιμούσαμε να είναι ενήλικο (καθώς με όσα έχω διαβάσει μέσα στο φόρουμ και συνδυάζοντας τα με την περίπτωση μας εκεί καταλήξαμε) , μεσαίου η ακόμη καλύτερα μικρού μεγέθους.Καταλαβαίνετε, είμαστε αρχάριοι κι οι δυο οπότε θεωρώ ότι είναι μια πιο safe επιλογή. Εγώ προσωπικά δεν είμαι φανατικός τύπος του μέσα καθώς βολτάρω είτε σε καφέ , είτε άραγμα στην εξοχή (μιας και σπουδάζω Βόλο) αλλά ακόμη και παρείστικα στο σπίτι μου η σε σπίτια φίλων.Παρ' όλα αυτά δεν έχω κανένα θέμα να έχω μαζί μου τον κύριο ή την κυρία που θα αποκτηθεί η ακόμη και να κόψω ώρες από τις εξόδους μου .Αν και δεν νομίζω ότι αποτελεί πρόβλημα αυτό , αφού όπως προείπα συγκατοικώ με την κοπέλα μου.Θα ήθελα αρχικά να με διαφωτίσετε σχετικά με το τι να προσέξω στην διαδικασία της υιοθεσίας όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του σκύλου (με βάση αυτά